𝙿𝙰𝚁𝚃 15

50 3 0
                                    

"Τι έπαθες γιατί αντέδρασες έτσι;". Την ρώτησα.

"Σου αρέσει ο Λουκάς;". Πρόσθεσα λίγο μετά και κοκκίνησε στην αναφορά του ονόματος του.

"Τον Λούκα τον γνωρίζω από μικρή, έκανα συνέχεια παρέα με τον ξάδελφο μου τον Ιάσονα και ο Λουκάς ήταν ένας από τους κολλητούς του. Ήμουν 15 και ο Λουκάς 24 τότε, μου άρεσε πολύ αλλά επειδή ήταν μεγαλύτερος από μένα δεν είχα το θάρρος να κάνω  κίνηση. Είχε πολλές σχέσεις ενώ εγώ στα 15 δεν είχα ούτε μια. Οπότε αυτό με φόβιζε και δεν έκανα τίποτα. Εκείνος με έβλεπε σαν την μικρή του αδελφή κι όταν βρήκα το θάρρος στα 17 και του είπα τι ένιωθα". Είπε αλλά έκανε μια παύση.

" Τι έγινε τότε; Τι απάντησε; ". Την ρώτησα, ελπίζω να μην την πλήγωσε μόνο άσχημα γιατί θα γίνει χαμός, δεν είχα τον Λουκά για άτομο που πληγώνει.

" Απλά δεν με πίστεψε, νόμιζε πως τον δούλευα και μετά μου είπε πως εμείς οι δύο είμαστε φίλοι, πιστεύω πως αυτό ήταν δικαιολογία". Είπε και κοίταξε κάτω το έδαφος.

Δεν το πιστεύω.
Η Αλεξία ποτέ δεν μου είχε αναφέρει για τον Λουκά.
Πίστευα πως τον θεωρούσε φίλο της, όπως θεωρούσε τον Γρήγορη.
Ποτέ δεν ήξερα πως υπήρχε μεταξύ τους μια τέτοιου είδους ιστορία. Επειδή ο Λουκάς πάντα έδειχνε πως δεν υπήρχε τίποτα περίεργο μεταξύ τους, αλλά γενικά πιστεύω πως εκείνος το είχε ξεχάσει. Ή μάλλον έκανε πως το είχε ξεχάσει. Ο Λούκας αυτή την περίοδο ήταν 32 χρόνων ενώ η Αλεξία ήταν 24 χρόνων.

Καημένη Αλεξία. Σκέφτηκα.

"Και τον θες ακόμα;". Την ρώτησα και ξεφύσηξε.

"Ναι δυστυχώς, ότι κι αν έκανα δεν μπόρεσα να τον ξεχάσω και τώρα εκείνος μιλάει με εκείνη την Σοφία!!". Είπε εκνευρισμένα, ενώ εγώ εκείνη την περίοδο πίστευα πως η Σοφία δεν ένιωθε το ίδιο με τον Λουκά.

Πίστευα πως τον έβλεπε σαν φίλο της. Δεν φαινόταν πως ήθελε τον Λουκά για να γίνει αγόρι της. Απλά τον συμπαθούσε, ήταν ευγενική μαζί του. Αλλά εκείνος δεν το είχε καταλάβει.
Ήταν μια υποψία μου, δεν ήμουν και τόσο σίγουρη.
Όμως τελικά για άλλη μια φορά έπεσα μέσα. Ήμουν πολύ παρατηρητική τελικά.

"Μπορεί να μην αισθάνεται το ίδιο η Σοφία". Της είπα και γέλασε ειρωνικά.

"Ναι καλά αφού αυτός είπε". Πήγε να πει αλλά την διέκοψα.

"Άσε τι είπε ο Λουκάς!! Όταν ερχόντουσαν εδώ και μας έκαναν παρέα ,εσένα σου φαινόταν η Σοφία να έβλεπε έτσι τον Λουκά; Τον κοιτούσε με συμπάθεια, δεν τον κοιτούσε με έρωτα. Μην τρελαθούμε τώρα!! Δεν είμαι εκατό τις εκατό σίγουρη αλλά δεν μπορούμε να λέμε πως νιώθει το ίδιο,αν δεν το νιώθει και απλά ο φίλος μας το έχει παρεξηγήσει; Δεν το ξέρουμε εμείς". Της είπα και μου χαμογέλασε.

•Nothing Right•Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang