Bölüm 8 - Affetmek

1.2K 122 309
                                    

Kelime sayımız: 1063

-----------

Genel anlamda iyi geçen gösteriden sonra Felix otobüsteki yatağını bulur bulmaz mışıl mışıl uyumaya başlamıştı, ama Hyunjin hala ayaktaydı.

Sosyal medyalarda insanların konser için yazdığı ve paylaştığı şeyleri kontrol etmeye karar vermişti, ve tahminin aksine büyük çoğunluğu olumluydu.

'Bugün Lee Felix'in konserine gittim, açıkçası hayatımın en güzel akşamıydı! Ama finalde söylediği şeylere üzüldüm, bazı hayranlar gerçekten de kendine gelmeli!'

'Sizce Felix o hayranlar yüzünden ne zamandır bu haldedir? Onu öyle görünce çok üzüldüm :('

'Erkek arkadaşının sonda onu kucaklayıp götürmesi beni çok mutlu etti, birlikte harika görünüyorlardı!'

'Umarım herkes onlara saygılı davranır artık'

'Evet, şişe atan kişinin aklından neler geçiyordu öyle??'

'Bundan sonra benden onlara tam destek!'

'#Felixikoruyalım'

Hyunjin yorumları okurken biraz gülümsemişti ama sonrasında yapmayı unuttuğu bir şeyi hatırlayıp ayağa kalktı ve Changbin'in olduğu tarafa doğru gitti.

''Changbin? Biraz konuşabilir miyiz?''

Changbin'in gözleri kan çanağına dönmüştü ve açıkçası pek iyi görünmüyordu ''Siktir git Hyunjin'' dedi yorgun ve üzgün karışımı bir sesle.

''Sadece konuşmak istiyorum''

''Neden istiyorsun benimle konuşmayı neden?! Git başımdan!''

''Şşşşş, Lix uyuyor bağırmasana''

Changbin gözlerini devirip kapıyı açtı ve genci odasına aldı, yatakların olduğu ufak yerde onlarla birlikte kalmak istemediği için özel odayı kendine saklamıştı.

''Bunları neden yapıyorsun Changbin?''

''Ne yapıyormuşum ben?''

Hyunjin onunla arasına mesafe koymaya çalışan büyüğüne inanamaz halde baktı ''Neden bahsettiğimi çok iyi biliyorsun. Felix'i sürekli rahatsız edip ona kendini bok gibi hissettiriyorsun!''

Changbin yeniden gence döndüğünde gözleri yaşlıydı ama Hyunjin'in bakışları hiç yumuşamadı.

''Ben... Ben-- giyinme odasında ailesiyle ilgili söylediği şey neydi??''

''Bundan sana ne! Bana ona bunları neden çektirdiğini söyle!'' Hyunjin bu sırada Changbin'e doğru gitti ve onu duvara yaslayıp yumruğunu kaldırdı ''Sana ona yaptıklarını yapayım mı?!''

''Hyunjin...? Hyunjin! Dur!!''

O anda Changbin de Hyunjin de kapıya baktığında orada yüzünde açıklanamaz bir korkuyla duran Felix'i gördüler.

''Bunu hak ediyor Felix'' dedi Hyunjin sonrasında yeniden büyüğüne dönerek.

Changbin ise ona doğru kalkan yumruğa karşı korkusundan gözünü kapatmıştı.

''Hayır! Kimse acı çekmeyi hak etmez! Changbin bile!!''

''Ama-''

''Onun canını yakarsan... O zaman ondan farkın kalmaz''

Hyunjin bunun üstüne Changbin'e son bir bakış atıp onu bıraktı ve Felix'e sarılmak için gence doğru gitti, ama Felix direk duvara yaslanmış olan büyüğüne doğru gitmişti.

Bodyguard -HyunLix-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin