Hergün bölüm atmaya çalışıcam
İyi okumalarAHU'DAN
Gözlerimi camdan giren güneşle açtım komidin'in üstünde duran saate baktığım da saat 7'e geliyordu hemen kalkıp banyonun yolunu tutum rutin işleri mi haletik'ten sonra dolabın önünde geçip siyah pileli eteğimin üzerine siyah beyaz çizgili kazağı geçirdim.
{Giydikleri}Fazla makyaj yapmadığım için rimel ve dudaklarıma parlatıcı sürdükten sonra kumral uzun saçlarımı tarayıp açık bıraktım.
Merdivenlerden inerken yukarı çıkan Berzan abimi gördüm "günaydın abi"
"Sanada gülüm" derken saçlarımdan öptü "ben mutfağa gidiyorum"
"Tamam bende birazdan inerim" başımla onaylayıp aşağı indim.Mutfağa girdiğimde evin çalışanları kahvaltı hazırlıyordu tebessümle "günaydın" dedim aynı karşılığı aldım.
Küçüklüğümden belidir konakta çalışan
Songül teyze 40 yaşlarında beyaz tenli orta kilolarda güzel bir kadındı kocası ahmet abi amcamın şöförlüğü'nü yapıyor kızı berin ev işlerinde annesine yardım ediyordu.
Songül ablanın yanına giderek "ben napim" dediğimde."Sen git otur kahvaltının hazırlanmasını bekle" dediğinde "o niye" sahte bir kızgınlıkla konuştu "niye olduğunu sen daha iyi biliyorsun küçük hanım" "abla bari eşaları taşım" dedim.
Ama nafile "ahu 10 saniye içinde çıkmasan ne olacağını sen iyi bilisen değil" dediğinde koşarak mutfaktan çıktım.
Kendi kendime söylenerek merdivenleri çıktım "ne yani altı üstü çok yorulunca,stres yapınca nefesim kesiliyor bayılıyorum ne var yani bunda,hem ben yorgun değilim ki" derken abimin odasına gelmiştim kapıyı çaldım.
Ama ses gelmedi içeri girdiğimde abim odada değildi yine işe erken gitmiş her defasında kahvaltı etmeden gidiyordu ben uyarmaktan bıkmıştım o dinlemekten ama kime söylüyorum ki.
Odadan çıkıp masaya gittiğimde herkez masadaydı "günaydın kusura bakmayın geciktim"
Amcam "otur kızım" dedi tebessüm ettim amcam "afyet olsun" dedi ve kahvaltıya başlamıştık.Berinle kahvaltı sofrasını topluyoduk.
Taki kapı alacaklı gibi çalmaya başladı korkuyla yerimden sıçradım berin kapıyı açınca ahmet abi içeri girdi.Amcam"ahmet efendi noluyor alacaklı gibi" sesini yükselterek konuştu.
Ahmet abi "ağam..." diyip sustu amcam "ne olduyor söyle hele"
ahmet abi "ağam Ferzan ağam" dediğinde kalbimi tutarak "noldu abime" derken sendelemiştim berin kolumdan tutu.Amcam bağırarak "söylesene noldu ferzana" derken merdivenlerden iniyordu.
Ahmet abi "Ferzan ağam avamirlerin kızı defneyi kaçırmış" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHU Mardin~Berdel
RomanceHiç evlilikle ilgisi olmayan bir adamla Ailesini kaybetmiş zor günler geçirmiş bir kızın hikayesi iyi okumalar dilerim. ADAR AVAMİR ~ AHU BAYKAN Bu benim ilk kitabım eğer bir hatam olursa affola yanlışları mı maruz görün beğenmeniz dileğiyle.