Od početka

128 7 9
                                    


Yoongi POV

„Imaš neku posebnu želju?" upitao sam dok sam pokušavao upaliti auto. „Zapravo, ima jedno mjesto..." rekla je te sam je pogledao. „A da? Koje?" konačno sam uspio upaliti auto te sam je pogledao. Izgledala je kao da razmišlja o nečemu divnom. „Nisam već dugo bila tamo, ali i dalje se sjećam puta..."

Nakon pola sata vožnje, došli smo na to mjesto. „Doslovno smo usred ničega..?" zbunjeno sam pogledao Y/n koja se samo nasmiješila i izašla van iz auta. „U tome i je stvar. Ovdje si sam sa sobom..." rekla je zamišljeno gledajući prirodu oko nas.

„Baekhyun mi je pokazao ovo mjesto..." vidio sam kako su joj se oči nasuzile. Odmah mi je na pamet stigla Hoseokova priča... Napravio sam korak bliže njoj te stavio jednu ruku na njezina leđa. „Nedostaje mi..." rekla je tiho te joj je suza pala niz obraz. „Hej, pogledaj me." Prstom sam joj dignuo pogled tako da me gleda u oči.

„Sumnjam da bi te Baekhyun htio vidjeti kako plačeš." Nasmiješio sam joj se, a ona je kimnula glavom i forsirano se nasmiješila. „Mislila sam da sam spremna ponovno vidjeti ovo mjesto, ali očito sam bila u krivu." Izdahnula je i obrisala suze.

„Bez brige, sve će doći na svoje mjesto. Svakoj osobi treba malo vremena..."

Taehyung POV

„Y/n je... kako da to kažem... dosta krhka... ako razumijete što govorim." Pogledao sam doktoricu Jiu koja je sjedila na suvozačevom mjestu. Kimnula je glavom i nastavila se igrati prstima.

Boji me se...

I dobro. Strah te uvijek tjera da radiš posao kako treba. „I želim da joj Vi pomognete s time. Želim da razgovarate s njom i pomognete joj. Prošla je kroz svašta i znam da se muči s time..." Ponovno je kimnula glavom i rekla da razumije.

„Stigli smo." Rekao sam i izašao iz auta. „Očekivala sam nekakvu ogromnu kuću ili vilu..." rekla je kroz lagani smijeh. Slegnuo sam ramenima. „Baekhyun nije volio trošiti novce na gluposti." Njezin osmijeh je lagano pao te je zamišljeno pogledala na pod. „Eh ovaj mislim....B.B..." dovraga.

„Nema veze. Ovim putem." Došli smo pred ulaz gdje je bio D.O. Kimnuo je glavom te nam otvorio vrata koja su vodila do skrovišta. Tek sada vidim kolko je ovo mjesto jadno. Zidovi se rune, pod je sav ožuljan...

Ušli smo u naš takozvani boravak gdje je Kai ležao s bocom piva u ruci. „Ekhm..." pogledao sam ga te je on brzo ustao i nasmiješio se. Njegove oči su odmah sletjele na Jiu te joj je prišao. „Tko je ova ljupka dama?" gotovo sam se skoro ugušio slinom. Uzeo je njezinu ruku i poljubio je. Sada kužim zašto još uvijek nema djevojku.

„Kai, ovo je Hoseokova doktorica, Jia." „Mm doktorica ha..." nasmiješio joj se, a ona se zacrvenjela. „Imam dečka." Rekla je te je Kaiov osmijeh odmah nestao. „Uglavnom, gdje je Y/n?" upitao sam da prekinem ovo sranje. Slegnuo je ramenima. „Vjerojatno tamo gdje si je i ostavio." Uzeo je svoju bocu te je nagnuo u svoja usta.

„Idem po nju." Promrmljao sam te otišao do naše sobe. Pokucao sam lagano na vrata. Inače ne kucam, ali otkad je trudna onda nikada ne znam kakvog je raspoloženja pa bolje ne izazivati vraga. Nije bilo odgovora. Ponovno sam malo jače pokucao. Molim te nemoj spavati...

Otvorio sam vrata te izdahnuo kada sam je vidio kako sa slušalicama čita knjigu. Pomalo se trznula kada me vidjela, ali onda se brzo nasmiješila.

„Tae!" iskočila je iz kreveta i zagrlila me. „Vratio si se." Kimnuo sam glavom te je poljubio u obraz. „Y/n, moram te upoznati s nekim. Iako mislim da je već znaš..."

Black Hood 3 [J. HS. FF]Where stories live. Discover now