𝙿𝙰𝚁𝚃 18

42 3 0
                                    

"Γειά σας παιδιά". Είπε η Σοφία μόλις πλησιάσαμε το τραπέζι τους.

"Heyy". Είπα κι εγώ και παρατήρησα πως ήταν όλοι εδώ. Όμως μέσα μου κυριάρχησε η ανησυχία επειδή ακριβώς μπροστά μου ήταν ο Μάριος ο οποίος με κοιτούσε έντονα. Ήταν σίγουρο πως θα ήταν εδώ μιας και σήμερα είναι τα γενέθλια του φίλου του.

Καθίσαμε δίπλα στην Σοφία και τον Γιώργο, του είπαμε χρόνια πολλά και του δώσαμε το δώρο του.

Η μουσική έπαιζε δυνατά, παραγγείλαμε τα ποτά μας και αρχίσαμε να πίνουμε. Όταν στα ξαφνικά η μουσική σταμάτησε για να κόψουμε την τούρτα. Η Μαργαρίτα κρατούσε την τούρτα, η Σοφία καθόταν δίπλα της και άρχισαν να τραγουδάνε πρώτα εκείνες το κλασσικό τραγούδι κι μετά ακολουθήσαμε όλοι οι υπόλοιποι.

Ο Γιώργος έσβησε τα κεράκια και έδωσε ένα φιλί στην Σοφία.
Τότε μας ανακοίνωσε πως οι δύο τους θα παντρευτούν σε ένα μήνα. Ήταν πραγματικά πολύ όμορφο ζευγάρι.
Αρχίσαμε να χειροκροτάμε και λίγο αργότερα η μουσική συνεχίστηκε.

Στα ξαφνικά ένιωσα μια ζαλάδα και βγήκα έξω από το μαγαζί. Ένιωσα τον κρύο αέρα να με χτυπά στο πρόσωπο και ένιωσα αμέσως να μου φεύγει η ζαλάδα. Ακριβώς πίσω μου άκουσα βήματα, γύρισα χαμογελαστή να κοιτάξω νομίζοντας πως πίσω μου ήταν ο Ιάσονας αλλά αντί για τον Ιάσονα είδα τον Μάριο, το χαμόγελο μου κόπηκε μαχαίρι και έκανα ένα βήμα για να φύγω.

"Θέλω να μιλήσουμε". Είπε σταματώντας με.

"Εγώ όμως όχι". Του είπα απότομα και προσπάθησα να φύγω αλλά για άλλη μια φορά με εμπόδισε.

"Γιατί είσαι ακόμα μαζί του;". Με ρώτησε και γέλασα.

"Γιατί πρέπει να σου δίνω λογαριασμό τι μου είσαι εσύ στο κάτω κάτω; ". Είπα εκνευρισμένη.

"Τίποτα, αλλά μπορεί να γίνω κάτι πολύ περισσότερο από ένα απλό τίποτα. Γιατί δεν τον αφήνεις αυτόν, τι καλύτερο έχει από μένα; Εμείς οι δύο θα μπορούσαμε να περνάμε πολύ καλύτερα αν ήσουν με μένα κι όχι με αυτόν". Είπε και για άλλη μια φορά γέλασα ειρωνικά.

" Θες να σου απαντήσω γιατί; Είμαι με αυτόν γιατί τον αγαπώ, είμαι με αυτόν γιατί είναι καλύτερος από όλους τους άλλους που με θέλουν για να με δείχνουν δεξιά και αριστερά λες και είμαι το τρόπαιο τους. Τον θέλω επειδή είναι το καλύτερο άτομο που έχω γνωρίσει ποτέ!! Τον θέλω επειδή είναι αληθινός!! ".

Είπα θυμωμένα και έφτασα κοντά στην πόρτα αλλά πριν προλάβω να φύγω ο Μάριος με έπιασε δυνατά από το χέρι και άρχισε να με τραβάει. Προσπάθησα να αντισταθώ αλλά δεν μπόρεσα να κάνω τίποτα, με έφερε πάνω του και έβλεπες ξεκάθαρα στο πρόσωπο του τον θυμό.

•Nothing Right•Où les histoires vivent. Découvrez maintenant