🍁🍁🍁"BİRİNCİ GELENEKSEL TEMİZLİK GÜNÜ'NE hoş geldiniz!"
Seokjin, kenarına oturduğu masada gereksiz bir coşkuyla kollarını havaya kaldırdığında kimse ona eşlik etmemişti. Yanında oturan Weol'ün tezahürat yapar gibi ama kısık sesle, "Yehuu!" demesi haricinde herkes sessiz ve uyuşuktu.
Rachel ile Yoongi, birbirlerinin suratına bakmadan yan yana oturuyor, Rona telefonuyla oynayan Jimin'in omzunda uyuyor, Taehyung ile Jungkook fısır fısır konuşup birbirlerinin esprilerine gülüyor, işlerini bitirip yanlarına zar zor gelebilmiş Namjoon ise tükenmişlik sendromuna girmişçesine yerdeki ahşap kaplamalara bakıyordu.
"Döveceğim hepinizi ha," dedi Weol huysuz huysuz. "Dirilin tembeller!"
Rona uykusunda kaşlarını çattı. "Of, yeşil yere basıyorum ama açılmıyor. Yeter, yeter yahu."
Rachel ile Weol kendini tutamayıp kıkırdarken Jimin dudaklarını birbirine bastırıp başını iki yana salladı. Kafeyi dip köşe temizlemek için belki daha erken bir saat seçmelilerdi ━━en azından herkes ayık olurdu━━ ama akşamüstü hazır müşteri yokken halletmeleri daha kolay görünüyordu.
"Of, bayılacağım şuraya," dedi Seokjin. "Görev dağılımı yapalım da bitsin şu iş. Rüyamda cam silmekten bıktım!"
"Sakin ol bebeğim." Weol uzanıp yanağını öptüğünde adam utangaç bir gülümsemeyle ona baktı.
"Şimdi dinleyin bakalım, şaşkalozlar. Yoongi ile ben mutfaktan sorumluyuz. Rona'nın uykusu açılsın diye onu ve Jimin'i bahçeye yolluyorum. Oynaşmak yok. Dışarıdaki masaların, sandalyelerin ve tabelaların her yanını pırıl pırıl yapın lütfen."
"Hyung ben öyle bir insan mıyım, aşk olsun." Jimin alıngan bir sesle konuşurken oturuşunu düzeltmeye çalıştı ama o hareket ettikçe Rona yavaş yavaş sandalyeden aşağı kayıyordu.
"Öyle bir insansın," dedi Yoongi sakince.
"Değilsen de olmalısın," diye ekledi Taehyung. "Yeğenimin adını Taehyung Jr. koyarsanız sevinirim."
Jimin az daha Rona ile beraber sandalyeden düşüyordu. "E çüş artık."
Seokjin araya girdi. "Ben maaşımı alırım, dersimi anlatır çıkarım arkadaş. İster dinleyin, ister dinlemeyin!"
Herkes oflayarak toparlandı.
"Kafenin ana kısmından Jungkook, Taehyung ve Namjoon sorumlu. Masalar, yerler, duvarlar, yani kısaca her yer temizlenecek. Ona göre aranızda bölüşürsünüz herhalde. Rachel, sen Weol ile personel odasını halledeceksin. İçeride çok fazla ıvır zıvır var, onlardan kurtulursunuz artık." Masadan inip ellerini çırptı. "İş başına, haydi bakalım!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AUTUMN OUTSIDE ▬ kim seokjin
Romancedışarıda sonbahar var, ama kalbim çiçeklerle dolu. ⊱⋅ ──────────── ⋅⊰ ! YENİ MESAJINIZ VAR [ 𝗷𝗶𝗻𝗸𝗻𝗼𝘄𝘀𝗯𝗲𝘀𝘁° ❪ 2 ❫ ᴺᴱᵂ ] ≡ 𝘛𝘶𝘦𝘴𝘥𝘢𝘺, 2:45 WEOL ÇOK ÖNEMLİ Bİ SO...