Το μυστικό της

1K 20 2
                                    

Οι επόμενες μέρες κύλησαν μαρτυρικα για την Ελένη, η συμπεριφορά του Ζάχου την είχε διαλύσει ψυχικά και σωματικά. Ένιωθε ταπεινωμενη και αδυναμη. Ποια;; Η γυναίκα που μπορούσε να τα βάλει με 10 άντρες, που όλοι στο χωριό υπολόγιζαν τη γνώμη της,το καμάρι του πατέρα της. Πώς άφησε τον εαυτό της να βιώσει αυτή την κατάντια; Η λογική της τη βασάνιζε, μα ένα άρρωστο συναίσθημα ενοχής της έλεγε πως ότι παθαίνει το αξίζει, πως δικαίως τιμωρείται για την απιστία και την προδοσία της. Σηκώθηκε αδύναμη απ' το κρεβάτι της και πήγε να ντυθεί. Το είδωλο της στον καθρέφτη την τρόμαξε. Μια γυναίκα ταλαιπωρημενη,αδυνατισμένη, ατημέλητη, με κόκκινα μάτια και το κορμί της γεμάτο μελανιές. Αυτή τη γυναίκα δεν την αναγνώριζε, και όμως όσο έκλαιγε η ίδια έκλαιγε απέναντι της και αυτή η άγνωστη.
Έτσι θα ήταν η ζωή της απο δω και πέρα; Ο Λάμπρος θα κρατούσε αυτή τη φορά το λόγο του; Αν δεν τα κατάφερνε, τι νόημα είχε η ζωή της; Ο θάνατος θα ήταν μια λύση στο μαρτύριο της. Και πως να άφηνε τα κορίτσια μόνα;
Ένα χτύπημα στην πόρτα την έβγαλε από τις μαύρες σκέψεις της. Ντύθηκε βιαστικά και έτρεξε να ανοίξει. Τα χάσε όταν αντικρυσε το Νικηφόρο Σεβαστό.
~Τι θέλεις εσύ εδώ; Τι δουλειά έχεις στο σπίτι μου; Αν ήρθες και συ να μου πεις για τα χωράφια, φύγε. Τζάμπα χαλαλιζεις τα λόγια σου.
~Ελένη, θέλω να σου μιλήσω για κάτι πολύ σοβαρό.
Πάγωσε, ένιωσε το αίμα να κόβεται στις φλέβες της.
~Έπαθε κάτι ο Λάμπρος;;
Μόλις κατάλαβε τι ξεστόμισε, κατέβασε το κεφάλι της ντροπιασμενη.
~Ελένη, μην αγχώνεσαι, ξέρω.
~Ξέρεις;; Τι ξέρεις;
~Ξέρω πως ο ξάδερφος μου είναι ακόμα ερωτευμένος μαζί σου, πως δε ζει μακριά σου, πως υποφέρει. Όπως και συ απ' ότι καταλαβαίνω. Αλλά δεν ήρθα γι' αυτό.
Αμέσως, αναθαρρησε.
~Τότε; Γιατί είσαι εδώ;
~Θέλω να σου μιλήσω για την Ασημινα. Ηρθα εδώ χωρίς να το ξέρει, γιατί σε φοβάται και δε θέλει να το μάθεις.Αλλά εγω δεν αντέχω άλλο. Αγαπιόμαστε, Ελένη, και θέλουμε να παντρευτούμε.

Τα λόγια του έσκασαν σαν κεραμίδα. Η αδερφή της είχε σχέση με εναν Σεβαστό;; Και τη φοβόταν;; Φοβόταν να μιλήσει στην Ελένη που θα έδινε και τη ζωη της για τα κορίτσια;

~Νικηφόρε, τι λες;; Τι δουλειά έχεις εσύ με την αδερφή μου; Οι γονείς σου, τα αδέρφια σου μας μισούν και συ θέλεις την Ασημινα για γυναίκα σου;
~Δε με ενδιαφέρει, Ελένη, τι θέλουν και τι πιστεύουν όλοι αυτοί. Εγώ την αγαπώ και θέλω να την παντρευτώ.
~Μου ζητάς να στείλω την αδερφή μου νύφη σε ένα σπίτι που θα δυστυχησει;
~Δε σου ζητώ τιποτα. Σου ανακοινώνω πως την αγαπάω και πως θα παντρευτούμε. Θα θελα για το καλό της, να σαι πλάι της. Έχει ανάγκη την αγάπη σου και τη στήριξη σου για να ναι ευτυχισμένη.
~Μάλιστα, είναι τελειωμένη υπόθεση δηλαδή, δε μου πέφτει λόγος σα να λέμε.
~Ελένη, ξέρω πως εσύ θα μας καταλάβεις. Εσύ πρώτη απ' όλους ξέρεις πως στην ευτυχία δυο ανθρώπων κάνεις δεν πρέπει να μπαίνει εμπόδιο.Κοίτα πόσο υποφέρετε εσύ και ο ξάδερφος μου, θέλεις και για μας την ίδια μοίρα; Σε θέλω πλάι μας. Σκέψου το, μίλησε μαζί της και είμαι σίγουρος πως θα πάρεις τη σωστή απόφαση.
Έκλεισε την πόρτα πίσω του και την άφησε σε αναμμένα κάρβουνα. Δεν ήξερε πως να το διαχειριστεί, τι θα ήταν καλύτερο για την Ασημινα. Μα πιο πολύ απ' όλα την πονούσε που η αδερφή της δεν της μίλησε από φόβο. Κατέβηκε στο χωριό, αμέσως. Πέρασε απ' το ραφταδικο και παρακάλεσε την Ουρανία να αφήσει την Ασημινα να φύγει νωρίτερα. Περπάτησαν μαζί ως την άκρη του χωριού, την άκουσε προσεκτικά, μοιράστηκε με την κοπέλα τους φόβους της και στο τέλος, η αδερφικη αγάπη νίκησε. Αγκάλιασε σφιχτά την αδερφή της και της έδωσε την ευχή της. Την παρακάλεσε όμως, στο μέλλον, αν ποτέ βρεθεί σε ανάγκη να την εμπιστευτεί και να της ανοίξει την καρδιά της. Γύρισαν στο σπίτι και ανακοίνωσαν τα ευχάριστα στη Δρόσω. Ενθουσιασμενες και αγκαλιασμενες σα μια γροθιά ήπιαν ένα κρασάκι παρέα. Όταν γύρισε ο Ζάχος, το χαμόγελο της πάγωσε. Για άλλη μια φορά θα υπεκυπτε στη μοίρα της.
Στο σπίτι του Μιλτιάδη υπήρχε αναβρασμός. Η μια βδομάδα παράταση που ζήτησε ο Λαμπρος από την Ελένη δεν ήταν χωρίς λόγο. Βλέποντας την, όμως, σε αυτή την κατάσταση δεν ήθελε να της φορτώσει και άλλο ένα βάρος. Πριν 2 μέρες, ένας άγνωστος άφησε στην πορτα τους ένα σημείωμα.

Η ΜΟΙΡΑ 🧶Donde viven las historias. Descúbrelo ahora