23

244 31 11
                                    

Birkaç gündür çekimler yapıyorduk. Klibin bitmesine az kaldı. Yakında şarkı yayınlanacak. Hoseok'un şarkısı yayınlananı bir hafta hafta oldu. Bir sürü güzel tepki aldı. Şimdiyse çekimlere ara verdik sabahtan beri çekiyorduk. Son kısmı yaptıktan sonra bitecekti. Bir anda gözlerimin kapatılmasıyla neler olduğunu anlamadım.

"Bil bakalım ben kimim?"

Hoseok'un olduğunu tabiki biliyordum ama küçük bir oyundan zarar gelmez.

"Namjoon sen misin?"

Sinirlenip ellerini çekti.

"Ne Namjoon'u ya Yoon?"

Gülüp kolundan çektim, yanıma oturmasını sağladım. Artık herkes bizim gerçekten sevgili olduğumuzu biliyordu. Zaten yalandan çıkan haberler yüzünden sevgili olmuştuk sonradan gerçekten sevgili olduğumuzu söyledik menajere. Olumlu karşıladı. Herkes sevgili sandığı için sorun yoktu.

"Eee ne kadar kaldı bitmedi mi?"

Daldığım düşüncelerden çıkıp Hoseok'a döndüm.

"Az kaldı son kısım ve bitecek sonunda eve gidip biraz seninle vakit geçirebilirim"

"Şey Yoon..

"Ne oldu Hoseok?"

"Çocuklar aradı uzun zamandır görüşmediğimizi falan söylediler ve buluşmak istediler bende kabul ettim"

"Sorun değil sevgilim bizde akşam vakit geçirmeyiz"

"Ne? Neden?"

"Çünkü akşam şirkette parti varmış ve bizimde gelmemiz zorunlu"

Yüzü düştü.

"Sorun değil aşkım bizde tadını çıkarırız boşver"

Diyerek sarıldım. Oda kollarını etrafıma sardı. Kafamı boynuna gömdüm. En sevdiğim ve en güvenilir yerimdi burası.

"Evet Yoongi sevgilini bırakta çekimleri bitirelim"

Hoseok'tan ayrılıp son çekimi yaptık. Her şey bittikten sonra herkese teşekkür edip yanlarından ayrıldım. Giyinmek için odaya girdim.

"Sevgilim sen burda mıydın?"

"Hmhm seni bekledim bitti mi?"

"Evet sevgilim, ben şimdi üzerimi değiştirim eve geçelim duş alim sonra nereye gitceksek gidelim tamam mı?"

Tamam anlamında kafasını salladı. İçeri girip üzerimi değiştirdim ve çıktım. Hoseok telefonda konuşuyordu.

"Evet Seokjin hyung tamam gelicez görüşürüz"

Telefonu kapatıp iç çekti.

"Hadi sevgilim"

Odadan çıktık ve sonrada çekim yerinden. Şoföre bizi eve bırakmasını söyledik. Birkaç dakikaya eve vardık.

"Ben hızlıca duş alıp geliyorum"

Tamam dedi ve elindeki telefona geri döndü. Hızlıca bir duş alıp üzerimi giyindim. Hoseok'un yanına geri döndüm ve geldiğimi farketmemişti. Hararetli hararetli telefonda oyun oynuyordu. Yanına oturup oyunu izledim. Geldiğimi görünce irkildi. Oyunu bittikten sonra telefonu kapattı.

"Hadi gidelim"

"Tamam gidelim bakalım"

Ellerimizi birleştirip evden çıktık. Çocukların yanına giderken yemek için bir şeyler almak için markete girdik. Birkaç içecek, cips ve atıştırmalıklar aldık. O sırada Hoseok'un telefonu çaldı. O telefonda konuşurken bende kasadan parayı ödeyip poşetlere doldurup marketten çıktık.

Gitarist Or Dancer | SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin