6.BÖLÜM

927 34 2
                                    

Iyi okumalar dilerim yorumlarınızı bekliyorum :)

Çenesini en sonda da dudaklarını öptü.
-------------

(1 gün sonra)

Balayı'nın son günüydü bugün mardine dönüyorlar'dı adar gözlerini açıp saate baktı saat 12:17 geçiyordu. Göğsünde uyuyan ahu'ya döndü saçlarını kokladı ardından da öptü.

Hala derin derin uyuyan ahu'nun kalkmayacağı'nı anlayınca "güzelim hadi" derken boynunu öptü. Ama ahu gözlerini açmadan "hmm 5 dk daha" deyip arkasını döndü.
Adar ahu arkasını dönünce bir süre tepki vermeden bekledi. En son dayanamayıp ahuyu kendine çevirip boynunu öpmeye başladı.
Tepki vermeyen ahu'nun yüzünü öpmeye başladı.

Ahu bir türlü uyumasına izin vermeyen adar yüzünden gözlerini araladı. Ama adar yüzünün her yerini öptüğü için konuşamadı. "Adar akşam zaten uyumama izin vermedin bari bırak sabah uyim" dedi. Adar duyduğu cümleyle başını kaldırıp muzip bir ifadeyle ahu'nun gözlerine baktı.
Ahu uyku sersemliğiyle söylediği cümle ile kıpkırmızı oldu."Iıı ben bir duş alim"dedi ve adara bakmadan banyoya girdi.
Adar kıpkırmızı olan ahu'ya sesli bir kahkaha attı.

Ahu duştan çıktı. Odaya göz gezdirdiğinde adar odada değildi. Takılmayıp dolaba yöneldi bugün rahat giyinmek istiyordu.
Takım etek ve bustiyer giyip altına hasır siyah sandalet ve elinde taşımak istemediği için siyah sırt çantası aldı yanına. Tam odadan çıkacaken odanın kapısı açıldı.

Adar üzerini değiştirip aşağı indi çoktandır burda ki işlerle ilgilenemiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Adar üzerini değiştirip aşağı indi çoktandır burda ki işlerle ilgilenemiyordu. Gelmişken işleri kontrol etmek için aşağı indi.

İşlerini haletik'ten sonra odaya çıktı. Kapıyı açtığında karşısında duran karısını baştan aşağı süzdü içinden 'neden bu kadar güzel olmuş bu kadın' derken ahu'ya doğru adımladı.


"Gülüm bu hazırlık niçin" derken ahu'yu kendine çekti.
"Hiç bugün böyle giyinmek istedim, içimden geldi güzel olmamış mı" derken üstüne baktı. Adar "yok güzelim çok güzel olmuşsun zaten bende onu soruyorum neden bu kadar güzel bir karım var onu düşünüyorum bende" derken başını ahu'nun boynuna gömdü.

Ahu adar'ın iltifatlarından sonra utanmıştı. Ahu adar'ın dudaklarını boynunda hissedince gerilmişti.
Adar ahu'nun vanilya kokusuyla mayışmıştı. "Kadın bu kokun var yaa" dediğinde ahu daha çok utandı.

Ahu adar dan ayrılıp "hadi hemen kahvaltı edelim" dediğinde adar şaşırmıştı.
"Güzelim sen hani kahvaltı etmeyi sevmiyordun" ahu "seviyorum zaten hemen kahvaltı yapalım balonlara binmeye gidelim"
"Şimdi anlaşıldı senin karın ağrın"derken ahu onu kolundan kapıya çekiştiriyodu.
Adar "yavaş kolumu koparacaksin" "adar çok yavaş yürüyorsun" tartışarak odadan çıktılar.

Kahvaltı yapmış uçan balonları yanına gelmişlerdi. Ahu heyecanla sıranın onlara gelmesini bekliyorlardı.

Onlara doğru yaklaşan adamla adar ahu'nun elini tutmuştu. Adam "beyefendi buyrun sizin sıranız bu taraftan" derken önden ilerlemeye başladı. Ahu heyecanla balonları seyrediyordu.
Adar etrafı heyecan inceleyen karısının bu tatlı haline dayanamayıp kolunun altına çekip anlını öptü.

AHU  Mardin~BerdelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin