Bölüm 6 - Ilk konser

1.4K 150 175
                                    

Kelime sayımız: 929

-----------

Felix uyanınca gözlerini ovuşturdu.

''Günaydın minik civciv''

Söz konusu gencin gözleri büyürken sesin geldiği yöne baktı. İkili birbirini görebilmek için perdeleri aralık bırakmıştı ve Hyunjin'in yüzünde çok tatlı bir gülümseme vardı.

''Hala yorgun musun?''

Felix başını olumlu anlamda sallarken örtüsüne daha da sarındı ve görünen tek şey gözleriyle mor saçları kaldı.

''Aw, fazla şirinsin Lixie~'' dedi Hyunjin gencin gülerek gözlerini de kısışını izlerken ''Artık kalkmamız gerek ama, konser alanının dışında park halindeyiz şu an''

''Saat kaç?'' diye sordu Felix esnememeye çalışarak.

''Sabah 9. Bugünkü programına baktım da baya yoğunsun. Sana duş aldırmamız, üstünü değiştirmemiz ve makyajını yaptırmamız gerek''

Hyunjin elindeki kağıda bakarken diğer tarafta Felix'in iyice örtüsünün altına saklandığını ve kendi kendine homurdandığını duyup kıkırdadı.

Hemen ayaklanıp yatağından çıktı ve altına bir pantolon giyip gence doğru gitti ''Hadi ama Lix, wakey wakey''

''Hayııııırrrrrr, istemiyorummmmm''

Hyunjin o anda örtüyü çekti ve Felix'i gıdıklamaya başladı ''İşte buradasın!''

''H-hayır! Y-yapmaaaaa!!'' diye haykırdı Felix kahkahalarının arasından.

''Peki peki'' Hyunjin durunca yüzünde kocaman bir gülümsemeyle gencin saçlarıyla oynamaya başladı.

''Neden böyle gülüyorsun?''

''Çünkü seni çok seviyorum, bana bir yaşama sebebi ve umut verdin''

Felix'in yanakları kızarırken o da gülümsedi ''Ben de seni seviyorum hyung''

''Hadi o zaman şirin şey, içeri geçmemiz gerek. Dansçıların provasını izlemen lazımmış''

''Dansçılar mı? Dansçılarla çalışacağımı bilmiyordum''

''Artık biliyorsun''

Felix gözlerini devirirken Hyunjin gencin dudaklarına ufak bir öpücük kondurdu ve üstünü giyinmeye başladı.

''Neden dansçılarım var bu sefer?''

''Chan'ın bana söylediğine göre buradaki ilk konserine özel bir şeymiş, sadece son şarkın için gelecekler zaten''

''Anladım''

O sırada Chan otobüse daldı, oldukça telaşlı gibiydi ''Hadi beyler! 10 dakika önce içeride olmamız gerekiyordu! Ayrıca Felix, son şarkında dansçılarla sen de dans edeceksin''

''Tamamdır Channie hyung!'' dedi Felix hemen yatağından kalkarken.

Chan bu kez Hyunjin'e döndü ''Ve sen, onu içeri götürürken dikkatli ol. Etraf şimdiden hayranlarla dolu''

''Anlaşıldı!''

İkili otobüsten indiğinde Hyunjin gencin önünden yürümeye başladı, tahmin ettikleri gibi bariyerlerin arkasında binlerce hayran beklemeye başlamıştı bile.

''Bu ne şimdi?'' diye sordu Felix üstünde yürüdükleri kırmızı halıya bakarak.

''Öğrendiğime göre buradaki konserin için epey reklam yapılmış ve mümkün olduğunca ilgi çekmeye çalışıyorlar. Londra için olan biletlerin buraya göre rekor sürede satılmış ve bunun eşitlenmesi lazımmış sanırım''

Bodyguard -HyunLix-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin