Priviđanja

129 6 1
                                    


Y/n POV

Cure su zaspale, jedino sam se ja valjala po krevetu cijelo vrijeme. Razmišljala sam o Narinom planu. Ne mogu ja ignorirati Taehyunga...

Zagrizla sam donju usnicu i uzela mobitel u ruke. Otvorila sam chat s Taeom i krenula mu nešto napisati. Iznenadilo me je da piše da je i on aktivan. Ipak, dosta kasno je...

Prije nego što sam išta poslala, on je meni...

Tae: spavas?

Shit, sad nema povratka. Ne mogu ga ostaviti na seenu...

„Da možeš! Nemoj ni pomišljat odgovarat!" poskočila sam te mi je mobitel izletio van iz ruke. Ispred mene je stajala Nari i gledala me ubojito.

„Jesus, mislila sam da spavaš... nemoj me plašiti...." rekla sam uzimajući mobitel s poda. Sjela je na krevet i iščupala mi mobitel iz ruke. „Nema Taehyunga cijelih 24 sata Y/n. To znači da mu ne odgovaraš na poruke i pozive, ako dođe po tebe, odupireš mu se i tako dalje." Izdahnula sam i kimnula glavom.

„Ovo će ostati kod mene." rekla je i otišla natrag u svoj krevet. Zakolutala sam očima i gledala u strop. U redu Y/n, misli na sve grozne stvari koje ti je Taehyung napravio i neće ti biti žao...

Nari POV

Ujutro, kada su cure otišle doma jer se moraju spremati za posao, Y/n i ja smo zajedno spremale stol.

Zatim smo se obukle i otišle u shopping.

„Što kažeš na ovo?" upitala sam Y/n pokazivajući joj kratku crnu suknju. „Trebam piškiti." Izdahnula sam i vratila suknju natrag. „Stvarno? Tek smo došle..." „Znaam, sorryyy..." „Ahh, odi na wc, ja ću pogledati još malo šta imaju." Kimnula je glavom i otišla.

Ne znam kako i zašto sam se odjednom našla na muškom odjelu. „Hmm, ovo bi dobro stajalo Jungkooku..." promrmljala sam gledajući crnu duksu. Obožavam kada nosi tamnu odjeću. To me uvijek napa -- NE. Neću dopustiti da mi Jungkook opet uđe u misli. Danas je dan bez njega.

Okrenula sam se i otišla natrag na ženski odjel. Namjerno ću kupiti nešto provokativno. Neka vidi kreten šta propušta.

„Najs..." promrmljala sam gledajući usku gotovo prozirnu majcu s ogromnim izrezom. To i ona kratka crna suknja, perfektno...

Uzela sam suknju i krenula na blagajnu. Nije bilo prodavačice nigdje. Zakolutala sam očima i gledala uokolo da je nađem. Dok sam gledala, skužila sam da je trgovina prazna... jezivo...

Prazna je...a osjećam se kao da me netko promatra....

„Ima li koga??" ne znam zašto sam to upitala, sada se osjećam samo još gore...

Moram nazvati Y/n brzo. Otvorila sam torbicu te izvukla...Y/nin mobitel... Fuck. Ostao je kod mene....

To znači da je ona sama bez mobitela! Ako joj se išta dogodi, neće me moći nazvati... Shit!

„Dobar dan." Trznula sam se i okrenula te je za blagajnom stajala prodavačica. Glavom sam pogledala uokolo....ljudi su ponovno bili posvuda...koji...vrag...

„Em? Želite to platiti ili?" upitala je, a ja sam je pogledala kao da sam pala s Marsa. „Uhh da, da. Izvolite..."

Y/n POV

Taman sam završila s wc-om i prala ruke kada se svijetlo ugasilo. Bio je potpuni mrak te sam jedva vidjela prst pred sobom. Morala sam zaškiljiti očima kako bih vidjela kuda hodam. Ili je nestalo struje ili je netko isključio svijetlo. Krenula sam do prekidača, ali sam poskočila kada sam vidjela nekakvu figuru da se miče.

Black Hood 3 [J. HS. FF]Where stories live. Discover now