05.10.22
"Oi, 'Samu! Hazır mısın?"
Gri saçlı genç ufak bir iç çekti ve ifla olmaz kardeşine seslendi.
"Hazırım. Gerçi niye bu kadar önemsiyorsan şu doğum günlerini..." Sonlara doğru kendi kendine mırıldanmıştı Osamu, kardeşinden dayak yemek istemiyordu.
İkili birlikte herhangi bir taksiye binmiş, konser alanına doğru ilerliyorlardı. Osamu kulaklıklarıyla yeni çıkan bir grubun cover'ını dinliyordu. Vokalin sesi oldukça hoşuna gitmişti. Atsumu ise orada buluşacakları arkadaşlarından birisiyle konuşuyordu. Yirmi bir olacakları için sarışın oğlan fazlasıyla heyecanlıydı.
Sonunda taksi durduğunda Osamu tüm parayı ödemişti. Taksiye verdiği paranın yarısını ikiz kardeşinden almayı ihmal etmemişti tabii. -bunu bende çok yapıyorum ğeqhğekqhw-
"Eee 'Samu? Ne düşünüyorsun?"
Atsumu elleriyle kendini baştan aşağıya gösterdi ve cümlesine devam etti.
"Yirmi bir oluşumuz hakkında??"
Sarışın çocuk daha fazla enerjisini içinde tutamayınca konser alanına koşuşturdu. Koşuşu ikizinin gözüne komik gelmiş olmalı ki Osamu kıkırdayarak Atsumu'yu takip etmeye başladı.
"Aww, çok heyecanlıyım! Şu yeni çıkan gurubu duydunuz mu? Arkadaki çocuğa düştüm resmen."
Turuncu saçlı çocuk ufakça dudak büzdü. O çocuğu araştırmaya vakit bulamamış olması sinir etmişti kendisini.
Herkes gülerken bir yandan dondurmalarını yalıyorlardı. -bir gün bizi de-
Oikawa ise onları izleyip sürekli hasta olacaklarını söylüyordu fakat kimsenin umru değildi.
"Üç gün sonra gelirsiniz kapıma 'Oikawa-san annenin çorbasını içebilir miyiz?' diye. Göreceğim ben sizi."
Kahverengi saçlı çocuk ufakça burun kıvırmış ve sıcak çikolatasından bir yudum almıştı. Hâlâ çok sıcak olmalı ki dili yanmıştı.
Genç çocuk dilinin yanmasıyla aniden paniklemişti. Dilini dışarı çıkarıp elleriyle rüzgar yapması, komik duruyordu.
Atsumu hızla telefonunu çıkarıp en yakın arkadaşının fotoğrafını çekti ve arkadaş gruplarına gönderdi.
Kenma anlık bir göz devirmiş, telefonunu hiddetle masaya koymuştu.
"Salak oyun!"
Hepsi bunun 'bölümü geçemedim' olduğunu biliyorlardı. Bozuntuya vermediler ve konuyu dağıtıp birazdan başlayacak konser alanına ilerlediler.
/\/
İlk bolum o yeahh mann
İdol osasuna 🤤🤤
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Osamu's first kiss // SunaOsa
FanficOsamu şans eseri gittiği bir festivaldeki şarkıcıyla öpüşür... {Fluff} {Düzyazı}