Kelime sayımız: 1132
----------
Felix koltuğuna büzülmüş halde defterine yeni sözler yazıyordu, yakın zamanda yeni bir albüm çıkaracaktı.
''Felix?''
''Efendim?'' dedi Felix yazdığı cümleyi bitirip kapıda duran takım elbiseli adama bakarak, yanında da bir valiz vardı ''G-gidiyorsun...''
Adam başını olumlu anlamda sallarken gözlerini kaçırdı ''Evet... Eşim Amerika'ya taşınmakta kararlı, onu ikna edemedim. Çok üzgünüm.''
Felix anlamışçasına başını salladıktan sonra defterini bir kenara koydu ve ayağa kalkıp ona sarıldı ''Bunca sene yanımda olduğun için teşekkür ederim Jackson''
''Hiç sorun değil, ama senden bir ricam olabilir mi?''
''Elbette! Senin için her şeyi yaparım Wang'' diye kıkırdadı Felix.
''Büyük kızım 14 yaşına girdi ve şimdiki kızların nasıl olduğunu bilirsin''
Felix bir elini mor saçlarının arasından geçirirken güldü ''Hayır, aslında bildiğimi sanmıyorum''
''Tabi ki biliyorsun, her konsere çıktığında onları görüyorsun! Kendinden şüphe etmeyi bırak Felix, sen tanınan bir şarkıcısın ve bütün kızlar sana bayılıyor''
''Öyle deme..''
''Ama öyle! Sen çok da güzel şarkı söyleyebilen ufak bir Avusturalyalısın''
Felix ona yeniden sarıldı ''Teşekkür ederim Jackson, gerçekten''
Jackson da küçüğün sarılmasına karşılık verdi ''Zor süreçler atlattığını biliyorum, ama eminim ki seni mutlu edecek birini bulacaksın''
''Umarım'' diye mırıldandı Felix ''Kızın için imza falan mı isteyecektin?''
''Sorun olmayacaksa''
Felix büyüğüne güzelce gülümsedi ve kızı için bir fotoğraf imzaladı.
''Çok teşekkürler Lix, şimdi gitmem lazım. Tura gitmeden önce kendine yeni bir koruma bulmayı da es geçme sakın ha''
Felix başını olumlu anlamda salladı ve 3 yıllık koruması ve en iyi arkadaşlarından biri olan büyüğünü uğurladı. Kapıyı da kapatıp kilitledikten sonra sırtını duvara dayayıp bir iç çekti.
''Siktir''
Etrafa bakınırken elini ensesine attı, 1 ay kadar sonra tura çıkacaktı ve çaresizce bir korumaya ihtiyacı vardı. Sebebini bilmiyordu, ama nedense hayranları tamamen çılgındı ve bir koruma kesinlikle gerekliydi.
Boy aynasının önünde dururken şarkılarından birini mırıldanıyordu. Kendine şöyle bir baktı, siyah deri pantolonunun üstüne aynı renkte dar bir bluz giymişti. Saçları yenice mora boyanmıştı ve bugün kendini daha rahat hissetmek için lens yerine gözlük takmıştı.
''İnsanlar beni yada müziğimi neden seviyor bilmiyorum, ama onlara minnettarım'' dedi gülümseyerek.
Yeniden oturma odasına geçtiğinde çevresindeki koruma adaylarına bakmak için telefonunu çıkardı ama hiçbirinin görüntüsünü beğenmemişti. Şimdilik pes edip bu konuyu daha sonra Chan'la halledebileceğini düşündü.
O anda içerde çok sıkıldığını fark edip güzel bir akşam yürüyüşü yapabileceğine karar verince üstüne bir ceket aldı ve evden çıktı.
Temiz havayı içine çekip kendini kulaklığında çalan müziklere daha yeni bırakmıştı ki hemen önünden tiz bir ses duydu.
''AMAN TANRIM!!'' diye bağırdı bir grup kız ona yaklaşarak ''LEE FELİX??!!''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bodyguard -HyunLix-
Fanfiction-Tamamlandı- "Koruman olabilir miyim?" "Yani... Olabilirsin. Ama hayranlarım epey can sıkıcı olabiliyor" ⚠Bu kitap +18 bir sahne içermektedir⚠ En iyi sıralama: #1 bodyguard #1 turkce