Άλλη μια κουραστική μέρα ξεκίνησε στο γραφείο. Ο κ. Ιωάννου φρόντισε και σήμερα να μου κάνει την ζωή κόλαση. Μου έφερε πέντε πάκους με χαρτιά και μου είπε να τα βάλω σε μια σειρά.
Η Αλεξία με το ζόρι συγκρατήθηκε να μην τον βρίσει.
Στα ξαφνικά η πόρτα χτύπησε, είπα ένα απλό "περάστε" και τότε μέσα στο μικροσκοπικό μου γραφείο μπήκε το αφεντικό μου ο κ. Ιωάννου."Το σκέφτηκες αυτό που σου είπα;". Με ρώτησε και έκανα πως δεν καταλαβαίνω τι εννοεί.
"Για ποιο πράγμα μιλάτε; Δεν καταλαβαίνω". Είπα και τότε με πλησίασε.
"Ξέρεις τι εννοώ, πότε εμείς οι δύο θα συναντηθούμε; ". Είπε χαμογελώντας και αηδίασα. Μου χαϊδέψε το πρόσωπο και απομακρύνθηκα αμέσως από το κράτημα του.
"Έχω πολύ δουλειά ξέρετε σχεδόν δεν προλαβαίνω". Είπα ότι μου ήρθε στο μυαλό και εκείνος γέλασε.
"Αυτό μπορεί να αλλάξει σε δευτερόλεπτα, όλη αυτή η δουλειά θα πάει σε κάποιον άλλον, αν δεχτείς να βγούμε". Είπε ο κ. Ιωάννου και τότε πρόσθεσε: "Μου αρέσεις πολύ, μου άρεσες από την πρώτη στιγμή που ήρθες εδώ".
Τα χείλη του άρχισαν να μου αφήνουν μικρά φιλιά κατά μήκος του λαιμού μου και τότε σηκώθηκα πάνω και τον χαστούκισα στο πρόσωπο.
" Τι κάνεις εκεί; Παλιό βρώμα!!". Φώναξε.
"Αυτό που σου αξίζει παλιό μαλάκα, δεν γουστάρω να βγω μαζί σου τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβεις; Μπορώ να σε καταγγείλω!!". Είπα νευριασμένα και αυτός γέλασε ειρωνικά.
"Φύγε από μπροστά μου, απολύεσαι!". Είπε και λίγο αργότερα τόνισε: " Κι αν με καταγγείλεις θα φροντίσω να μην ξανά βρεις πουθενά αλλού δουλειά".
Μάζεψα τα πράματα μου στα γρήγορα από το γραφείο, δεν είχα βλέπετε και πολλά και πριν φύγω του πέταξα πάνω στα ρούχα του τον καφέ μου κάνοντας τον χάλια. Έφυγα στα γρήγορα από εκεί και γύρισα κατευθείαν στο σπίτι μου.
Έφαγα μεσημεριανό και λίγο αργότερα άκουσα τον χαρακτηριστικό ήχο κλήσης από το κινητό μου. Είδα το όνομα της Αλεξίας να αναγράφεται στην οθόνη και χωρίς δεύτερη σκέψη απάντησα στην κλήση.
"Γειά σου girl τι κάνεις;". Είπε η Αλεξία μόλις απάντησα στην κλήση.
"Καλά ας πούμε" . Της είπα ξεφυσώντας.
"Γιατί τι έγινε;". Με ρώτησε ανήσυχα.
"Με απέλυσαν από την δουλειά, επειδή δεν δέχτηκα να βγω με το αφεντικό" . Είπα νευριασμένα.
ESTÁS LEYENDO
•Nothing Right•
Romance❌ NOT COPY ❌ Περιγραφή στο πρώτο κεφάλαιο. ____ #1 in boy 16/9/2022 #1 in love story 17/2/2023 #2 in secret 11/1/2024