Ep 10 | "Duel"

349 54 121
                                    

"Duel"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Duel"

Machine gun kelly - title track

"Şimdi siz sanıyorsunuzdur ki asanın elimde olması beni suçum, yanılıyorsunuz Min Yoongi'nin suçu."

Jimin göz devirince düzelttim. "Ya da Dumbledore'un suçu da olabilir, ama benim değil."

Kalabalıktan gelen gülme seslerine kaşlarımı çattım. "Karşınızda panayır mı var ciddi bir sorunun içindeyim. Asanın sahibi lütfen ortaya çıkabilir mi?" kalabalığı yarıp geçen Dumbledore'u görünce gülümsedim.

"Ah, merhaba profesör Dumbledore. İnanır mısınız sizi aylardır görmemiş gibiyim."

Dumbledore hışımla yanıma ulaştı. "Jeon Jungkook!"

Pekala, bu kadar sinirlenmesi anlamsızdı.

"Efendim kusura bakmayın da mücadele ettiğim asayı gördüğünüze göre olabilecekleri tahmin edip asanıza sahip çıkmanız gerekiyordu. Ayrıca o kadar da büyütülecek bir şey değil, asanızı size vermeyecek değilim."

"Nasıl vermen gerektiğini biliyor musun peki?"

Kulağına yaklaşarak konuştum. "Expelliarmus diye bir büyü var biliyor musunuz? Çok işe yarıyor kullanın derim, ben mürver asayı bile aldım bu sayede."

"Hangi asayla yapacağım peki bu büyüyü?"

Şaşırdım. "Koskoca müdürün yedek asası yok mu?"

"Yok." kollarımı göğsümde birleştirdim. "E ben ne yapayım o zaman ödünç vereyim mi benimkini?"

"Jungkook."

Bıkkınlıkla başımı kaldırdım. "Profesör ben en iyisi bunu size vereyim siz kendiniz elde etmenin bir yolunu bulun."

"Odama gel Jungkook."

Artık alışık olduğum oda tüm ayrıntılarıyla gözümde canlandı.
"İkinci evime yani, tamam."

Dumbledore'un arkasından okula yürürken Jimin'e seslendim. "Bunun boyu iyiymiş aslında Star Wars turnuvası yapardık seninle."  sağ elimdeki mürver asayı ve sol elimdeki kendi asamı salladım.

"Jungkook ağaç dalı değil o, mürver asa."

"Teknik olarak ağaç dalı."

Göz devirdi. Jimin'i ve oluşan küçük kalabalığı geride bırakıp ön bahçeye çıktığımızda beni gören Yoongi'nin ağzı ve gözleri şaşkınlığını belli edercesine açıldı.

" inanamıyorum sana gerçekten. "

"Ben de inanamıyorum hayatım, ben de."

Bıkkınlıkla söylendi. "Jungkook..."

Slyclaw - Yoonkook'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin