İyi okumalar dilerim oy ve yorumlarınızı bekliyorum :)
'Ee görüşmeyeli nasılsın ADAR AVAMİR'
---------------------Adar duyduğu sesle sinirle duvara yumruk attı.
Adar "eğer onun kılına zarar verirsen andım olsun seni diri diri yakarım mirza" dediğinde.
Baran ve yiğit endişeyle bir birine baktı.Mirza Arslanlı "Avamir sakin ol biraz bence sonuçta karısı elimde olan sensin"
Adar "bu sefer seni elimden kimse alamaz bu sefer seni öldürmeden bırakmıcam"
Mırza duyduklarıyla sinirlenmiş yüksek sesle "avamir bu kadar emin olma bence unutma güzel karın benim elimde" dedikten sonra telefonu yüzüne kapatı.Berken ve beren kapıdan girdiklerinde adar'ın sinirle duvara yumruk attığını gördü.
Beren "Hii abi" derken hızlıca adar'ın yanına gidip elini tutu.
Berken barana dönüp "noluyor"
Baran sıkıntılı bir nefes aldı.
Berken "yiğit abi noluyor abim niye bu kadar sinirli"
Adar elini berenin elinden çekip sinirle bağırarak.Adar "kara"
Beren adar bağırınca korkuyla geri çekildi.
Kara koşarak adar'ın önünde durdu.
Kara "buyur abi" derken neye bu kadar sinirli olduğunu anlamaya çalışıyordu.
Adar "bütün adamları topla"
Kara "emredersin abi de noluyor" adar sinirle "mirza" dediğinde kara sert bakışları ile "halederiz" dedikten sonra konaktan dışarı çıktı.Berken sesini yükselterek "abi artık biriniz bir şey söylicek misiniz."
Adar "mirza ahu'yu kaçırdı."
Berken "ne nasıl nasıl kaçırdı."
Adar sinirle bağırarak "kaçırdı işte yok tamam mı yok kaçırdı."
Beren gözleri dolarken "ben ben aradım k-konuştuk benimle konuştu."
Derken ağlıyordu.Adar berenin kötü olduğunu görünce kendine çekip sarıldı.
Adar berenin saçlarını öpüp "tamam ağlama" derken berenin saçlarını okşuyodu. Beren aklına gelen şeyle adar dan ayrıldı.
Beren göz yaşlarını silerken "abi yengem ilacını içmeden nasıl..." cümlenin devamını getirmedi.
Adar "birde o var" dediğinde.
Yiğit "ne ilacı" derken barana döndü.
Baran "ahu stres yapınca ve yorulunca bayılıyor onun için ilaç içiyor" dediğinde yiğit adara döndü.Ama adar sinirden yerinde duramıyordu.
Adar ve digerleri avluda adamların gelmesini bekliyordu. O sırada kapıdan içeri boran ağa ve aygul hanım girdi.
Boran ağa "oğul noluyor kapıdaki adamlar ne" derken gözlerini diğerlerinde gezdirdi.
Baran "baba sakin olun bi anlatıcaz."
Boran ağa "sakinim ben noluyor"
Baran "baba mirza ahu'yu kaçırdı" dediğinde aygul hanım "ne diyosun sen oğlum" derken yanında duran berken'in koluna tutundu.
Berken hemen annesini oturtu.Boran ağa sinirle sesini yükselti "ne demek ahu'yu kaçırdı o kadar kolay mı benim gelinimi kaçırmak"
Baran "dışarı çıkmış o sırada olan olmuş işte"
Adar sinirden yerinde duramıyordu. O sırada konağın kapısı açıldı.Önde ferzan arkasında defne ve banu girdi.
Ferzan sinirle adara yürüyüp "nerde lan kardeşim" derken adar'ın yakasına yapıştı.Adar hiç tepki vermeden duruyordu.
Yiğit hemen araya girmeye yeltenince adar eli ile durdurdu.
Ferzan "sana diyorum ahu nerde kim kaçırdı benim kardeşimi" derken adarı sarstı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHU Mardin~Berdel
RomanceHiç evlilikle ilgisi olmayan bir adamla Ailesini kaybetmiş zor günler geçirmiş bir kızın hikayesi iyi okumalar dilerim. ADAR AVAMİR ~ AHU BAYKAN Bu benim ilk kitabım eğer bir hatam olursa affola yanlışları mı maruz görün beğenmeniz dileğiyle.