14. Bölüm

146 14 20
                                    

Cihangir'in anlatımından

Asaf'la beraber dışarı çıkmıştık. Abim yine göreve gitmişti. Asker olmak zordu. Ama asker çocuğu olmak heleki yanında annen veya baban kalmıyorsa çok daha zordu. Asaf'ın babası gittiğinde yanında kalacak bir annesi yoktu. İki yıl önce vefat etmişti. Kırılmış bir çocuktu bu yüzden. Anne babası olmasakta yanında biz vardık. Ben, annem, babam, anneannesi, dedesi, teyzeleri herkes üzerine titriyordu.

Erkek erkeğe dolaşmak daha çok hoşuna gittiği için genelde dışarı çıkmak istediği zaman ben gezdiririm. Şimdi de o günlerden birisiydi. Beraber sahile inmiş yürüyüş yapıyorduk.

"Amca pamuk şekey de ayayım mı?" gülerek saçını karıştırdım "Yemek yedikten sonra alırız. Şimdi yersen yemek yiyemezsin." sevinçle ellerini çırptı. "Oyey pamuk şekey yiycez." Asaf'ın sorularıyla beraber bir süre daha yürüdükten sonra elimi tutarak çekiştirmeye başladı. "Amca bayk. Sufi abi." eliyle heyecanlı heyecanlı gösterdiği tarafa baktım. Sufi oradaydı. Bir ağacın altına oturmuş elindeki deftere birşeyler karalıyordu.
Yanına gittiğimizde şaşkınlıkla bize baktı ama bu şaşkınlık uzun sürmedi. Önce Asaf'a sonra da bana sarıldı. Hep beraber çimlerin üzerine oturduğumuzda konuşmaya başladık. Bir süre sonra Asaf'ın uzun ısrarları sonucu Sufi'de bize yemekte eşlik etmeyi kabul etti.

Fasfood restoranından içeriye girip cam kenarında bir masaya oturduk. "Eeee kim ne yiyor" Asaf hızla iskender dedi. Bu cevabı hiç şaşırtmadı çünkü sabahtan beri sayıklıyor resmen. Sufi ve ben de pizza istemiştik.

Yemekler gelince kahkahalar eşliğinde yedik. Asaf normalde yeni tanıştığı insanlara karşı çekingen olurdu ama Sufi ve Emin'i çok sevmişti.

"Umay'ın yanına gidiyoruz değil mi?" diye sordu Sufi. Bu konu hakkında kararsızdım. Tam ağzımı açıp konuşuyordumki Asaf kocaman açtığı gözleri ve heyecan dolu sesiyle "Umay ablanın yayına mı didicekşiniz." diyince seçeneklerim teke düşmüştü. Sufi ve Emin'in dışında Umay da vardı. Sürekli onu soruyor bazen telefonda bile konuşuyorlardı. Umay'ın çok sevmesini bir nedeni de çocukları şımartmayı bilmesiydi galiba. Çünkü aldığı hediyelerle yada konuşma tarzıyla gönlünü fethedemeyeceği çocuk yoktu sanırım. Sufi'ye dönerek "Küçük adam öğrendi artık hayır deme gibi bir lüksüm olduğunu zannetmiyorum." Asaf yan tarafımda minik sevinç dansını yapmaya başladı.

Restorandan çıktıktan sonra hep beraber bir parka gitmiştik. Asaf'a pamuk şeker de almıştık. Boş bir banka oturup salıncakta sallanan Asaf'ı izlemeye başladık. Aklımda sormak istediğim bir kaç soru vardı aslında Sufi'ye karşı. Ama bana düşer miydi yada onu kırar mıyım diye endişelerim vardı.

Lodos'la aralarındaki ilişki bizle olduğundan daha farklıydı. Lodos bize sürekli mesajlara boğmasına rağmen Sufi'ye nadiren mesaj atardı. Grupta Lodos'un mesajına uzun süre cevap gelmediğinde ilk Sufi yazıyordu. En önemlisiyse Muğla'dakiyle beraber 4 kez bir araya gelmiştik ve her buluşmada ikiside birbirinin yüzüne bakmıyorlardı. Bu sevmemek yada küs olmak gibi değil de utanmak gibi geliyordu bana. Çünkü Sufi Lodos'a birşey sorduğu zaman yüzü kızarıyor ve arada kekeleyerek cevap veriyordu. Lodos'tan kesin emindim ama Sufi beni muallakta bırakıyordu. Bazen eşcinsellik vs. muhabbet döndüğünde asla Sufi'den yanıt gelmiyordu.

"Umay'ın idol olarak gördüğüm birisi olması çok inanılmaz değil mi?" Sufi'nin konuşmasıyla düşüncelerinden sıyrılıp  ona döndüm "Adı bilinen birisi olduğunu tahmin ediyordum ama bu kadarını asla tahmin edemezdim" cevabımı o da destekledi. Daha sonra Umay başta olmak üzere diğerleri hakkında da konuştuk amacım biraz da Lodos'a ilgili ağzından laf almaktı ama konuyu açmaya çalıştığımda ustaca başka konuya geçiyordu.

Bir saat kadar daha orda oturup konuştuktan sonra evlerimize dağıldık. Yolda giderken Asaf tarafından Umay ana temalı bir çok soruya maruz kaldım. Eve vardığımızda üstümüzü değiştirmiş ve yorgun olduğumuz için hemen yatmıştık.

Saat iki civarı gördüğüm rüyayla nefes nefese uyandım. Allah'ım o neydi öyle. Başucumda duran sürahideki suyun hepsini içsem de gördüklerimi sindirmeme yardımcı olmamıştı. Haftaya çiftlikte toplanacaktık. Ve ben rüyamdaki kişinin yüzüne nasıl bakacaktım.

....................

Merhaba bölümü nasıl buldunuz?

Lodos'un kimi sevdiği ortaya çıktı galiba.

Peki sizce Cihangir rüyasında ne gördü?

Diğer bölümde asla beklemediğiniz şeyler olacak.

Bölümleri artık 3 güne bir değil de haftada bir gün atmayı düşünüyorum. Bölümler bir tık daha uzun olabilir bu sayede belki.

Oy vermeyi ve satır aralarında yorum yapmayı unutmayın.

Bir Yeni Gruba Eklendiniz [ Yarı Texting] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin