4.BÖLÜM

1.2K 45 2
                                    

Ahu saçın'ın bitmesini bekliyordu nerdeyse 2 saatir makyajı'nın bitmesini bekliyordu.
Banu saç ve makyajını bitirmiş giyinmeye gitmişti.

Ahu sonunda saçı da bitince yeni gelen gelinliğinide giymişti aynanın önüne geçip kendine bakarken banu ve tanıdığı bir kız akrabası gelmişti hepsi çok beğenmişti.

Ahu sonunda saçı da bitince yeni gelen gelinliğinide giymişti aynanın önüne geçip kendine bakarken banu ve tanıdığı bir kız akrabası gelmişti hepsi çok beğenmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Avluda damat tarafının gelmesini bekliyorlardı.
Korna sesleri gelince ahu heyecanlanınca bunu "heyecanlanma sakın ol" derken ahu'nun elini tuttu.
Ferzan korna sesini duyunca elindeki kırmızı kuşakla ahu'nun karşısına geçti.
Ferzan "ahu'm..." dediği an ikisininde gözleri doldu.
Ferzan konuşamayacağı'nı anladığı için kuşağı üç kere bağlayıp çözdükten sonra ahu'nun anlını öptü.

Ahu ferzana sarılırken sadece ikisinin duyabileceği ses tonuyla "seni çok seviyorum" Ferzan "elf güzelim bende seni seviyorum" dedikten sonra aydı.
Ahu herkez'le vedalaşmış sadece berzan kalmıştı ona sarılırken avlunun büyük kapısı açıldı.

Berzan ahu dan ayrılıp yüzünü ellerinin arasına alıp "ne olursa olsun hemen bizi arıyorsun..." derken ferzana bakıp tekrar ahu'ya döndü.

Ahu başıyla onaylayınca ferzan devam etti "unutma iki tane abin var senin tamam mı" ahu "tamam" dediğinde Berzan ahu'nun anlını öpüp "mutlu ol" dedi.

Adar arabadan inip konağın büyük kapısının önüne geldiğinde baya bi kalabalık olduğunu gördü.
Adar'ın geldiğini gören kahya hemen kapıyı açtı.

Adar kapının açılmasıyla görüş alanına önce ahu sonra ahu'ya sarılan berzan girdi adar gördüğü sahne ile çenesi kasıldı. Adar bir kaç adımda avlunun ortasına gelmişti.

Ahu berzanla vedalaştıktan sonra abisinin yanına geçti.
Ferzan önce duvağını örtüp ahu'nun elini tutup adar'ın karşısına geçti.

Ferzan adara dönüp "Hazar ağa..." dediği an ahu eğmiş olduğu başını kaldırıp abisine baktı ferzan biraz duraksayıp devam etti.

Ferzan "Babam bana bişey olursa ahu'm sana emanet demişti bende ne olucak baba demiştim ama oldu adar ağa..." Ferzan dolu gözleriyle adara baktı "şimdi de ben sana diyorum ki eğer bana birşey olursa ahu'm sana emanet hazar ağa'nın emanetine sahip çıkacağına dan şüphem yok" dediğinde.  

Adar önce ona dolu gözlerle bakan ferzana sonra başı eğik ağlayan ahu'ya bakarak "şüphen olmasın" dedi.
Ferzan ahu'nun elini bırakıp saçlarını öpüp "kendine dikkat et" dedikten sonra bir adım uzaklaştı.

Adar ahu'yu kolunu uzatı. Ahu koluna girdiğinde kapıya doğru yürümeye başladı.

Zılgıt alkış sesleriyle konaktan çıktılar adar ahu'nun arabaya binmesine yardım etikten sonra kendi yerine geçti.

Arabayı çalıştırırken yanına da oturan ahu'ya baktı yüzü eğik bir şekilde sesizce gözyaşı döküyordu adar arabayı çalıştırıp ahu'ya döndü "iyimisin" dedi.

AHU  Mardin~BerdelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin