•05.BÖLÜM•

8 0 0
                                    

Bir gün seni unutmak zorunda kalırsam, aşkımın küçüklüğüne değil çaresizliğimin büyüklüğüne inan .
~Attila İlhan

*

**
Büyük gün... ödül alacağım, ve sevgilimin mezuniyetine katılacağım. Evet sanırım derini aramanın vakti geldi ... eh insan celladına aşık derler benimkisi de öyle bir durum işte...

Telefonu elime alıp derini aradım. 3. Çalmadan sonra telefonu açtı.

- alo kimsiniz yanlış numara sanırım?

Bu kızla da iki gün konuşmayınca ayarlar sıfırlanıyor . Allahım bugün sabır diliyorum senden .

- dero'cum benim aşkım, şebnem, şeboşun hani ?

- Allah allah ben pek çıkartamadım sizi hanımefendi?

- dero sadede geliyorum canım kankam bana gelmen lazım olay dehşet büyük anlatacaklarım en az 4 saat sürer. Ve bana yardım etmen lazım.

- iyi tamam geliyorum 5 dakikaya

Telefon kapandıktan sonra duştan yeni çıktığım için ıslak saçlarımı havlu yardımıyla kuruladım. Bornozu üzerimden çıkarıp üzerime ince bir pijama takımı geçirdim.

Kapının çalınması ile birlikte odadan çıkıp kapıyı derine açtım.

" bu ne hâl lan bakkal bile senden daha seksi gözüküyor şuan ! Senin dişil enerjinin olmadığını biliyordum da bu kadar da olmaz ki kankacım yani?" Dedi odaya doğru ilerlerken . Arkasından kapıyı kapatıp onu takip ettim .

" sen asıl dişil enerjinin âlâsını akşam göreceksin " bornozu yatağın üstünden alıp bir kenarıya attım. Derine oturacak yer açılınca direkt oturdu .

" Allah allah hayırdır başımıza taş mı yağacak? "

" derin artık benim sevgilim var ..."
" ben daha önce evlendim " cümlesiyle aynı etkideydi ...

" NE!" Yataktan aniden fırlayıp kalkmasıyla ayağı halıya takılıp yere düştü.

" ya kızım sen şu eve gelip düşmeden duramıyor musun ? "

" lan başıma meteor düşse bu kadar afallamam . Kim ? Kimin oğlu? Tanıyor muyum ? Ne iş yapıyor? Konuşsana dilini mi yuttun ayol ?"
Soruları peş peşe yağdırıyor hiç de durmuyordu ...

" ilk olarak sana nereden başladığını anlatayım "
Kafasını salladı.

Tam 2 buçuk saat anlattım...

"Nasıl abi sen şimdi bu gün sevgilinin mezuniyetinde ödül mü alacaksın? Hemde bu güne kadar kimsenin almamış olduğu ödülü okulun dekanlarından ve profesörlerinden alacaksın öyle mi ?

Kafamı salladım.
Kollarını boynuma doladı.

" yaa kankacım ne kadar gururluyum anlatamam !"

" yalnız selim ve şebnem isim uyumu detayını yakalamadım sanma !"
Güldüm. Güldü.

" elbiseme bakmadın daha dur göstereyim " deyip dolabımın kapağını açıp elbiseyi çıkardım.

Elbiseyi bedenime yaşlanınca derinin gözleri kocaman açıldı. Ayağa kalktı ve elbisenin belinden tuttu .

" şebnem! Bu bir harika kızım mükemmel bir detay bu ! Gecenin star parçası olacaksın. "

KODUMUN HATASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin