5.BÖLÜM

1.2K 36 1
                                    

İyi okumalar dilerim :)

Gördüğü manzarayla başını tekrar çevirip küçük bir çığlık attı.

--------------------
Ahu şaşkınlıkla adara dönüp "sen nerden biliyorsun" dedi. Adar "küçük bir yardım almış olabilirim"
Ahu adar'ın boynuna biraz daha sarılıp yanağını öptü "çok teşekkür ederim teşekkür ederim çok mutlu oldum teşekkür ederim" derken göz yaşlarını saklamak için adara sarılıyordu.

Adar "bu kadar çok mutlu olmanı beklemiyordum"dediginde boynunda hisetiği ıslaklıkla kaşlarını çattı.

Ahu kendini tutamadığı için kendine saydırmaya başlamıştı.

Adar uçağın merdivenlerini hızlı bir şekilde inip ahu'yu kucağından indirdi. Adar ahu'nun ağladığını görünce "gülüm noldu neden ağlıyorsun benmi yanlış birşey soyledim" derken ahu'nun göz yaşlarını siliyordu.

Ahu olumsuz anlamda başını salladı "hayır" dedi. Adar tebessüm edip "noldu neden dökülüyor o incileri."

Ahu buruk bir şekilde tebessüm edip "ben küçükken balonları çok
Severdim b-babamda bana s-söz..." ahu dayanamayıp hıçkırarak ağlamaya başladı.

Adar hemen ahu'ya sarılıp "tamam güzelim sakin ol anlatmak zorunda değilsin" derken ahu'nun saçını öpüyordu.
Ahu kendini biraz daha toparlayıp "babam bana söz vermişti seni balonlara bindirim demişti ben nasıl dediğimde bana fotoğraflarını gösterip kapadokya'ya gidip bineriz demişti ben söz mü dediğimde hazar ağa sözü demişti ama sözünü tutmadı" derken tekrar ağlamaya başladı.

Adar böyle birşey beklemiyordu banu'ya ulaşıp ahu nun en çok gitmek istediği şehri sorunca kapadokya demişti ama bunu anlatmamıştı.

Adar ahu'nun moralini yerine getirmek için "bak hazar babanın verdiği sözü ben tutum hem bak ağlama hazar baba biricik kızını ağlatım diye bana kızacak"dediginde ahu adar ın 'hazar baba' demesine sevinmişti.
Adar "hadi gidelim" derken ahu'nun göz yaşlarını siliyordu.
Ahu adar'ın elini tutup yürümeye başladı.

Adar önceden hazırlattığı arabaya ahu'nun binmesine için arka kapıyı açmış kendiside yanına oturmuştu.
Şoför "otele mi efendim"dediginde adar soğuk bir sesle yanıtlamıştı"evet"

Otelin önünde duran arabayla hemen vale kapıyı açmıştı. Ahu tebessüm ederek "teşekkürler" deyip adar'ın yanına gitti. Adar ahu'nun kulağına "herkeze bu kadar güzel gülme" dediğinde ahu başını kaldırıp adara baktı ama adar ona değil etrafa donuk bir şekilde bakıyordu.

Otele girdiklerinde ahu adara dönüp "çok güzel" demişti. Adar resepsiyondan oda kartını alırken ahu heyecanla etrafı inceliyordu gerçektende çok güzeldi havuzu terası oturma yerleri ahu çok beğenmişti.

 Adar resepsiyondan oda kartını alırken ahu heyecanla etrafı inceliyordu gerçektende çok güzeldi havuzu terası oturma yerleri ahu çok beğenmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
AHU  Mardin~BerdelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin