"Öyle işte o yüzden mickey'yi size bırakmam gerek."
Hoseok'un ablası kocası ile yurt dışına seyahete gideceği için mickey'yi bize bırakmak istiyordu. Hoseok onaylayıp kafesin kapısını açtı. Mickey koşarak çıkıp Hoseok'un yanına geldi. Hoseok mickey'yi kucağına alıp sevmeye başladı. Uzun zamandır görmemişti köpeğini. Bende holly'yi yanıma almak istiyordum. Sürekli şirkete gidip geldiğim için arada konserler ve şehir dışı konserleri yüzünden holly Namjoondaydı.
Hoseok yanıma oturup mickey'yi yere bıraktı. Ablasıyla konuşmaya başladı. Mickey tanımadığı bir yer olduğu için etrafa bakıyordu. Ayağımın dibine gelip onu almam için bana bakıyordu. Kucağıma alıp yavaş yavaş sevmeye başladım. Eğilip yüzüne yaklaştığında burnumu yaladı. Kıkırdayıp geri çekildim. Üzerimde iki çift göz hissetmem ile onlara baktım. Şaşırmış şekilde bakıyorlardı.
"Mickey aslında tanımadığı kişilere çok yaklaşmaz. Seni sevmiş olmalı."
Dedi Hoseok'un ablası. Hoseok'ta kafasıyla ablasını onayladı. Tüylerini sevdiğim köpeğe bir kez daha baktım. Cidden çok tatlıydı. Geri yaslandığımda patilerini bana doğru uzatmıştı. Sevmeye devam ettim.
"Benim gitmem lazım artık çocuklar gece gece sizi rahatsız ettim."
"Saçmalama abla saat geç oldu burada kal zaten dışarda yağmur yağıyor."
Ablası Hoseok'a sarıldı. Sırtını sıvazlayıp saçlarını öptü.
"Bir dahakine canım."
Kucağımdaki köpeği yere bırakıp ayağa kalktım. Hoseok ile ablasını uğurlayıp salona geri döndük. Mickey etrafta koşuşturmaya başlamıştı. Tebessüm edip salonu topladım. Hoseok'ta battaniyeyi alıp yukarı odaya çıktı. Mickey'ye baktığımda ne yapacağını şaşırmıştı. Koşuştarak yanıma geldi. Kucağıma alıp üst kata çıktım. Hoseok üzerini değiştirmiş dişlerini fırçalıyordu. Mickey'yi yatağıma bırakıp dolabımdan pijamalarımı aldım. Giyinip yatağa girdim. Mickey hemen yan tarafıma doğru yatmıştı. Gülümseyip gözlerimi yumdum.
...
Sabah yüzümdeki ıslaklıkla uyandım. Gözlerimi açtığımda yüzümü yalayan bir mickey beklemiyordum. Gülümseyip yatakta oturur pozisyona geldim. Kucağıma gelen mickey'yi biraz sevdikten sonra üzerimi değiştirip rutin işlerimi hallettim. Aşağı indiğimde Hoseok kahvaltı ediyordu. Mutfağa girip bir kahve yaptım ve Hoseok'un yanına oturdum.
"Günaydın hyung"
"Günaydın Hoseok"
"Hyung bugün ne yapıcaz evde olmak çok sıkıcı."
"Ben şarkı üzerinde çalışmayı planlıyorum istersen Minho ile dışarı çıkabilirsin ya da mickey'yi gezdir."
Yüzü bir anda düşmüştü. Yanlış bir şey ki söyledim? Sessizce yemeğini yemeye devam etti.
"Hyung biz evde olmadığımızda mickey ne olacak?"
"Evde kalıcak arada şirkete götürebiliriz ve birde bende holly'yi almak istiyorum yanıma hem mickey tek kalmamış olur."
"Çok iyi olur hyung"
Dedi heyecanlı heyecanlı. Namjoon'dan holly'yi getirmesi için rica edeceğim. Telefonu alıp Namjoon'a mesaj attım.
Yoon
Joon müsait misin?Joon
Tabii
Yoon
Holly'yi bana getirebilir misin?Joon
Neden?Yoon
Köpeğimi özledim Joon.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gitarist Or Dancer | Sope
Fiksi PenggemarMin Yoongi tek çalışan gitaristti. Bir gün şirket kararıyla Hoseok'ta Yoongi 'ye katılır. Yoongi ilk başta pek istemesede zaman ilerledikçe Hoseok'a aşık olur.