İyi okumalar :)
Gözlerimi mide bulantısıyla açtım.
Hemen adar'ın kollarından çıkıp banyoya girdim.
Klozetin önüne çöküp kusmaya başladım. Ama yine sadece öğürmekle kaldım. Midem zaten boştu. Boğazımın yandığını hisederken.Saçımın toplanıp sırtımın okşandığını hissetim. Sonunda bittiğinde sırtımı arkaya yasladım.
Gözlerimden yaşlar düşerken. Adar "iyi misin" dedi.
Başımı sallayıp elini tutum. Adar'ın yardımıyla ayağa kalkıp lavaboda elimi yüzümü yıkadım.Adar tek hamlede beni kucağına alıp odaya döndü.
Beni yatağa uzandırıp yanıma oturdu.
"Güzelim yine boğazın ağrıyor mu" derken saçlarımı okşuyordu.
"İyiyim" kısık sesimle cevap verip başımı adar'ın dizine yerleştirdim.Adar saçlarımı okşamaya devam ederken eğilip anlımı öptü.
Bir elim hafif belirgin karnımda diğer ellim adarın elinde parmaklarının arasında duruyor.
Gözlerim kapalı dinlenirken adar'ın telefonu çaldı.
Adar beni rahatsız etmeden komidinin üstünde ki telefonunu alıp açtı.Adar sert sesiyle "söyle" dedi
Karşıyı dinledi. "Tamam kapat" diyip telefonu kapatı.
Bana döndüğünü hisedince gözlerimi açtım.
"Daha iyi misin istersen hastaneye gidelim." Adar gözlerime bakarak konuşurken yanağımı okşuyordu."Hayır iyiyim uykum var" dedim.
"O zaman siz dinlenin benim şirkete gitmem gerek anneme söylerim sana kahvaltı gönderir" derken başımı yastığa yaslayıp ayağa kalktı.
O bonyoya girerken ben gözlerimi kapatım.
Çok halsiz ve yorgun hisediyorum.
Bebeğim büyüdükçe işlerimi daha da zorlaştırıyordu.
Kızım veya oğlum iki gün sonra 3 aylık oluyor.
Zaman çok hızlı geçiyor. Bebeğim şu an için sağlıklı görünüyor. Ama doğum çok zor olucak diyorlar üç tane doktorla görüştük hepsi aynı şeyleri söyledi. Ama onun için her şeye katlanırım.
Onu sağlıkla kucağıma almak için her şeyi yaparım.Onun haricinde baran iki aydır askerde. Bazen sesli arıyor bazen görüntülü.
Herkezin içinde bir korku var.
Gökan abi gibi onuda kaybetmekten korkuyorlar. Özellikle beren her konuşmada sadece barana dikkatli olmasını söyleyip duruyor.Ben gözlerim kapalı bunları düşünürken. Banyonun kapısı açıldı. Ve odayı hayranı olduğum koku sardı.
Adar büyük ihtimalle duş almış.Yanımdaki yastığa adar'ın yastığına sarılınca yastıkta ve odadaki.
Kokunun da etkisiyle iyice uykum geldi. Uykuya dalarken en son bir kaç dolap sesi duydum.Boynum da hissetiğim dudaklarla gözlerimi kısık şekilde açtım.
Uykulu sesimle "adar" dedim.
Adar başını kaldırıp gözlerime bakarken "uyandın mı..." gözüme gelen saçlarımı çekip "... ben çıkıyorum sen dinlen iş yaptığını duymicam dikkat et kendine tamam mı" dediğinde başımı salladım.Gözlerim kapanırken adar tebessüm edip dudaklarıma küçük bir buse bıraktı.
Uykuyla uyanıklık arasında gülümsedim. "Şu gülerken kısılan gözlerin var ya" diyip gözlerimi öptü.
Tekrar boynumu koklayıp öptü.
Gözlerim kapanırken
"Ben gidiyorum" dediğini duydum.
Gözüme gelen görüntüyle kısık sesimle "gelirken kırmızı incir al" dedim.
Ama duydu mu emin değilim.Kapının tıklanma sesini duyar gibi oldum.
Gözlerimi açıp etrafa baktım.
Kapı tekrar çalınca "gell" dedim.
Beren başını kapının arasından uzatıp "yenge gelim mi" dediğinde bedenimi tekrar yatağa atıp.
"Gel" dedim. Beren kapıyı kapatıp yanıma geldi.
"Oo sen hala uyuyor musun saat kaç oldu" derken yatağa oturdu.Ayılmaya çalışırken "noldu sen neden geldin" beren yeni hatırlamış gibi "haa evet abim kahvaltı etsin dedi. Ve biz gidiyoruz haberin olsun onu söylemeye geldim" kaşlarımı çatıp "nereye gidiyorsunuz" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHU Mardin~Berdel
RomanceHiç evlilikle ilgisi olmayan bir adamla Ailesini kaybetmiş zor günler geçirmiş bir kızın hikayesi iyi okumalar dilerim. ADAR AVAMİR ~ AHU BAYKAN Bu benim ilk kitabım eğer bir hatam olursa affola yanlışları mı maruz görün beğenmeniz dileğiyle.