9.BÖLÜM

448 20 1
                                    

( 1 hafta sonra )

1 hafta geçmişti ahu daha iyi olmuştu. Baran'ın askere gitmesine 1 hafta kalmıştı. Ve bunu sadece ahu ve adar biliyordu.
Günler daha sakin geçiyor adar işe gidip geliyor ahu beren sohbet ediyor çizim yapıyor günler sakin sakin bitiriyordu.

Bugün konakta humalı bir çalışma vardı. Boran ağa'nın annesi mizgin babaanne geliyordu.
Aygül hanım diken üstünde oturuyordu. Tanıyordu mizgin hanımı ahu'ya rahat vermicekti. Her bulduğu fırsata laf söylicek,azarlamaya çalışıcaktı.
Aygül hanım mutfakta yemekleri kontrol ederken sabahtan beri yerinde durmayan ahu'ya "Ahu kızım hadi odana çık biraz dinlen yüzünde solgun hadi güzel gelinim" dediğinde
Ahu yorgun olduğu için bir şey söylemeden mutfaktan çıktı.

Odaya girip hemen yemek kokusundan kurtulmak için duş alıp üzerini giyindi.

Günlük etek üstüne bustiyer giydi.
Saçlarını salık bırakıp hiç makyaj yapmadı.

Saçlarını salık bırakıp hiç makyaj yapmadı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hemen kendini yatağa attı.
Çok yorgun hisediyordu 5 dk gözlerini dinlendirmek için kapatı.

Bugün babaanneleri geliceği için eve erken gelmişlerdi.
Adar avluda dertli dertli oturan annesinin yanına oturup "annem iyimisin bir şeyler var sende bir kaç gündür"
Aygül hanım "yok oğlum iyiyim sen ahu'ya bak bir yüzü solgundu sabahtan belli oturmadı. Ne kadar söyledim ama dinlemiyor"
Adar "biliyorum annem dinlemiyor ben bir bakim" dedi. Ve merdivenleri çıktı.

Odaya girdiğinde ahu'nun yatakta yatığını gördü. Hemen yanına gidip saçlarını okşadı. Boynunu öpüp kokladı.
Ahu boynundan huylanınca gözlerini açtı boynunda hisetiği dudaklarla adar olduğunu anladı.
Adar başını kaldırdığında ahu'nun küçük çocuk gibi gözlerini ovuyordu.
Adar gülerek ahu'nun dudaklarını öptü.

Ahu adar dudaklarından ayrılınca "ne zaman geldin" dedi.
Adar "yeni geldim güzelim annem yorgun olduğunu söyledi iyimisin"
Ahu "iyiyim sadece biraz yoruldum iyiyim ama şimdi" derken adar'ın yanağını okşuyordu.
Adar "ilacını içtin mi" Ahu "hayır"
Adar "güzelim ama içmen lazım" derken ahu'nun saçını kulağının arkasına sıkıştırdı.
Ahu "adar nolur ısrar etme o ilaç midemi bulandırıyor tadı çok kötü"

Adar "tamam bu seferlik böyle olsun ama kendini yormuyusun bak aşağı indiğinde her işe koşmuyorsun sözümü dinlemesen akşam çok pis acısını çıkartırım" dedikten sonra ahu'nun dudaklarını öptü.
Ahu gülerek "tamam yapmıcam iş falan "
Adar gülerek ahu'nun elini tutup yataktan kaldırdı.
Adar "hadi inelim şimdi gelirler"

Herkez 1.katta ki avluda mizgin babaanneyi karşılıyordu.

Herkez elini öptükten sonra adar yanında duran ahuyu göstererek "babaanne karım ahu" dediğinde ahu hemen mizgin babaanne nin elini öptü.
Mizgin hanım hiç yüzüne bakmadan başını sallayıp merdivenleri çıkmaya başladı.
Ahu adara döndüğünde adar'ın kaşları çatık bir şekilde babaannesinin arkasından bakıyordu.

AHU  Mardin~BerdelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin