Kelime sayımız: 1220
---------
Felix evinin içinde gezinirken kendini oldukça yalnız hissetti, Jackson da taşındığına göre burası artık ona fazla büyük görünmeye başlamıştı.
Ama büyüğüne hak veriyordu, Jackson'un eşi yeniden hamile kalmıştı ve korumalık görevi doğal olarak biraz riskli olurdu. Onlar için en iyi seçenek yeni bir hayat kurmaktı.
İçeride durmak istemediğini fark eden genç şarkıcı bahçeye çıkıp salıncağa oturmaya karar verdi. Aslında dışarıda bir yürüyüşe de çıkabilirdi ama bunun nasıl bittiğini daha geçenlerde net şekilde görmüştü.
Telefonunu çıkarıp Hyunjin'e yazmaya karar verdi. Zaten diğer arkadaşlarının hepsi ya tatilde ya da sevgilileriyle birlikteydi, ama Felix tek başına yaşıyor, tek başına şarkı söylüyor ve bir şekilde kendi kendine yetmeye çalışıyordu.
Felix:
Hey, ben Felix. Dün birlikte kurabiye yediğin Avusturalyalı. Nasılsın diye sormak istemiştim de.
Hyunjin:
Ah, selam Felix. Açıkçası bana yazmanı beklememiştim.
Felix:
Neden?
Hyunjin:
Şarkıların ve diğer ünlü arkadaşlarınla meşgul değil misin? Tura falan da gidecektin sanırım.
Felix gelen mesajı okuyunca dudaklarını büzdü ve oturduğu yere gömüldü.
Felix:
Aslında o anlamlarda meşgul değilim. Yeni albümümü bitirmek üzereyim ve diğer bütün 'arkadaşlarım' fazla dolu. Tura gitmeme de daha 1 ay var.
Hyunjin:
'Arkadaşlarım' derken?
Felix:
Diğer şarkıcıların çoğu aslında pek de iyi insanlar değil. Tersine çok kaba ve narsist olabiliyorlar.
Hyunjin:
Öyle mi? Mesela ne yapıyorlar?
Felix:
Bunun hakkında pek konuşasım yok, üzgünüm :(
Hyunjin:
Hayır hayır üzülme lütfen, benim hatam. Üstüne gelmemeliydim affet. Şimdi kaçmam lazım, ev sahibim geldi. Sana sonra yazarım Felix.
Felix:
Tamamdır görüşürüz :)
Felix telefonunu bırakırken kendi kendine gülümsüyordu. Belki de Hyunjin'i eve davet etmeliydi, oldukça güçlü görünüyordu ve aslında gencin yeni koruması olabilecek niteliklere de sahipti.
Hava çok güzel ve ılıktı, ama yakın zamanda yağmur yağacak gibi de görünüyordu. Felix bu güzel havayı fırsat bilip kendini yumuşak mindere bıraktı ve gözlerini kapattı. Tam uyuyacaktı ki telefonunun titremesine uyanıp homurdandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bodyguard -HyunLix-
Fanfiction-Tamamlandı- "Koruman olabilir miyim?" "Yani... Olabilirsin. Ama hayranlarım epey can sıkıcı olabiliyor" ⚠Bu kitap +18 bir sahne içermektedir⚠ En iyi sıralama: #1 bodyguard #1 turkce