İç Savaş

1 0 0
                                    

Gözlerini açtığında gördüğü şey karşısında büyük bir şok yaşar. Kustuğu şey kandı?! Lavobonun içi kan dolu şekilde dururken İrem korku ve dehşet bir tonla boğazı acısa da başka çaresi olmadığı için çığlık atar.

-AAAAAAAA!

Evet, gördüğü şey kandı. Korku ve dehşet içerisinde bulunduğu anı sorgularken o sırada sesi duyan Çağrı koşaraktan İrem'in yanına gelir.

-Noldu?!

Çağrı endişeli bir şekilde gelir ve İrem'in gözlerine bakaraktan durumu anlamaya çalışır ki korku içinde olduğunu anlar. Lavobonun önünde olduğu için ilk baktığı yer lavobonun içidir. Ve kendiside gördüğü şey karşısında endişe ve korku içinde kalır. Çağrı cebinden çıkardığı telefonu ile hemen bir numara döndürür.

-Doktor olan bir arkadaşım var onu arıyorum sen oturma odasında bekle hemen gelirim. Merak etme bir şeyin yoktur.

Diyip sadece beni sakinleştirmeye çalışıyordur.

-Hayatın sonuna gelmişim zaten doktor arkadaşını meşgul etmeye değer mi ki..?

Diye sessizce mırıldanır. Çağrı duysada duymamış gibi yapar ve susar. İrem Çağrı'nın dediği şeyi itiraz etmeden gerçekleştirir. Oturma odasına geçer. Sonra aniden bir baş ağrısı yaşar, karnı ağrır ve ilk bulduğu yere doğru uzanır. Kendisini halsiz hissediyordur. Aniden bayılacak gibidir. Çağrı içeriye doğru gelir ve İrem'in yanına oturur.

-Doktor arkadaş geliyor şuan yolda. Kendini nasıl hissediyorsun?

Çağrı'nın yüzünden endişe ettiği çok bellidir ki İrem bu duruma azda olsa sevinir. Çünkü ilk defa birisinden sevgi görüyordur.. Bir kaç dakika sonra kapı çalar Çağrı ayağa kalkıp kapıyı açar. Doktor içeri girer ve Çağrı her şeyi anlatır.

-Bir an çığlık attı sonra içeri girdim ki lavobo kanlar içinde. Bir şeyi var mıdır Tarık?!

Doktor arkadaşının ismi Tarık İrem bunu öğrenmiş oldu ki bu ne işine yarayacaktır?

-Hemen bakalım arkadaşımıza tehlikeli bir şey olabilir hastanede bakılması gerekiyor ama ben ön tedavi yapacağım.

İrem bunu duyunca azda korkmuştur. Tarık bakabildiği her şeye bakar ve sorular sorur. İrem de aynı şekilde doğru dürüst cevap verir.

Yüz ifadesine göre bir sonuç bulamamış gibidir ki öyle de çıkar.

-Bir şey yok gözüküyor ama dediğim gibi acilen İrem'in hastaneye gidip baktırılması gerekiyor. Hemde çok tehlikeli bir şey çıkabilir böyle durumlar sıklıkla görünmez. Ama şimdilik endişe edip telaşa kapılmanıza gerek yok doktorlar halledecektir.

İrem bunu duysa bile sakinleşmemiştir. Çünkü Tarık'ın yalan söylediği ve şimdilik korkmamamız için küçük bir yalan söylediği bellidir ki İrem'in zaten içine sinmemiştir.

-Ben şimdilik halsizliğinizi ve baş ağrınızı gidermek için ilaç yazacağım. Bunu akşam ve sabah içmeniz yeterli her hangi bir zamanda içmeyiniz.

İrem tamam dercesine kafa sallar. Tarık yazdığı ilaçları Çağrı'nın eline verir. Çağrı Tarık'ın yaptığı şeylerden minnettar şekilde ses tonunu ayarlar ve konuşur.

-Teşekkür ederiz. Ozaman ben sizi yollayayım.

-Hayır gerek yok ben çıkarım siz İrem'in yanında kalın ona bakmanız gerekecek.

Çağrı onaylar şekilde bakış atıp uzaktan uğurlar ve İrem'in yanına tekrar oturur. İrem'e tekrar soraraktan;

-Kendini nasıl hissediyorsun?

Yaşamak İçin Bir SebepHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin