"Merlin's wand"
Machine gun kelly - Concert for aliens
Önümdeki devasa kapıya bakarak içeri girip girmeme konusundaki derin tereddütlerimi yok etmeye çalışıyordum.
Ahşap büyük kapı okulun izinsiz girilmemesi gereken tek yeriydi. Ya da öyle sanıyor da olabilirdim.
Bu okulun kurallarının nasıl işlediğini daha bilmediğim için yaklaşık iki dakikadır kapıyı tıklatıp mı yoksa tıklatmadan mı girsem diye düşünüyordum. Bu görüntüyü Jimin'in görmediğine şükrettim, tüm yıl dalga malzemesi olabilirdim.
"Girebilirsin Jeon Jungkook" kapının arkasından gelen sesle olduğum yerde sıçradım. Bir büyücüler okulunda olduğumu sık sık unutuyordum. Kapının arkasında bulunan kişi okulun müdürü ve yaşadığımız yüzyılın en güçlü büyücülerinden biriydi. Kapının arkasındaki beni görememesi saçma olurdu.
Kapıyı yavaşça açarak içeri adımladım. Dumbledore'un yalnız olmasını beklerken sessizce yanında dikilen Snape'i görünce şaşırdım. Adam gölge gibiydi.
"Beni çağırmışsınız profesör Dumbledore." tam önünde dikildim.
"Evet, sana dair ufak dedikodular duydum. Ne kadar doğru diye bakmak istedim." gergince gülümsedim.
"Hiçbiri doğru değildir emin olun. Hepsi dedikodular işte."
"Yani Merlin'in asası sen de değil, öyle mi?" tek kaşını kaldırarak söylediğini idrak edince tamamen başka konulardan bahsettiğimizi anladım.
"Ha, o mu? Evet ben de."
"Görebilir miyim?" asamı koyduğum yeri hatırlamaya çalıştım. "Bir dakika şurada bir yerde olacaktı."
Cübbemi kaldırarak pantolonomun arkasına sıkıştırdığım asayı elime aldım. "İşte burada"
Şaşkınlıkla bakan Dumbledore konuştu. "Merlin'in asasını böyle mi saklıyorsun?" Snape arkasından ona ithafen konuştu. "Biraz sorumsuz bir öğrenci olduğunu söylemiştim."
Dumbledore güldü. "Bu kadarını beklemiyordum." kaşlarımı çatarak ikisine baktım. "Asa asadır başımın üstünde mi tutsaydım, anlamadım?"
"Elindeki asanın Merlin'e ait olduğunu biliyorsun değil mi?"
Göz devirdim. "Tabii ki biliyorum, asa bu elden ele geçmesi kadar doğal olan bir şey yok sonuçta."
İlk defa Snape'in yüz ifadesinin değiştiğini, gülmemek için kendini tuttuğunu görüyordum. Odadan çıkar çıkmaz herkese söylemekte asla beklemeyecektim.
"Merlin'in asası Merlin'den başka kimseyi seçmemişti şu ana kadar."
"Yani bu benim mükemmel olduğumu mu gösteriyor? Ya da sıkılmış da olabilir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Slyclaw - Yoonkook'
Fiksi PenggemarElimizde asalarımız dilimizde sözcüklerimiz vardı. Birde onun aklı, benim zekam.