3. Bölüm

189 21 73
                                    

Herkese merhaba!

Bölüme geçmeden önce, Pinhan'ı beğeniyorsanız ve keyifle okuyorsanız lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın! Siz ne kadar destek olursanız, Pinhan sıralamalarda o kadar yükselecek. Şimdiden desteğiniz için teşekkür ediyorum.

Keyifli okumalar dilerim!

🕯️

Halsey-Nightmare
Lana Del Rey-Off To The Races
Melike Şahin-Bedelini Ödedim

"Egemen!" Toprak Bey, az evvel bana yukarıya kadar eşlik eden adama seslendiğinde, birkaç saniye sonra kapı açılmış, içeriye Egemen girmişti.

"Buyur abi," dedi Egemen.

"Akşın Hanım'a mekanı gezdir. Kulise kadar eşlik et."

"Tamam abi," dedikten sonra, Egemen'in bakışları bana döndü.

"Sana dediğim işi hallettin mi?" diye sordu, Toprak.

"Evet abi, hallettim."

"Engin nerede?" diye sordu, bu sefer.

"Bilmiyorum abi, uğramadı mekana bugün,"

"Tamam," dediğinde, bu sefer onun bakışları beni buldu. "Bu akşam işe başlayabilirsiniz. Sizin haricinizde birkaç tane daha müzisyenimiz var. Onlarda akşam için prova yapıyorlar şu an zaten. İçiniz eğer bu şekilde rahat edecekse 1 hafta çalışın. Maaş konusunu da o zaman konuşuruz."

Başımı olumlu anlamda sallayarak ayağı kalktığımda, içeriye aşağıda gördüğüm başka takım elbiseli bir adam girmişti. "Abi, yenge geldi. Seninle konuşacakmış alalım mı yukarı?"

Ben, Egemen'in yönlendirmesi ile odadan çıkarken, duyduğum son sözler bunlar oldu. İşe hemen kabul edilmiş olmama şaşırsam da, kafam o kadar doluydu ki üzerinde durmadım. Egemen ile koridorun sonuna geldiğimizde asansör açılmış, içeri girmiştik.

Ablam aracı oldu diye, torpil yapıp beni işe almamıştır değil mi?

Aman canım, illa ki işe alınacağım diye bir kaide yoktu sonuçta. Ben içeride tavrımı yeterince belli ettim sonuçta.

"Neyse!" dedim, derin bir nefes alarak.

"Bir şey mi dediniz?" diye sordu Egemen.

"Hayır. Yani evet. Aslında hayır," dedim, saçmalayarak.

"Anladım," dediğinde, gülümseyerek önüne dönmüştü.

"Çalışanlar olarak genelde patronla bu kadar samimi misiniz yoksa uzun süredir burada mı çalışıyorsun?" diye sordum, meraklı gözükmemeye çalışarak. Çünkü o kadar meraklı değildim, sadece kafamı dağıtmaya çalışıyordum.

"Uzun zamandır burada çalışıyorum. Mekan ilk açıldığı senelerden beri." dediğinde, asansör durmuş, içinden çıkmıştık. Tekrar girişin olduğu kısımdan dolanarak mekanın sahne kısmına geçmeden önce, kapının önünde arkası dönük bir kadın vardı.

Mekanın girişini geride bırakıp, bar bölümünün ilerisindeki sahnenin önünde durduk. Sahnede bir erkek , iki kadın müzisyen vardı. "Solistimiz bırakmak istiyordu fakat yeni birini bulana kadar Toprak abiyi mahçup etmemek için devam etmişti. Bu sabah çıkışı yapıldı onun da," dediğinde, taşlar yeni kafamda oturmuştu. Adamın beni hemen işe almasının sebebi çabucak elaman ihtiyaç duymasından kaynaklıymış!

"Arkadaşlar yeni solistimiz Akşın Hanım," dedi Egemen, beni takdim ederek. Uzun saçlı, sarışın çocuk çubukları kenara bırakarak sahneden atlayıp bana doğru adımladı yavaş hareketlerle.

PİNHAN(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin