Unggahan akaun Twitter rasmi 4NEMO dan akaun rasmi Celestia membuat peminat-peminat mereka gempar.
4NEMO AKAN MELIRIS LAGU BARU YANG DITULIS OLEH ANGGOTANYA SENDIRI.
Dan
COMING SOON.
NEW GROUP
'Catalyst'Selama beberapa hari 4NEMO menjadi topic trending di twitter.
Mereka terlihat tidak sabar dengan lagu baru yang bakal diliris. Mereka sangat menantikan itu.
.
.
.
"MEREPEK"
Xiao memandang tepat ke arah managernya di ruang rapat itu. Wajahnya terlihat sangat menakutkan dengan api amarah yang membara."MENANGNYA KENAPA KALAU DIA SAKIT. 4NEMO TETAPLAH BEREMPAT DAN ANGGOTANYA TETAPLAH AKU, VENTI, KAZUHA DAN JUGA AETHER"
Xiao membentak dan menendang kaki meja. Sementara Kazuha yang berada di sampingnya cuba untuk menenangkan anggotanya.
"Saya juga tidak mahu itu terjadi tapi ini adalah arahan dari agensi. Maafkan saya, saya telah cuba untuk menyuruh Ningguang untuk memikirkan kembali tentang ini tapi...."
Jean merasa sangat bersalah.
"Hei, jikalau mereka ingin mengeluarkan Aether, mereka harus siap juga kehilangan kita semua"
Venti mengatakan itu dengan nada yang bersahaja namun dia tidak sedang bercanda. Dia sangat serius mengatakan itu.
"Sebagai Leader 4NEMO saya tidak bersetuju dengan idea NIGGUANG dan saya tidak akan diam tentang ini. Saya akan membawa kembali teman setim saya. Dia tidak akan diganti, juga tidak akan keluar dari tim walau kami keluar dari agensi"
Jika Kazuha sudah memberi hujah panjang lebar seperti itu menandakan dia sangat serius, Kazuha biasanya dikritik oleh fans-fans mengatakan bahawa dia adalah leader yang teruk dan mencadangkan Venti supaya menjadi Leader kerana dia adalah anggota tertua namun disanggah Venti. Kazuha mungkin anggota termuda namun dia sangat berjiwa pemimpin. Dia sangat cocok dengan peran pemimpin.
Mereka bertiga keluar dari ruang rapat dengan amarah yang menjulang tinggi.
.
.
.
.
Sementara Aether terkejut saat melihat ketiga anggota setimnya yang berpakaian serba hitam dengan topi dan pelitup muka berada di hadapan sekolahnya."Ngapain mereka"
Pikirnya.Apabila mendekat Aether langsung berkata.
"Ngapain kalian, emang ga latihan ni hari, itu pakainya kok serba hitam lagi cosplay malaikat maut?"Mereka bertiga hanya diam dan memandang ke arah Aether.
"Aether"
Mata Kazuha yang sudah berkaca mengalirkan bulir-bulir bening dengan jayanya.
"Hey kamu kenapa"
Kazuha yang biasanya terlihat santai dan tenang kini menangis sejadi-jadinya. Terlepas dari posisinya sebagai ketua, dia selalu saja mencuba dan bersikap seperti dewasa, padahal dialah anggota yang paling muda.
"Kami tidak mahu kehilangan kamu"
Dia menangis sejadi-jadinya."Hah? Siapa yang bilang kayak gitu?"
Aether mendongak, melihat ke arah Venti dan Xiao.Mereka menghela nafas dan memandang tepat ke arah Aether.
"Kami sudah tahu semuanya"
Xiao berucap lembut."Heizou itu anak yang baik, aku yakin dia boleh berbaur cepat dengan kalian bertiga"
"4NEMO TERDIRI DARI 4 ANGGOTA. KAMU, AKU, KAZUHA DAN VENTI. CAMKAN ITU BAIK-BAIK"
Aether terpaku.
"Bukankah kalian jug senang bisa bersama dengan Heizou?, aku sudah berapa kali absen konser kita, fans-fans sudah mula membuat spekulasi-spekulasi aneh tentang kita, aju juga sering sakit, bagaimana jika aku menghambat kalian. Bagaimana jika aku menjadi beban kalian, dan aku akan merasa bersalah jika kalian duhujat dan dibenci hanya kerana aku"
KAMU SEDANG MEMBACA
4NEMO
Fanfiction"1234 KAMI 4NEMO" . 4NEMO? Grup yang baru debut itu? . . "Ingatan apa ini?, Mondstat?, Khenriah? Apa itu...Tev...yat???" "Akan ku cipta sebuah dunia dimana aku dan adikku dapat hidup bersama di sebuah tempat yang bisa aku panggil rumah. DUNIA INI SU...