Povratak

50 3 2
                                    


Jungkook POV

„Čekaj!" Nari me povukla za ruku taman kada sam krenuo izaći iz auta. Pogledao sam je zbunjeno, a ona se samo nasmiješila i poljubila me. „Čekaj još barem minutu da uživam s tobom." Rekla je i naslonila glavu na moje rame. „Već duže vrijeme sam razmišljala... o tome da počnemo živjeti kao normalni ljudi... jednostavno pobjegnemo što dalje odavde i započnemo novu stranicu..."

Pomalo me je zaboljelo to što joj to ne mogu ostvariti. Ne mogu ostavit Y/n, pogotovo ne sada kada me najviše treba. „Zaboravi... pričam gluposti." Izdahnula je i maknula glavu s moga ramena. Forsirano se nasmiješila te sam je čvrsto uhvatio za ruku.

„Jedino što možemo napraviti je pomoći zaustaviti sve ovo. Nakon toga možemo okrenuti novu stranicu Nari." Odmah je kimnula glavom jer je to zapravo duboko u sebi znala.

„Onda bolje da se požurimo i riješimo Hoseoka." Odlučno je rekla izlazeći iz auta. Oboje smo hodali prema skrovištu. Prvo trebam porazgovarati s Taehyungom.

Kai nas je dočekao, kao i obično, s bocom piva u ruci. „Golupčićiii kak je bilo na dejtuu?" oboje nas je zagrlio dok je jedva stajao na nogama. Užasno je smrdio na alkohol zbog čega sam se skoro izbljuvao. Lagano sam ga odmaknuo od nas.

„Gdje je Taehyung?" upitao sam ignorirajući njegovo pitanje. Slegnuo je ramenima i kimnuo glavom na vrata Taehyungovog ureda.

Ušao sam u njegov ured i prvi prizor koji sam ugledao bila je Y/n u Taehyungovom krilu. Oboje su izgledali iznenađeno te je Y/n brzo ustala. Lice joj se zacrvenjelo. „Zar ti ne znaš kucati?" Taehyung je upitao pomalo ljutitim tonom. „Zar ti ne znaš da se žene ne varaju?" „Molim?"

„Vidjeli smo te u restoranu s nekom ženom." Nari je rekla te je Y/n sumnjičavo pogledala Taehyunga. Sada je crvenilo sasvim nestalo s njezinog lica.

Taehyung je glasno izdahnuo i zakolutao očima. Pogledao je Y/n te je lagano uhvatio za ruku. „Bio sam u restoranu s Jiom zato što je htjela razgovarati sa mnom o Hoseoku. Ne znam o čemu ovo dvoje pričaju, osim ako ne misle na to s Jiom." Rekao je gledajući je iskreno u oči.

„Jesu li se ljubili?" Y/n je upitala. „Ne, samo su sjedili."

Nasmiješila se. „Onda sam u redu s time. Taehyung zna kome on pripada." Poljubila ga je i namignula mu dok sam se ja skoro ispovraćao po drugi put danas. „Rekoh ti da Taehyung sigurno ima dobar razlog za to." Nari me lagano lupila po ramenu dok sam ja kolutao očima.

„Nisam ja kriv što se brinem oko-"

Taehyungu je zazvonio mobitel te se brzo javio.

„Da?... Molim!? Stižem odmah!"

Taehyung POV

„Koji vrag se tu dogodio?" Jungkook je upitao gledajući mrtvo tijelo na podu. Sve je smrdjelo po krvi zbog čega se Nari skoro ispovraćala. „Napao je Jiu pa se ona obranila." Yeonjun je odgovorio gledajući u tijelo.

Kleknuo sam kako bih izbliza provjerio osobu. „Rekla je da si ga ti poslao da ju štiti." Pogledao sam Yeonjuna namršteno. „Nisam nikada ni vidio ovog lika."

„Taj čovjek je bio u mojoj kući cijelo vrijeme i ti ne znaš tko je to iako si ga poslao da me štiti??" Jia se stvorila niotkuda. Odmah sam ustao i približio joj se. „Ovo nije čovjek kojeg sam ja poslao."

„Ima nekakvu tetovažu." Jungkook je promrmljao te smo se svi okružili oko tijela kako bismo vidjeli. Jungkook je držao njegovu ruku te na zglobu je bila tetovaža u obliku zmajeve glave.

Prilično sam siguran da sam vidjeo tu tetovažu već negdje. Čuo sam kako je Nari počela ubrzano disati zbog čega smo svi čudno pogledali u nju. „Želim biti sama..." rekla je te se brzo okrenula prema izlazu. „Nari, čekaj!" Jungkook je viknuo, ali se Nari izderala na njega da ju pusti na miru.

Jiino lice je problijedilo te je gotovo padajući sjela na stolicu. Vidjelo se da pokušava zadržati suze u očima. „Jia, što se događa?" upitao sam je.

Čvrsto je zatvorila oči te su par kapljica suza pale niz njezine obraze. „Vratili su se..." promrmljala je. Jungkook i ja smo se pogledali.

„Grupa koja je ubila moje roditelje i moju sestru...vratili su se..."

„Tko su oni?"

„Njihov vođa je G-Dragon. Bili su najjača grupa prije jedno 20 godina. Moji roditelji su također bili u jednoj grupi te su se htjeli riješiti G-Dragona. Ali prije nego što su uspjeli išta poduzeti, G-Dragon je smjestio bombu u njihovo sjedište... Brat i ja smo se uspjeli izvući, ali mnogi su poginuli.. a među njima su i moji roditelji..." Jia je ispričala kroz suze. „G-Dragon i njegova grupa su nakon toga jednostavno nestali...mislila sam da su se jednostavno raspali ili nešto... ali ako su se sada vratili, onda sam sigurna da će doći po mene."

„Nećemo to dopustiti. Imaš našu zaštitu." Rekao sam te se Jia samo tužno nasmiješila. „Bolje se nemoj petljati s njima. Preopasni su."

„Bez brige, nisi nas još vidjela u akciji." Jungkook je rekao entuzijastično.

„Čekaj, ali što je s tvojim bratom? Rekla si da je i on preživjeo? Zar nije onda i on u opasnosti?" Yeonjun je upitao.

„Ne, nije. Moj brat je mrtav. Zbog Jung fucking Hoseoka. On je ubio Baekyhuna."

Svi smo je pogledali u čudu.

„Baekhyun? Byun Baekhyun?"

„Takoje. On je moj brat."

"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 29, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Black Hood 3 [J. HS. FF]Where stories live. Discover now