𝙿𝙰𝚁𝚃 12

51 3 0
                                    

Ακόμα κι αν τσακωνόμασταν συχνά, πάντα τα  βρίσκαμε. Ήθελες να προσπαθήσουμε να λύσουμε το πρόβλημα μεταξύ μας, ήθελες να ήσουν δίπλα μου κι αυτό μου άρεσε. Μου άρεσε που με δεχόσουν όπως ακριβώς ήμουν, που δεν σε ένοιαζε η εμφάνιση μου. Δεν με ήθελες εξάλλου γι' αυτή με ήθελες για τον χαρακτήρα μου. Μου το είχες παραδεχτεί. Ήμασταν μαζί πολύ λίγο αλλά κατάφερες να με κάνεις να αισθάνομαι όμορφα, με τον εαυτό μου, με αυτό που ήμουν πραγματικά. Δεν θα φύγω, έτσι είχες πει. Δεν θα σε αφήσω μικρή, θέλω να μείνω δίπλα σου. Έτσι είχες πει. Το θυμάμαι.

Προσπάθησες να με κάνεις κάθε φορά να  αγαπήσω ακόμα περισσότερο τον εαυτό μου, μου έλεγες πως δεν αξίζει να αισθάνομαι άσχημα για εκείνους που πέρασαν από την ζωή μου, πως θα βρεθούν αληθινοί άνθρωποι κάποτε και αυτοί θα παραμείνουν δίπλα μου επειδή θα αγαπήσουν εμένα, επειδή θα αγαπήσουν τον χαρακτήρα μου.

Έτσι έλεγες. Αλλά εγώ μαζί με μένα αγάπησα έντονα κι σένα. Μπορεί ώρες ώρες να μην ήξερα τι νιώθεις, αν ένιωθες το ίδιο που ένιωθα για σένα αλλά ήξερα πως ότι νιώθαμε κι οι δύο ήταν πραγματικό. Ήσουν και  είσαι το σωστότερο άτομο που μπορούσα να έχω ποτέ στην ζωή μου και τώρα που δεν σε έχω που ήμαστε μήνες μακριά πονάω έντονα.

Σε σκέφτομαι έντονα και παρόλο που έμαθα  πως δεν έφταιγες εσύ δεν μπορούσα να σε βρω. Θέλω τόσο να σε δω άλλη μια φορά. Να δω εκείνα τα έντονα καστανά μάτια που τόσο ερωτεύτηκα, να δω εκείνα  τα χείλη που με φιλούσαν έντονα όταν ήμουν καλά κι όταν δεν ήμουν καλά, θέλω να αγγίξω ξανά εκείνο το πανέμορφο πρόσωπο, να σε αγκαλιάσω σφιχτά και να μην σε αφήσω να φύγεις ποτέ ξανά. 

Αυτό είναι το θέμα, πως δεν ξέρω που είσαι.

"Έτοιμη". Είπα γλυκά και πήγα ξανά στο σαλόνι. Ο Ιάσονας καθόταν στον καναπέ και φαινόταν σκεπτικός. Είχε αλλάξει σε μια μαύρη μπλούζα και  είχε βάλει το μπλε τζιν παντελόνι του που φορούσε προηγουμένως, τα μαλλιά του ήταν πλέον χτενισμένα και ήταν για ακόμη μια φορά πανέμορφος. 

Με κοιτούσε έντονα και τότε με πλησίασε στα γρήγορα με έκανε μια στροφή λέγοντας μου: 
"Είσαι πανέμορφη μωρό μου". Μετά από αυτή την φράση με φίλησε γλυκά και φύγαμε από το σπίτι μου.

Φορούσα αυτά ⬇

Φορούσα αυτά ⬇

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
•Nothing Right•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum