•01.BÖLÜM•

55 13 129
                                    

hello caniim , yeni bölüme hoş geldiniz bu bölüm bir efsaane kendim yazdım diye demiyorum harika oldu . skynet1 iyi okumalar dileeer<3

 skynet1 iyi okumalar dileeer<3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şebnem yalnız kuşum benimm🌸

🍋🍋🍋

Şebnem : çattık ya (16.23)
şu espriyi yapmak için başka birini bulamamış mıydı cidden ? bak yine migrenim tuttu.

Selim : hangi üniversitede okuyorsun ? Ha bu arada selim karanoğlu ben ;] (16.23)

Adı selim demek .bunu derine söylesem bana asla inanmaz vallahi
Kaçak gelinler gerçek diye tutturuyor zaten... annem canım annem neden adım şebnem ki yaa? !

bir dakika adın selim mi ? tesadüftür ya .

Şebnem :bilgi üniversitesi tıp fakültesi 4. Sınıf öğrencisiyim ismim de şebnem akçalı. Peki bu açıklamayı sana neden yapıyorum selim ? (16.25)

Gerçekten derin o kadar haklısın ki kankim ben tam bir öküzüm. Yatakta elimde telefonla cevap yazmasını bekliyorum.

Çevrimiçi...
Yazıyor...
Selim : çünkü bende tıp fakültesi okuyorum 6. Sınıfım ve bilgi üniversitesindeyim . Merak ettim sadece. (16.26)

Sanırım biraz kırdın sanki çocuğu şebnemcim.of yani Bir akıllı işin yok kızım. Aşk olsun yani.

Şebnem: doktorsun yani?,e peki bu yazılım dosyaları da neydi ? (16.26)

Selim : çift dal okuyorum bilgisayar mühendisliği oradan geliyor normalde bu mesajların görkem'e gitmesi lazımdı ama bir yerde kod hatası yaptım sanırım. Rahatsızlık verdim de size kusura bakmayın iyi günler. (16.27)

Selim karanoğlu çevrimdışı...

Şebnem : aslında rahatsızlık vermedin ben pek muhabbet konusunda iyi değilim. Tanısan seversin beni yani (16.27)

Görüldü...
Yazıyor...

Şebnem 'tanısan seversin' ne kızım ya mal mısın.
Ben sıçtım... hayatımın ta orta yerine sıçtım...

Selim: tanışalım o halde (16.29)
Aysel silahımı getir kendimi vurmak istiyorum.

Şebnem : stajım başlayacak bu hafta başlamadan tanışabiliriz sonrasında pek vaktim olacağını sanmıyorum (16.29)

Selim :staj o kadar da korkunç bir yer değil kasma bu kadar (16.29)

Şebnem :Bilmiyorum.. biraz garantici bir insanım sanırım(16.29)

Şebnem : şey diyecektim bugün eğlenceye davetliyim sende istersen yani müsaitsen gelebilirsin (16.30)

Görüldü...
Yazıyor...

KODUMUN HATASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin