19. Bölüm

180 16 15
                                    

Lodos: Allah'ını seven beni kurtarsın

Lodos: Kayboldum

Lodos: Nerden geldiğimi de hatırlamıyom ki aq

Emin: Rüya mı gördün amk

Emin: Yat zıbar yada başka bir şey bul kendine uğraşacak

Lodos: Ya bende ondan bahsediyorum zaten

Lodos: Uyuyamadığın için biraz yürüyeyim dedim

Lodos: Yürürken annem aradı

Lodos: Konuşurken salak salak yürümüşüm

Lodos: Şimdi de yolumu bulamıyorum

Lodos: Allah'ından bul Umay

Lodos: Nasıl bir insan ormanı ev sınırlarına dahil eder

Sufi: Sakin ol, olduğun yerde kal ve etrafi da ne var tarif et

Sufi: Bulmaya geliyorum seni

Cihangir: Aşşağıda buluşalım bende geliyorum

Emin: Umay'a da haber verin o daha iyi bilir belki

Lodos: Onu yap bunu yap diyeceğine sen yapsana

Emin: Evde olsam niye yapmayayım gerizekalı

Lodos: Ya neredesin?

Emin: Selin ve Sare'yle alış veriş çıktık.

Cihangir: Gece gece açık yeri nerede buldunuz?

Emin: Kızlardan korkuyorum

Emin: Adam mağazayı kapatırken zorla tekrar açtırdılar

Lodos: Bensiz alışverişe mi gittiniz???

Cihangir: Lodos salak mısın abi sen

Cihangir: Kayboldum diye ağlamıyor muydun az önce

Lodos: Beni de alışverişe götürselerdi canım sıkılmazdı ve kaybolmazdım

Lodos: Kurtlar ayılar gelip beni yerse tüm suçlu Emin'dir herkes bilsin

Emin: Ben ne alaka yaw

Sufi: Tamam kesin

Sufi: Lodos sende etrafında ne var tarif et

Lodos: Ağaçlar var

Cihangir: Çok sağ ol canım benim ya ne kadar da yardımcı oldun öyle

Sufi: Lodos daha spesifik ol daha dikkat çeken bir şeyler yok mu hiç

Lodos: Sadece ağaç ve taşlar var.

Sufi: Sen sadece olduğun yerde kal ve seni bulmamızı bekle

Lodos: Tamam

...

(Cihangir'in anlatımından)

İki saat olmuştu ve biz hala Lodos'u bulamamıştık. Sufi bizi dinlemeyip tek başına dalmıştı ormana. Ben de Umay ile beraber arıyordum. Üç kişi değildik arayan Umay'ın talimatıyla bir kaç kişi daha aramaya çıkmıştı. Hava karanlık olduğundan pek hızlı gidemiyorduk.

"Neden orman satın alırsın ki. Hadi aldın bu kadar büyük olması şart mıydı?" Ben kendi kendime kısık sesle konuşuyordum ama Umay'ın bana dönmesiyle o kadar da kısık sesli olmadığını anladım. "Burası daha önceden dedemin di merak ettiklerini ona sor çünkü cevabını bende bilmiyorum." rezil olmuştum resmen. Elimdeki telefon'un ışığı sönünce olduğum yerde durdum. "Hassiktir şarzım bitti" sadece Umay'ın telefonunun ışığıyla kalmıştık. Zaten baş başa olmak yeterince germiyormuş gibi bir bu çıktı başıma. Allah'ım sen sağ salim bu geceyi atlatmamı nasip et.

Yarım saat daha geçmişti aradan ve Lodos'a seslenmemiz haricinde hiç konuşmamıştık. Hayır bana da birşey olmuştu sanki bende susup kalmış konuşacak konu bulamıyordum. İçimde kendi kendime konuşurken önüme dikkatli bakmadığım için ayağımın taşa takılmasıyla etrafımda tutunacak bir yer aradım hızla, bir yere tutunmama rağmen yere düşmüştüm ve tutunduğum şeyde çığlık atarak üzerime düşmüştü.

Siktir, siktir, siktir. Ben yerde boylu boyunca yatıyordum ve Umay da üzerimdeydi. Allah'ım bu cringe sahneyi yaşamış olmayalım lütfen. Bir süre ikimizde bir birimize bakakaldık. Hayır benim kafam çalışmıyor şu an da Umay'cım sen biraz mantıklı olup da kalksan mı acaba.

Ne kadar öyle durduk bilmiyorum ama ilk olarak Umay kendine gelmiş ve üzerimden kalkmıştı. Bende zorla ayağa kalktım. Gözlerini benden kaçırıyor benden tarafa asla bakmıyordu. "İyi misin?" diye sordu. İlk başta kime sorduğunu anlamadım etrafıma bakındım. Geri zekalı iyice kendini rezil ediyorsun sizden başkası var mı burda. Doğru bana diyor. "İ-iyim ya sıkıntı yok. Asıl sen iyi misin? Ben düşünce bir an reflex olarak tutunacak yer aradım seni de düşürmek istememiştim gerçekten çok özür dilerim." önemsiz derce elini salladı. İkimizde dalgındık birbirimizr hiç bakmıyorduk, sadece Lodos'u aramaya odaklanmıştık.

Biraz daha yürüdükten sonra bazı sesler duymaya başladık. Ağaçların biraz daha az olduğu bir yere geldiğimizde durduk. Fener olmasa göremeyeceğimiz bir çukur vardı ortada. Aslında çok küçük değildi hatta büyük bir çukurdu.

Biraz daha ilerledik, çukurun içinde gördüğüm ikili ve oldukları pozisyon yüzünden şaşkınlıktan bayılabilirdim her an. Bunların bu hale gelmesi için gece gece bu kadar atraksiyon yaşamamız şart mıydı gerçekten?

....................

Merhaba bölümü nasıl buldunuz?

Sonda ne oldu öyle ya. mutlu son çok uzak değil galiba.

Umay ve Cihangir hakkında ne düşünüyorsunuz?

Cihangir bu bölüm masum watty girl gibiydi.

Yorumlarınızı satır aralarında bekliyorum. Oy vermeyi unutmayın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 16, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Yeni Gruba Eklendiniz [ Yarı Texting] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin