Razotkriće

90 5 5
                                    


Jennie POV

„Trudna je!?" poskočila sam kada mi je Jia rekla novosti. Brzo je kimnula glavom. „Moramo nešto drugo smisliti... ne mogu trudnicu koristiti kao mamac... a uostalom... Hoseok će kad tad saznati za to... i sumnjam da će biti sretan..." Jia je rekla nervozno. Duboko sam udahnula i izdahnula gledajući kroz prozor.

Ne mogu vjerovati da je Taehyung korak unaprijed. Kladim se da je ovo napravio baš iz ovakvih razloga. Nitko nikada ne bi naudio ženi koja nosi to malo čudo u sebi... Osim možda Hopea, naravno.

„Moram razmisliti o svemu ovome..." promrmljala sam i okrenula se prema njoj. Kimnula je glavom te rekla da ide u svoju sobu. Nasmiješila sam joj se i čekala da nestane iz mog vidika.

Brzo sam izvadila mobitel kada sam čula da su se vrata njezine sobe zatvorila. „GD, novi problem..."

Ispričala sam mu sve što se dogodilo.

„Ne smijemo dopustiti tome djetetu da dođe na ovaj svijet." Raširila sam oči. „Ali..." „Iovako želim da svi iz Byun obitelji budu izbrisani s lica Zemlje." Gutnula sam i pogledala u stranu. „Nastavit ćemo prema planu bez obzira na sve." Rekao je hladno. „U redu..." izdahnula sam.

„Kako ti kažeš..."

Taehyung POV

„Reci Namjoone..." „Nećeš vjerovati što se upravo dogodilo.... Y/n i Jungkook su tu bili..." skoro sam se ugušio pijući vodu. „Molim!? Šta su dovraga radili tamo!??!" „Htjeli su vidjeti Hoseoka..." „Nisi valjda..." „Naravno da im nisam rekao istinu, uspio sam izmisliti nešto, iako sumnjam da su nasjeli..." Glasno sam izdahnuo i prošao rukom kroz kosu. „Mislim da im moraš reći istinu..." „Ne! Ne mogu! Jin je rekao da se Y/n ne smije stresirati!" „Znam, da će to loše utjecati na Y/n, ali ionako bi kad tad saznala...." Upravu je... sve se uvijek sazna... „Dobro, razmislit ću još...." „U redu... vidimo se...." poklopio sam.

Stisnuo sam šaku i lupio njom o stol. „Dovraga!" izderao sam se i bacio čašu na pod. Komadići stakla su se raspršali posvuda. Ubrzo je Beomgyu uletio u sobu.

„V, što se dogodilo??" upitao je zabrinuto, a ja sam ga pogledao ozbiljnim pogledom. „Beomgyu, želim da sazoveš sastanak... vrijeme je... da svima kažem što se događa..." izgledao je pomalo šokirano, ali je čvrsto kimnuo glavom i brzo izašao.

Pogledao sam sliku na kojoj smo Baekhyun i ja. Uzeo sam je u ruke i gledao. Osjetio sam kako mi se suze skupljaju. „Ne znam koliko još dugo mogu izdržati..." promrmljao sam. „Nedostaješ mi..."

Jungkook POV

Mobitel mi je zavibrirao te sam ga izvadio da vidim što je. „Jungkook, ne možeš voziti i tipkati po mobitelu!" Y/n je rekla gledajući me ubojito. Zakolutao sam očima i nabrzinu pročitao poruku. „Hm...čudno." promrmljao sam i vratio pogled na cestu. „Što je?" „Sastanak za pol sata... piše da je hitno..." Osjetio sam Y/nin pogled na sebi, ali samo sam nastavio gledati na cestu.

Ušao sam u skrovište. Bilo je tu jako puno ljudi te sam među njima vidio i Taehyunga. Gledao me ubojito. Gotovo me klao tim svojim očima. Samo sam mu se zlobno nasmiješio te sjeo pokraj Kaia.

„Znaš li o čemu je riječ?" upitao sam ga, a on je kimao lijevo desno. „Pisalo je da je hitno... vjerojatno se nešto jako loše dogodilo...." izdahnuo je, a ja sam kimnuo glavom. Da, Hoseok se dogodio sigurno. Taehyung sigurno nešto zna o njemu.

„Jungkook, što se događa?" čuo sam poznati ženski glas te sam se okrenuo i skoro pao sa stolice. „Nari!? Što ti tu radiš??" „Dobila sam poruku da brzo dođem ovdje..." sjela je pokraj mene te sam brzo pogledao Taehyunga koji se sada zlobno smiješkao gledajući me. Stisnuo sam šake te mi je došlo da ustanem i izmlatim ga tu pred svima.

Black Hood 3 [J. HS. FF]Where stories live. Discover now