Kelime sayımız: 945
-----------
Hyunjin uyandığında etrafındaki kör edici ışıklardan çokça rahatsız oldu. Yüz üstü yatırılmıştı ve sırtı efsane bir acı içindeydi.
''Doktor, uyandı''
Doktor mu?
O anda bütün anıları yerine oturmuştu. Konser, tartışma, kavga ve bomba.
''F-Felix...'' diyebildi.
''Pekala, onu içeri alabiliriz'' dedi doktor ''Yastıkların oldukça yumuşak genç adam, sırtındaki acı da birkaç dakikaya azalacaktır. Ani hareketlerde bulunmamaya dikkat et sadece olur mu?''
Hyunjin birkaç görevlinin yardımıyla sırt üstü yatırıldığında gerçekten de minimum seviyede acı çekmişti. Yatağı da hafifçe kaldırılınca sonunda biraz daha rahat edebilmişti.
''Hyunjin!!''
Kapıya baktığında Felix'in ona doğru koştuğunu gördü. Genç şarkıcı hemen büyüğün yatağının yanındaki sandalyeye oturdu ve elini tuttu.
''Neden ağlıyorsun sen?''
''Neden mi ağlıyorum?! Hyung neredeyse ölüyordun!!''
''Yani? Ne de olsa benden nefret ediyorsun... Ben iyiyim.. Önemli olan bu değil, sen nasılsın onu söyle. Zarar gördün mü?''
Felix'in bakışları yumuşarken dudakları büzüldü ''Senden nefret etmiyorum hyung... Sadece çok sinirliydim...''
Hyunjin yanına bırakılan bir bardaktan su içti ve boğazını temizledi ''Bu arada, Jeongin'i öptüm evet''
''N-ne?!'' Felix ağlamaya başlayacaktı ki Hyunjin hemen lafını kesti.
''Elini! Parmağını! Ufak bir kağıt kesiği vardı sadece!'' diye anlattı hızla.
Felix bunun üstüne yine de ağlamaya başladı ve yüzünü ellerinin arasına aldı. Büyüğünü yanlış yere suçladığı için tekrar tekrar özür diliyordu.
Hyunjin gence olayın nasıl geliştiğini ve en genç dansçıyla yalnızca şakalaştıklarını anlattı. Zaten onu bir küçük kardeş gibi görüyordu ve herkes de bunu biliyordu.
İşin sonunda ikili aralarındaki bütün sorunlar hakkında konuşurken saat epeyce geç oldu ve Felix dayanamayıp büyüğün yanına tırmanıp ona sarıldı.
Günlerdir hastane odasının dışında uykusuz şekilde beklediği için çok yorulmuştu ve sonunda sevdiği kişiye yeniden kavuşmanın mutluluğuyla oracıkta hemen uyuyakalmıştı.
''Bay Hwang?''
''Efendim?''
''Onun gitmesi gerekecek''
''Lütfen kalmasına izin verin... Lütfen... Gitmesini istemiyorum''
Doktor üzgünce gülümserken başını iki yana salladı ''Maalesef ziyaret saatleri sona erdi''
''Dinleyin... Felix çok feci kabuslar görüyor ve ben yanında olmadığım sürece kendine gelmesi çok zor oluyor, lütfen bir istisna yapın''
''Ailenizden biri mi?''
''İkiz kardeşim dışındaki tek ailem, o biricik sevgilim''
Doktor işin sonunda pes edip başını salladı ve ışıkları kapatıp odadan çıktı. Hyunjin de rahat bir nefes alıp kendini uykunun kollarına bıraktı.
*-*-*
Bu olaylarla birlikte Felix kraliyet ailesiyle olan yemeğini yiyememişti ve kendisi yerine oraya Chan ve dansçıların gitmesini tavsiye etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bodyguard -HyunLix-
Fanfiction-Tamamlandı- "Koruman olabilir miyim?" "Yani... Olabilirsin. Ama hayranlarım epey can sıkıcı olabiliyor" ⚠Bu kitap +18 bir sahne içermektedir⚠ En iyi sıralama: #1 bodyguard #1 turkce