-Sıkıntı çok büyük. Biz bile çözemedik. Kanama olduğunu görüyoruz. Ama ne olduğunu bilmiyoruz. Ama bu çok tehlikeli. Bu kan kusma olayları devam ederse kan kaybından ve kanın çıktığı yerden dolayı ölebilir...
-Ne diyorsunuz doktor..?!
-Bizde bilmiyoruz özür dileriz..
Evet iç ses sona mı yaklaştık..?
Galiba evet..
Bu bir son muydu? Bu bir elveda mıydı? Doktorlar dahi bulamıyorlardı hastalığımı..
İrem yatağa geri git! Geri gelicekler koş!
İrem anında kapıdan ayrılıp yatağa doğru kalkmadan önceki aynı pozisyonda yatar.
İyi ki söyledin yoksa yakalanacaktım.
Çağrı üzgün ve endişeli sıfatı ile içeri girer. Bunun üzerine belli etmemek için boğazını temizler ve üzgün olan yüzüne küçük bir gülümseme ekleyip süsler.. Sanki hiç duymamış gibi İrem sorgulayıcı bir şekilde bakmaya çalışıp, sorular sorar.
-Ne oldu? Doktor ne dedi? Neyin varmış?
-Şimdilik sıkıntın yok gibi gözüküyormuş. Endişe etmene gerek yok. Doktorlar hallediyor durumu merak etme..
Çağrı yalan söylemişti. İrem'i üzmemek adına yalan söylemişti ki İrem'i hiç üzmemişti. İrem gerçeği söylemesini yalan söylememesi için zorlar ama yinede Çağrı bir söz dahi söylemez.
-Benden bir şey mi saklıyorsun? Neden üzgünsün eyerki iyiysem ozaman? Bir şey oldu de mi? Ne oldu anlat bana. Yalan söyleme..
-Doğruyu söylüyorum.
-İyi ozaman. Sen ne dersen o olsun..
Çağrı yalan söyleyip İrem içinde üzüldüğü için kendisini zor tuttuğu yüzünden bellidir.
-Ben iki dakikalığına dışarı çıkacağım.
-Neden? Noldu?
-Burası çok sıcak..
-Evet sıcak olduğunu biliyorum. Ama buna rağmen beni yanlız mı bırakacaksın..?
-Tabiki de hayır. Sadece hava alıp geleceğim.
-Ozaman benide al yanına.
-Ama olmaz.. Dinlenmen gerek.
-Ya bişi olmazzz.. Hemde çok sıcak..
-Olmaz dedim..
İrem Çağrı'nın yüzüne bir köpek yavrusu gibi baktığından dolayı Çağrı ikna olmuştur.
-Tamam ozaman gel iki dakikalığına çıkacağız. Ama hemen geleceğiz tamam mı?
-Tamam.
Çağrı İrem'i kaldırmak için kolundan tutar. İrem'in üstünde hasta elbisesi olduğunu fark eder.
Hasta elbisesi abartı gibi geldi bana ama?
Evet iç ses banada öyle geldi.
Çağrı İrem'in serumunu tutup yanlarında götürürken bir yandanda el ele tutuşuyorlardır. İkisi beraber terasa binanın çatısına çıkmışlardır ki hastanenin içine göre dışarısı baya soğuktur. Ve üstüne üstlük yağmur azda olsa damlaları hissediliyordur.
-Burasının manzarası ne güzelmiş.
Çağrı manzarayı gösterir.
-İlk defa mı görüyorsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşamak İçin Bir Sebep
ContoYaşamadığı kalmamış bir kadının acımasız bir hayat tarafından yönetilmiş ve kendi kararları dahi uygun görülmemiş ve yaşamaktan pes etmiş kadının sebep arayışı. İ𝚛𝚎𝚖 𝚅𝚎 Ç𝚊ğ𝚛ı'𝚗ı𝚗 𝙷𝚒𝚔𝚊𝚢𝚎𝚜𝚒. Bu hikaye kurgudur. Küfür ve +18 şeyler içe...