Kelime sayımız: 942
----------
''Feribot yolculuğu kısa sürdü'' dedi Hyunjin Felix'in peşinden otobüse binerken.
''Evet, bundan sonraki otobüs yolculuğumuz da çooooooook daha uzun olacak ama''
''Aman ne güzel''
Felix orta alana geçip koltuğa oturdu ve izleyebilecekleri filmlere göz gezdirdi, otobüsünde dev bir televizyon olmasının bir sebebi vardı tabii.
''Seçtin mi?'' diye sordu Hyunjin.
''Evet, oynatıcıya koyar mısın?''
Hyunjin ona söylenileni yaptıktan sonra koltuğa geçti ve kolunu arka tarafa yasladı, Felix ise gülümseyerek bacaklarını yukarı çekti ve bu fırsatla büyüğüne iyice sokuldu.
Bir süre sonra Felix filmin daha yarısında uyuyakalınca Hyunjin yavaşça koltuktan kalktı ve genci kucaklayıp yataklara doğru gitti.
''Hyung?'' diye seslendi Felix uykulu şekilde gözlerini ovarak.
Hyunjin onu yatırıp gülümsedi ''Uykuna dön bebeğim''
Sonra da gencin üstünü örtüp gözlüklerini çıkardı ve alnına bir de öpücük kondurdu. Filmi bitirmek için orta tarafa döndüğünde ise başka birinin de odada olduğunu fark etti.
''Demek sen Hyunjin'sin'' dedi Changbin koltukta korumanın yerine oturarak.
Hyunjin gözünü filmden ayırmadan kollarını önünde birleştirdi ''Sen de Changbin'sin''
''Beni gördüğüne sevinmedin mi yani? Hadi ama, ünlüyüm ben''
''Lix haklıymış, sen baya narsistsin. Ayrıca hayır, seni gördüğüme sevinmedim''
Changbin dişlerini sıktı ''Nedenmiş o?''
''Çünkü kulağa iyi biri gibi gelmiyorsun. Öte yandan Lix çok tatlı, iyi kalpli ve harika biri'' dedi Hyunjin yüzüne bir gülümseme yerleştirerek.
''Onun için gey olmuşsun sen''
Hyunjin sonunda ona doğru döndü ''Kapa çeneni!''
Changbin sırıtarak genci gösterdi ''Ha! Gerçekten de öyle, değil mi?''
Hyunjin bunu görmezden gelmeye karar vererek filmi kapattı ve yatağına doğru döndü.
''Sadece git ve ondan hoşlandığını söyle, o da gey zaten'' dedi Changbin.
''Ondan hoşlandığım falan yok''
''Aslında hoşlandığın apaçık ortada, sürekli etrafında geziyorsun''
''Bu benim işim, onun korumasıyım'' dedi Hyunjin yatağına tırmanarak.
Changbin omuz silkti ''Benim korumam neden sürekli dibimde değil?''
''Biz sadece arkadaşız''
''Aynen'' dedi Changbin gence arkasını dönerek ''Kesin öylesinizdir'' sonra da sırıtarak oradan uzaklaştı.
Hyunjin perdesini çekip üstündeki tişörtü çıkardı ve yatağına uzandı, yüzünde de bir gülümseme vardı. Tabi ki Felix'ten hoşlanıyordu, hem de çok, sadece bunu kabul etmeye henüz hazır değildi o kadar.
*-*-*
Hyunjin homurdanarak yatağında döndü, uykusu sessiz bir sızlanmayla bölünmüştü. O anda gözleri kocaman açıldı ve hemen dik oturdu.
Sızlanma mı? Bu normal değildi.
Üstündeki tek kıyafetin sadece iç çamaşırı olmasını umursamadan yatağından indi ve seslerin olduğu tarafa yani orta odaya gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bodyguard -HyunLix-
Fanfiction-Tamamlandı- "Koruman olabilir miyim?" "Yani... Olabilirsin. Ama hayranlarım epey can sıkıcı olabiliyor" ⚠Bu kitap +18 bir sahne içermektedir⚠ En iyi sıralama: #1 bodyguard #1 turkce