Sevgi , karanlık bir tünelde yakılan mum ışığı gibidir . Size yolunzu gösterir ama uzakta ne olduğunu söylemez.
~Faruk N. Çamlıbel***
" bu konuyu evde konuşalım " arabayı çalıştırdı ve eve geldik .Anahtarı ile kapıyı açıp içeri girmemi bekledi. Ayakkabılarımı çıkarıp eve girdim .
Salondaki koltuğa oturup ellerimle şakaklarıma baskı uyguladım .
" iyi misin migrenin mi tuttu ? " sesi soğuktu, yapma ...
" evet , gel konuşalım olur mu? " üzerimdeki ceketi çıkarıp çantamın yanına koydum .
" en son ne zaman ağrı kesici içtin? " dolabı karıştırıp ağrı kesici buldu.
" öğlen 2 gibi " migrenimin vurması normaldi , epey stresliydim.
" al bunu bekle su da getireyim " elinde su ile birlikte gelince suyu uzanıp aldım.
Ağrı kesiciyi içtim. Sıra konuşmakta..." beni beklemek zorunda değilsin "
Elimdeki bardağa bakan gözlerimi selime çevirdim.
" şuan şaka yapıyor olmalısın " hâlâ ciddiyetle beni bekliyordu." selim benim okulum bitmedi " dedim evin başka yerlerine bakarak .
" güzelim senin tek derdin bu mu ? Bekleriz, sen ne zaman istersen o zaman evleniriz tabii benimle evlenme gibi bir niyetin varsa " dedi yanımda otururken yönünü hafifçe benden çekti.
" tabii ki seninle evlenmek istiyorum deli misin ? Hatta can atıyorum ama okulum bitmedi sonra TUS var yani beklemek istemezsen-"
" ben senin varlığından bile emin değilken 17 yıl bekledim şimdi yanı başımdaki sevgilimi 2 yıl daha bekleyemeyecek miyim ? " eli çenemi kavrayıp yüzümün ona dönmesini sağladı.
" gel buraya " beni kendine yaklaştırıp gövdesinde dinlenmeme izin verdi .
" selim "
"Hm" diye bir mırıltı çıktı ağzından." sana mektuplarım gelmedi değil mi ? " dedim burnum boynuyla temas ederken . Kokusundan beynim uyuşmuştu bir insan ancak bu kadar etkileyici kokabilirdi.
" benim sevgilimin karnı acıkmadı mı? " birden ayağa kalktı ve açık mutfak salon olan evinde buzdolabından dondurulmuş pizza çıkarttı.
Bu hareketinden sorumun cevabını gayet net almış oldum .
Bende onunla birlikte yanında yemeği hazırlamasına yardımcı oldum . Yemeği yeyip güzelce doyduktan sonra benim uykum gelmişti .
" ben nerede yatacağım? benim uykum geldi " ufak bir esnedim .
" o da soru mu benim yanımda yatacaksın . " elimden tutup koridorun sonundaki odaya girdik .
Odası lacivert ve beyaz ağırlıklıydı." üzerine olabilecek Karen ve kaylanın kıyafetleri var istersen dolaptan bak " ikiz kuzenleri Karen ve Kayla çok küçük yaşta ayrıldığımız için onları pek tanıma fırsatım olmamıştı.
" Karen ve Kayla iyiler mi yani nasıllar, neredeler ? " dedim dolabın kapağını aralarken. Selim yatağın ucuna oturmuştu.
" iyiler Karen psikolog Kayla da avukat oldu. Ankara'dan yarın sabah ilk uçakla İstanbul'a gelecekler " dedi .
Elimle bir eşofman altı seçtim sonra dolabın kapağını kapatıp seliminkini açtım. Bulduğum ilk t-shirt'ü kaptım." hayal meyal hatırlıyorum onları " diyebildim sadece .
" onlar seni hatırlatıyor " elindeki pijama takımını kolunun altına aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KODUMUN HATASI
Любовные романы... doğduğu günden itibaren birlikte 5 ve 7 yaşlarına kadar büyüyen sonrasında kaderin onları ayırmak zorunda kalması sonucu bir daha görüşmeyen minik şebnem ve selimin 17 yıl sonra tekrar karşılaşmasıyla başlar .