Ben iç dünyama dönüyorum orada hayal kırıklığına yer yok .
~ Oğuz Atay🍋🍋🍋
" ULA HAYATT" elimdeki test kitabını duvara fırlattım hiçte pişman değilim .
" ulan vicdansızlar sınıfı mı geçiyoruz sıraat köprüsü mü belli değil !" elimi saçlarıma attığımda acıyla inledim . üşengeçlikten topuzumu tutturduğum kalem kafamı katmanlarını delmiş gibi hissetmeme sebep olmuştu.
kapı yumruklama sesiyle irkildim, elimde kalemle koridordan kapıya ulaştım ve hızlıca kapıyı açtım . gelen en yakın pardon tek arkadaşımdı .
" şeboooşşşkiiiii!" dedi derin ellerini iki yana kocaman açarak . kaşlarımı havaya kaldırdım .
" ananınkiiiiiii" dediğim sırada gülmekten yürüyemedi ve odamın girişinde yerde duran masum test kitabıma takılıp düştü .
" Derin komşular deprem var diye mahalleyi ayağa kaldıracak o ne biçim düşmek kızım " dedim yerde yatan derinin üzerinden geçerek .
" lan zır deli düşmenin biçimi mi olur , ayrıca bu test kitabının yerde ne işi var amına koyayım ! " yatağımın üzerinde kendimi attım cevap vermedim. lanet test kitabı herkesi yerle bir etti .
" şebnem bu odanın hali ne ya sen full ders çalışıp burada tıkınmışsın. lan doğru söyle tuvalete gitmeyip şuraya bir yere mi yapıyorsun " derin kafayı yedi diye düşünmeye başladım, evet evet derin iyi değil .
"dero mal mısın kankim tabi ki odama sıçmıyorum !" yüzüme hala emin değilmiş gibi bakıyordu ellerini göğüslerinin üzerinde bağlayıp tek kaşını kaldırarak bana bakıyordu .
" lan bana domuz muamelesi yapmayı kes alırım ayağımın altına " dedim bakışları yumuşadı ve kocaman sarıldı .
" kızım kaç gün oldu yaa yüzünü gören cennetlik valla " dedi kollarını benden ayırırken .
" e napalım tıp okumak kolay mı ? " yatakta yanıma oturdu.
' gelin oluyor golay mı ?' ile aynı etkiye sahipti .
" şey diyorum, hazır yarın son sınavlar var ya akşam bunu kutlasak mı ?bir çıkıp kafamızı dağıtsak ? " sarı saçlarını bir o tarafa bir bu tarafa sallayıp odamı tüy yumağı yaptıkça gözüm seyirmiyor değildi .
" bak dero ne diyeceğim gel sen şu sevdadan vazgeç sonumuz karakolda ifade verirken bitiyor da " geçen sefer derin içki almaya giderken iki.. yok üç erkek peşine takılmış bende ufak çaplı çocukları dövmüş olabilirim .
" kızım amma iyi dövdün adamları var ya kendini uzaktan görmen lazımdı! " dedi ve yine sinirimi tepeme çıkardı ay sanki bilerek yapıyor bu kız . ama adamların kendini toplaması 3 haftayı bulmuştu...
" her zaman her erkeği dövemem derin o gün adamlar sarhoştu kolayıma geldi " her erkeği döverim tarzı bir iddiam yoktu , olması gereken de bu zaten.
" dedi geçen gün bakkalın oğlu keremin kolunu kıran şebnem " gözlerini devirdi.
" yanlışlıkla oldu bir kere o! elim ağır kızım ne yapayım? " zaten kereme de mahcuptum vallahi bakkala girmemek için iki sokak aşağıdaki markete giriyordum .
kerem bana sürpriz yapmak için gözlerimi elleriyle kapatınca olayı yanlış anlamış ve kolunu tek hamleyle kırmıştım...
" e gidiyor muyuz, gitmiyor muyuz ?" derinin kömür karası gözlerinden bahsetmiş miydim ? fazla ikna edici bakıyorlardı. ben de çok bunalmıştım zaten gidecektim.
" bilmiyorum..hayvan gibi içmezsen olabilir "dememle birlikte aniden koluma yapıştı.
" canım şeboşum hayvan gibi içmek yok söz ,kanki sözüüü!" diye coşkuyla kalktı yataktan asla 22 yaşında değil bu kız .
" yarın akşam saat 21.00 anlaştık mı ? " dedi kapıya doğru ilerliyorduk ama asla susmak bilmiyordu .
" anlaştık dero anlaştık zorlama istersen çünkü vazgeçmek üzereyim" kapıyı açıp çıkmasını bekledim vedalaştıktan sonra kapıyı kapatıp içeri girdim .
Ben şebnem akçalı tıp fakültesi 4. sınıf öğrencisiyim renkli hayatıma hoş geldiniz .
' ah deli falan ama seviyorum dero'yu ya iyi kız harbiden o da olmasa sosyal hayattan kopacağım'
derken elime telefonumu aldım evet fil tarihinden kalma bir 6s'im var ama pek kullanmıyorum zaten diye yeni telefon alma ihtiyacı duymuyorum.
ekrana bir bildirim düştü ardından bir tane daha derken 20 kere titredi telefon .
" of derin ağzını kırdığım ,sana da eğlenmeye gidelim demeye gelmiyor anasını satayım " elime telefonu açıp mesajın sahibine bakınca derin olmadığını anladım ve mesajda ne yazdığını okumaya başladım .
" bu ne lan? " elimdeki mesajları kaydırıp kaydırıp okuyordum ama bir bok anlamıyordum biri bana yazılım dersi atmıştı .
ekranı kaydırdıkça yazılımlar devam ediyordu en son mesaja gelince şaşkına döndüm .
" nasıl, olmuş mu ? " yazıyordu ekranda
(Ekran temsili)
ona cevap olarak soru işareti attım . 6s'imin belleğini doldurdun çok sağ ol kim olduğunu bilmediğim insan .
siz: ? ( 16.18)
bilinmeyen numara: lan mis gibi donanım neyini beğenmedin ?(16.18)
siz :beyefendi ben tıp fakültesi öğrencisiyim karıştırdınız sanırım? (16.19)
ne yazacağımı bilemedim yazdım bir şeyler of ne kadar aptalım .
bilinmeyen numara : kodumun hatası (16.19)
nasıll caniim , umarım beğenmişsinizdir geri dönütleri bekliyorum yeni bölüm hemen gelecek
gelecek bölüm sizce neler olacak bu notun altına yazın .. öpüldünüz ballarrr <3
Bu da bölümü beğenip yıldıza basmayanlara gelsin kiiiizzz !
Begenenler🍯'imsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KODUMUN HATASI
Romance... doğduğu günden itibaren birlikte 5 ve 7 yaşlarına kadar büyüyen sonrasında kaderin onları ayırmak zorunda kalması sonucu bir daha görüşmeyen minik şebnem ve selimin 17 yıl sonra tekrar karşılaşmasıyla başlar .