14. Bölüm

474 16 0
                                    

Oy ve yorum lütfen.

Çığlık atıp ellerimle başımı kapatıp yere oturdum.
Adar hemen önüme gelip nerden çıktığını anlamadığım silahı çıkarıp önüme oturup elini başıma koydu.

Avluda biri bağırarak "adar ağa çık lan dışarı" dedi.
Adar bana dönüp "iyi misin bak bana ahu korkma ben burdayım" korkudan akan göz yaşlarımı silip "sakın aşağı inme gelicem burda bekle" tam gidicek'ken "adar gitme korkuyorum ya sana bir şey olursa gitme" koluna tutup "lütfen" dedim.
Yine aynı kişi bağırarak "adar ağa" dedi.
"Gelicem burda bekle korkma aşağıda korumalar var gelicem" diyip hızlıca merdivenleri indi.

YAZAR'DAN

Adar merdivenlerin sonunda gördüğü adamla hemen silahını doğrultu.
Adam silahı adara doğrultup "senin yüzünden o piçler hala hayatta" dedi.
Korumalar çoktan adamın etrafını sarmıştı.

Adar "sen ne yaptığının farkında mısın bir ağanın evini bastın ve bir ağaya silah doğrultuyosun bedeli çok ağır olur indir silahı insan gibi konuşalım" derken silahını indirdi.
Adam "farkındayım her şeyin farkındayım senin yüzünden o pic ve onun karısı yaşıyor eğer sen karışma saydın ikisinde gebertmiştim"

Adar derin bir nefes alıp adama yaklaşarak "bak sana son kere söylüyorum o silahı indir karım korkuyor eğer korkudan ona bişey olursa seni yaşatmam onun için indir o silahı öyle konuş" adam merdivenin başında onlara bakan ahuya dönüp baktı. Ahuyu süzereken adar'ın sinirli sesini duydu.
"Çek lan gözlerini kadınım dan" adar sinirle adamın üstüne yürüyünce korkuyla silahı ateşledi.

Ahu korkuyla adar ve adamı izliyordu. Adam bir şeyler söylüyor ama şu an duymuyor. Tek düşündüğü adar ve ona doğrultulmuş silah adam ahuya bakınca adar sinirle bağırdı.
Adamın üstüne yürüyünce silah patladı.
Ahu korkuyla çığlık attı.
Adar vuruldu ahu donup kaldı.

Adar yediği kurşunun etkisiyle geriye savruldu.
Yere düştü. Korumalar hemen adamı yakaladı.
Ahu korkuyla bağırarak "adar" diyince korumalar hemen adar'ın yanına gitti. Korumalardan biri ambulansı aradı.
Ahu koşarak merdivenleri inip adar'ın yanına oturdu.
Ahu kana bakıp adara döndü.

Adar korkan ahuyu görünce "iyiyim sadece sıyırdı." Ahu donmuş şekilde yaraya bakıyordu.
Adar ahu'nun çenesini tutup kendine çevirdi "bana bak iyiyim ağlama" ahu ağlarken "kan akıyor çok kötü her yer kan" dediğinde adar ahu'nun çok korktuğunu anladı. "Bana bak yaraya bakma kana bakma iyiyim sıyırdı sadece" ahu ağlarken korumalardan biri kanı yavaşlatmak için yaraya tampon yaptı.

Adar baskıyla acıyla inledi. Ahu ağlarken elini tutup "ağrıyor mu" dedi.
Adar biraz zorlanarak "hayır ağrımıyor korkma sen iyiyim" derken elini sıktı.
Ahu korumaya "ambulans nerde kaldı" dedi.
koruma "aradık geliyor hanım ağam" dedi.

Konağın gürültüyle açılan kapısıyla içeri berken ve beren girdi. Beren yerde yatan abisini görünce korkuyla "abi" derken yanına oturdu. Adar "iyiyim sadece sıyırdı " derken gözleriyle berkene ahuyu gösterdi.

Berken hemen ahu'nun yanına gidip "yenge bak abim iyi korkma hadi gel" ahu başını hayır anlamında sallayıp "olmaz onu bırakamam" dedi. Berken "birakmiyorsun burda hadi gel" derken kollarından tuttu. Adar zorlayarak "hadi güzelim" dedi. Ahu ayağa kalktı ambulans geldi. Sedyeyle adari götürünce ahu hemen berkene "bizde gidelim hadi" dedi. Korumanın hazırladığı arabaya binip ambulansı takip ettiler.

Hastaneye gelince ahu hemen sedyede yatan adarın yanına gidip elini tuttu. 
Gözleri kapalı adarı görünce korkuyla doktora "neden gözleri kapalı" dedi.
Doktoru dinlemeden göz yaşları arasında "adar aç gözlerini korkuyorum adar aç gözlerini lütfen sende gitme" dediğinde berken'in bakışları ona döndü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 25 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AHU  Mardin~BerdelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin