Nari POV
Vrata su zazvonila te sam brzo otrčala da ih otvorim. „Heeeeej!!" cure su zaskvičale te me zagrlile. „Hej! Uđite, uđite!"
Ako se Jungkook i njegovi mogu zabavljati, onda se možemo i mi. „Donjela sam ovo, ne znam ako valja." Rose je rekla pokazivajući mi bocu vina. „I ja sam ovo uzela." Jisoo se ugurala te smo sve pogledale na Y/n koja je u rukama držala vrećice raznih grickalica. „Šta? Gladna sam.."
Pljesnula sam rukama te upalila glasno muziku. „Neka zabava započne! Koga ćemo prvog ogovarat??"
Sve smo se pogledale i u isti glas rekle 'Jungkook'. „Mislim, njega nema tu, tako da pretpostavljam da je isto izašao van..." Jisoo je rekla, a ja sam kimnula glavom.
„Otkako smo se zajedno uselili, njega uopće nemaa! Dođem s posla, nema ga, probudim se, nema ga, idem spavat..pogodite šta...NEMA GA!" prekrižila sam ruke te su sve tri cure kimale glavom.
„Isti problem je kod mene! Taehyung cijelo vrijeme govori da mora raditi. Pa šta dovraga tolko radi po cijele jebene dane! Šta on misli da ću se ja još sama poroditi! Pa ako si već napravio dijete, onda se i brini za njega budalo!"
„Jimin mi ni ne daje više puse kao prije. Samo dođe, jedva pozdravi, strpa ručak u usta i odmah izađe van i dođe tek kasno u noći! A kad mu kažem za to, onda se naljuti!"
„Dakle, ja Jinu stalno govorim kako mi se sviđa jedna vjenčanica, a on ništ. Onda mu pokažem prsten koji mi se sviđa, on NIŠTA! Kao da je glup i ne shvaća što želim! Uredim se i sve to za njega, čekam ga do kasna u noći, on uđe u sobu, ni ne okupa se, samo legne takav prljav u krevet. Još smrdi na bolnicu i NIŠTA! U sekundi počne hrkat!"
„Šta ako nas varaju?" upitala sam te smo sve ušutile i gledale jedna drugu oprezno. „Mislim... ako im uopće više nismo zanimljive...nema ih cijele dane..." „N-ne... Jin mi to nikada ne bi napravio... skupa smo još od srednje škole!" Pogledala sam Jisoo. „Baš zato. Predugo ste skupa pa si mu dosadila... isto to vrijedi i za mene i Jimina..." Rose je rekla zamišljeno. Jedino je Y/n šutila i gledala u pod.
„Y/n, što ti misliš?" upitala sam i nagnula bocu alkohola u svoja usta. „Jedna strana mene govori da je to nemoguće jer smo Taehyung i ja previše toga prošle... a druga... druga se dobro sjeća da je spavao s nekom plavušom prije..."
„Žao mi je zbog toga Y/n..." Rose je stavila ruku na Y/nino rame kako bi ju smirila. „Mi kao ženske, kao glavne spletkaruše, moramo nešto poduzeti u vezi toga." Rekla sam odlučno. „Ali što? Sve sam pokušala..." Jisoo je promrmljala. „Jesi pokušala mu uzvratit na isti način?" dignula sam obrvu, a ona me pogledala upitno.
„Ako i mi njih počnemo ignorirat, vidjet ćete kako će odmah skakati. Ponekad se ne valja previše truditi jer onda samo još više najebeš. Prespavajte ovu noć ovdje. Vidjet ćete kako će sutra odmah letiti oko vas."
„Ja sam za!" Jisoo je rekla te su se Rose i Y/n isto složile.
„Ako će oni nas kruhom, mi ćemo njih kamenom!"
Jungkook POV
Sjedio sam u nekom klubu te su Jin i Jimin došli do mene i naručili alkohol. „Ahh konačno malo odmora..." Jimin je rekao i naslonio se. „Žene tako umaraju..." promrmljao je, a ja sam kimnuo glavom. „Točno to. Prije nego što sam došao, posvađao sam se s Nari...naravno." zakolutao sam očima. „Jisoo želi da se vjenčamo, a ja ne znam kako da je dovraga zaprosim...strah me." Pogledali smo Jina koji nas je gledao s raširenim očima.
„Jednostavno kao u onim glupim filmovima, klekneš i izvadiš kutijicu. Pitaš ak će se udat za tebe i ona kaže da i svi sretni." Jimin je rekao. „Čisto sranje." Okrenuli smo se i vidjeli Taehyunga. „Svi filmovi završavaju s vjenčanjem i kao živjeli su sretno do kraja života, da sigurno. Onda nova govna započinju." Rekao je i uzeo MOJU ČAŠU I POPIO JE.
YOU ARE READING
Black Hood 3 [J. HS. FF]
FanfictionPročitajte 1. i 2. dio kako biste razumijeli što se događa u ovome nastavku :)