Sabahın ilk ışıklarıyla kalktım. Alışkanlıklarım arasında kahvaltı yapmak yoktu bu nedenle ufak bir elma ile kahvaltıyı atladım.
Acelem yoktu , aheste aheste duşa girip haftalık bakımımı yaptım. Bugün işe gitmeyip okula gidecektim . Özkan bey ile sınıf atlama sınavlarını konuşacaktık.
Saç havlumu alıp saçıma yeni çeri edasıyla taktım ve dolabımın karşısındaki aynaya yöneldim.
" yemin ederim baya mükemmelim ya "
Egolu muydum ? Evet ?
Telefonumdan yani pardon iPhone 6 s tost makinamdan Spotify uygulamasına girdim .
Ezel - felaket
' bombalar yağar bu şehre seviştiğimizde '
' darbeler vurur ruhuma '
'seni düşünüp her içtiğimde maddeler'
' susarım sana ,konuşamam açım, susarım sana '
Şarkının en sevdiğim kısmı...
Ezhel eşliğinde kombinimi seçmeye koyuldum . Bugün biraz şirin olup elbise giyecektim .
Vücudumu saran lacivert askılı bir elbise giydim . Boynumda olan limon uçlu kolyemi ellerim arasında tuttum . Aklıma selim geldi. Ne yapıyor acaba şuan? Arasam mı? Evet arayayım.
Şarkıyı kapatıp selimi aradım.
Çalıyor...
Çalıyor...- güzelim?
Sesi aşırı derecede uykulu geliyordu .- seliim uyuyor muydun ?
Hay benim fikrimin ayarına, baya yardımcı oluyorsunuz şahinde ve makbuş sağolun yani .' sanki dinliyorsun bizi ' dedi şahinde .
- evet uyuyordum ama uyandım bir şey mi oldu geleyim mi ?
Uyuması normal şebnem saat 6.39
- hayır hayır sen uykunu bölme bir şey olmadı.
- uykum kalmadı zaten gece geç yatmıştım . Dinliyorum güzelim
Yaa seliiimmm.
- Ya yerim seniii
- Olur ne zaman ?
Fırsatçı selim online ...- ben bu akşam müsaitim mesela
Dedim hülyalı hülyalı.- akşam alırım seni o zaman. Ha bu arada sen bugün izinliymişsin Gülçin olmasa sevgilimin gelmeyeceğinden haberim yok ?
Ağzını kırdığımın Gülçin' i gel beni parçala diyor ya.
- Gülçin ha
Telefondan selimin oflama sesini duydum.
- seni sıkıyorum değil mi ?
Dedim , belki de sıkıyordum farkında olmadan .- hayır hayatım ben sadece senin sıkılmanı istemiyorum . Gülçin senin sıkılacağın konular arasında bile olamaz .
Sek erkek budur kızlar.
- uykun var senin sesinden belli oluyor kapatayım ben
söylediğine bir cevap vermek istemedim zaten yakında herkes şebnem kimmiş ve neler yapabiliyormuş öğrenecekti . bu nedenle gülçin ile çok fazla uğraşmayacaktım şayet o daha fazla benim olana göz dikerse olacaklardan sorumlu olmayacağım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KODUMUN HATASI
Romans... doğduğu günden itibaren birlikte 5 ve 7 yaşlarına kadar büyüyen sonrasında kaderin onları ayırmak zorunda kalması sonucu bir daha görüşmeyen minik şebnem ve selimin 17 yıl sonra tekrar karşılaşmasıyla başlar .