VIKTIG!!

221 29 17
                                    

Hei dere, jeg vet at jeg har vært UTROLIG dårlig til å poste på denne historien, men for å være ærlig så er jeg ikke helt sikker på hvor jeg vil hen med den. Men av en eller annen grunn har folk i det siste begynt å kommentere og vote på den, og jeg har nesten 1000 reads, så jeg har nesten litt lyst til å fortsette!

Så dette er egentlig litt for å takke alle som støtter den, og jeg tenkte at siden det faktisk er noen som leser den, ville jeg gjerne vite hvor mange det er. Så hvis alle som leser dette voter (enklere enn å kommentere) så vet jeg akkurat hvor mange det er som følger med. 

Hvis dere har noen forslag til noe som kan skje er det forresten 100% lov til å kommentere på dette innlegget, sende meg en melding i innboksen, eller legge igjen en melding på profilen om noe dere gjerne vil skal skje eller ikke skje. Alt er lov!

Og takk igjen for alle som støtter historien, og jeg er virkelig lei meg for at jeg har vært dårlig til å oppdatere. Jeg har andre kontoer jeg poster historier på, i tillegg til at jeg går på skole utenlands dette året (utveksling), så jeg har lite tid til å gjøre mye annet enn å leve. Hvis det gir mening.

Uansett. Vote på kapittelet og jeg vet at det er folk som leser, og legg gjerne igjen en kommentar om ideer. Hvis jeg plutselig kommer opp med ett eller annet som kan skje her, så kommer jeg til å laste poste et kapittel snart!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 21, 2013 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Emma Dahl (Norwegian)Where stories live. Discover now