Bir kalp taşımak yürek ister . Bunu ağırlık taşıyanlara anlatamazsın...
~ cemal Süreyya
Bölüm biraz uzun keyifli okumalar ...
🍋🍋
bugün ilk iş günüm olmasına rağmen ilk olarak kalkıp okula gidecektim çünkü bundan 1 saat önce fakültemizin müdürü beni arayıp okula gelmemi söyledi hemde sabahın 7'sinde.
1 saat önce...
telefonum çalıyordu . arayan fakülte müdürü özkan bey idi . telefonu hiç bekletmeden açtım .
- "alo özkan bey bir durum mu var ?"
allahım ne olur bugün ilk iş günüm bir şey de yolunda gitsin ,lütfen.
-" evet çok önemli şebnem yarım saate odamda ol kurul toplanacak seni bekliyoruz ."
hayy ben bu evrenin gelmişine geçmişine ...
-" tamam özkan bey geliyorum."
🍋🍋🍋
telefon konuşmasından hemen sonra elimi yüzümü yıkayıp odama girdim. üzerime kumaş pantolon ve beyaz bir bluz giydikten sonra kendime ufak bir çanta seçtim . mutfağa girip bir bardak su içtikten sonra evden çıktım .
keremle karşılaşmamak için verdiğim çaba da takdire şayandı cidden . neyse ki bu sabah karşılaşmadık.
yürüyerek fakülteye ulaştım .' en fazla ne olabilir ? ' düşüncesi beni bir tık korkutsa da fakültede hızla ilerliyordum . magazine düşen videolardan sonra herkes bana bakıp yanında ki arkadaşına fısıltıyla bi şeyler anlatıyordu . ben ise yüzümü ekşiterek onlara bakmaktan başka bir şey yapmıyordum .
hızlı adımlarla özkan beyin odasına girdim . içeride uzunca bir masa ve oturan beş kişi .bu insanlar kurul toplantısı için gelmiş olmalıydılar .
" gel şebnem " dedi özkan bey. oturmam için onlardan ayrı bir sandalye ayrılmıştı hemen o sandalyeye oturup çantamı sandalyenin kulbuna astım.
" son yaşananlarla ilgili bugün kurul toplandı , bütün olanları göz önünde bulundurarak değerlendireceğiz " dedi özkan bey .
sakin ol şebnem sen ,kenan akçalı'nın kızısın .
" şimdi ilk olarak bu cerrahi müdahalenin senin nereden biliyor oluşundan başlayalım. anlat bakalım " bana yönlendirilen bu soruya karşılık boğazımı temizleyerek başladım.
" şimdi şöyle ki tıp okumak herkes için bir tutku olmayabilir ama benim için öyle belki de bu babam kenan akçalı'nın çok küçükkenden beri gözümün önünde rol model oluşundan kaynaklı . bende bir süre üst sınıfların derslerine girip dinledim . babamın notlarını okudum ve bu bilgilere ulaştım . "
" pekala o adamı sokağın ortasında neden makasla ameliyat ettiğimi merak ediyorsanız açıklayayım ; nerede ve kim olursam olayım eğer birine yardımım dokunacaksa asla onu esirgemem . elimden gelen ne varsa yaptım,hep de yapacağım. kaldı ki hasta bugün taburcu olup evine dönecek . "
"benim size olan açıklamam bu kadar hakkımda ki fikirleriniz nedir bilmiyorum ama yaptığım hiç bir şeyden pişman değilim , o hastayı ameliyathane kapısında ellerim kanlı beklerken de pişman değildim " dedim ve susup bakışlarımı masadaki diğer üyelere bakarak duruşumu dikleştirdim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KODUMUN HATASI
Romance... doğduğu günden itibaren birlikte 5 ve 7 yaşlarına kadar büyüyen sonrasında kaderin onları ayırmak zorunda kalması sonucu bir daha görüşmeyen minik şebnem ve selimin 17 yıl sonra tekrar karşılaşmasıyla başlar .