➣ f o u r !

396 77 158
                                    

twice-perfect world

Jeongin'in Kaybolmasından 24 Saat Sonra

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jeongin'in Kaybolmasından 24 Saat Sonra

"Bir gün oldu. Biz hâlâ elimiz kolumuz bağlı oturuyoruz."

"Çeneni kapa Hyunjin. Elimiz kolumuz bağlı oturduğumuz falan yok... Hey şuna bakın!"

Seungmin'in cansız bir şekilde sızlanması heyecanlı bir sese büründüğünde üyeler koca bilgisayarın başına toplandılar.

"Bu ne?" dedi Jisung. Şapşalın teki.

"Aptal mısın? Sinyalleri görmüyor musun?" dedi Minho.

"Yalnız bunlar Itzy'e ait, değil mi? Ve buraya doğru mu geliyorlar?"

"Evet, ne yazık ki." dedi Seungmin.

"Hayır.Bu çok iyi bir fırsat. Onlar yaklaştığında bir pusu kuralım, Jeongin'i sorabiliriz. Tabii konuşma fırsatı yakalayabilirsek."

Chan otoriter bir şekilde konuştuğunda Jisung hayranlıkla karışık bir şaşkınlıkla ona baktı. En kötü zamanlarda bile duruma iyi tarafdan bakıp çözüm yolları üreten bir liderledi vardı. O olmasa büyük ihtimalle ölmüşlerdi, diğerleri ölmese bile kendisi ölürdü en azından, aptallığından.

Bilgisayarın başından kalkıp hızlıca hazırlandılar. Çelik yelekleri, simsiyah kıyafetleri ve silahları.

"İki sokak ilerideler şu anda." Seungmin bilgisayar başından durumu söylediğinde Chan iki saniyeliğine düşündü.

İki saniye, Bang Chan için gayet yeterli bir süre.

"Pekala. Felix, Changbin ve Jisung siz sol tarafa gidin. Binanın yukarısından etrafı izleyerek durumu telsizlerden bize bildirmeniz gerek. Sizi fark etmeyecekleri şekilde konumlanın."

Felix, Changbin ve Jisung liderlerini onaylayıp vakit kaybetmeden depodan çıktılar.

"Hyunjin, Minho, Seungmin ve ben birlikte diğerlerinin dediklerine göre hareket edeceğiz."

Dördü de depodan temkinli adımlarla çıktığında kulakiçi kulaklıklarından Felix'in sesi duyuldu.

"Güneybatı yönünden geliyorlar. Şuanda depoya on bina kadar uzaklar. Önlerini kesebiliriz, tahminimce bizim depoya geliyorlar. Yaklaşmalarına izin vermeyelim."

"Tamamdır. Onların önündeki binanın içinde bekleyeceğiz, gerekirse ateş açın. Onları vurmayacak şekilde."dedi Chan.

Onlar yürürken Itzy'den Ryujin görünmemek için binaya yapışık bir şekilde ilerlerken önüne düşen taş ile durdu. Yıkık dökük bu binalar karşısında yıkım gayet normaldi fakat bu normal miydi, emin değildi. Diğerleri de hemen arkasındaydı.

Duyduğu sesle artık emindi, fark edildiklerinden.

"Ne oldu?"diye mırıldandı Chaeryeong.

"Bize pusu kurmuşlar, takip ediliyoruz. Ayrılalım." dedi Ryujin.

RacerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin