𝙿𝙰𝚁𝚃 14

51 3 0
                                    

Θυμάμαι έντονα την μέρα που σε πρωτογνώρισα. 

Ήσουν τόσο ελκυστικός, τόσο όμορφος σε σημείο που δεν μπορούσα να πάρω το βλέμμα μου από πάνω σου. Τα μαλλιά σου, τα μάτια σου, το πρόσωπο σου, τα έντονα και άγρια χαρακτηριστικά σου ήταν μερικά από αυτά που παρατήρησα πάνω σου. Φαινόσουν τόσο τέλειος.

Δεν ήξερα τι έκρυβες, όταν όμως μου τα είπες όλα σε εκείνη την έξοδο μας στο εστιατόριο κατάλαβα πως κανένας από εμάς δεν ήταν τέλειος. Ακόμα κι αν φαίνεται κάποιος τέλειος, ακόμα κι αν μας φαίνεται ενδιαφέρον από την εμφάνιση του, ακόμα κι αν μας φαίνεται πως δεν έχει κάνενα απολύτως πρόβλημα, πως είναι καλά πάντα επειδή δείχνει κουλ και ήρεμος, δεν σημαίνει απαραίτητα πως είναι έτσι πραγματικά. Νόμιζα πως το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν το δικό μου, όμως όταν άκουσα για σένα το δικό μου πρόβλημα έμοιαζε ασήμαντο ενώ το δικό σου ήταν σκληρό. Τόσο σκληρό που μου ράγισε την καρδιά. 

Όσο τέλειος και αν φαίνεται κάποιος, όσο κι αν φαίνεται κουλ και πάντα χαμογελαστός άλλο τόσο παλεύει, είναι αυτός που κρύβεται πίσω από πόρτες μόνος και κλαίει. Αυτός που δεν είχε ποτέ μια αγκαλιά και αυτός που έδινε συμβουλές αλλά και αγκαλιές σε άλλους για να τους κάνει να νιώσουν καλά. Αλλά εσένα ποιος σου έδωσε μια αγκαλιά όταν δεν ήσουν καλά; Το έμαθε κανείς πως δεν ήσουν καλά ή απλά έμαθες να κρύβεις τον πόνο σου πίσω από ένα χαμόγελο; Δεν θέλω απάντηση, ξέρεις τι ήσουν για μένα Ιάσονα; Το πιο σωστό που υπήρξε στην ζωή μου, το μοναδικό σωστό μέσα σε όλα τα σκάρτα ανθρωπάκια που γνώρισα. 

Πάντα ήσουν ο σωστός. 

Βρισκόμαστε στο δασάκι, τελευταία ερχόμαστε συχνά εδώ. Τα παιδιά είναι πολύ ευδιάθετα σήμερα. Η Αλεξία και  η Μαρίνα γελάει με τα αστεία του Γρηγόρη, ενώ ο Λουκάς σκαλίζει συνέχεια το κινητό του, είναι ο μόνος που είναι εντελώς στον κόσμο του, αλλά που και που χαμογελά.

Ο Μάριος και η παρέα του έχουν καιρό να πατήσουν εδώ, σε αυτό φταίει βέβαια ο Ιάσονας αλλά δεν με νοιάζει και τόσο. Για μένα ο Μάριος ήταν φίλος, δεν υπήρχε περίπτωση να συνέβαινε κάτι περισσότερο μεταξύ μας. Απλά έβλεπα πως δεν μου ταίριαζε.

Αναδρομή/ Πριν από κάποιες μέρες.

"Δεν μου αρέσει Ιάσονα είναι χάλια". Παραπονέθηκα και το αγόρι μου γέλασε. Μου έδινε να δοκιμάσω ένα περίεργο ρόφημα και ήταν τόσο αηδιαστικό που δεν μπόρεσα να πιω περισσότερο από μια γουλιά.

•Nothing Right•Où les histoires vivent. Découvrez maintenant