Oy gelmediği zaman bölüm atmak istemiyorum lütfen oy ve yorum atın.
Kan bacak arasından
geliyordu. Adar korkuyla ahu'yu kucağına aldı.
Kapıdan çıktığında ferzan ve baranı gördü.Ferzan ahuyu adarın kucağında görünce korkuyla "ahu..." adara dönüp "...noldu nesi var."
Adar "biliyorum hastaneye gidelim."
Yığit "hadi arabaya" dediğinde hepsi arabalara bindi.Adar arkada kucağında ki ahuya korkuyla baktı.
Adar ahu'nun başını boynuna yasladı.
Ahu aldığı kokuyla gözlerini açmaya çalıştı ve açtı.
Ahu dudaklarını zorlukla oynattı.Ahu "kokunu çok özledim sevgilim"
Adar duyduğu sesle hemen ahu'nun yüzüne baktı.Gözleri hafif aralamış ahu'yu görünce gülerek ahu'nun kulağına fısıldadı.
Adar "bende seni kokunu çok özledim sevgilim" dediğinde ahu tebessüm edip tekrar gözlerini kapatı.
Adar ahu gözlerini kapatınca barana "daha hızlı şu arabayı" dedikten sonra "ahu güzelim aç gözlerini hadi" derken yanağını okşuyordu.
Hastaneye gelmiş acil kapısında doktorun çıkmasını bekliyorlardı.
Berken acil kapısından içeri girdiğinde hemen abilerinin yanına gitti.Baran berken ve diğer aile üyelerini görünce ayaklanıp yanlarına gitti.
Beren dolu gözleriyle "abi yengem nasıl iyi mi."Baran "bilmiyoruz güzelim doktorun çıkmasını bekliyoruz" dediğinde beren ağlamaya başladı.
Beren ayakta duvara yaslanmış adara koşarak hemen sarıldı.
Adar beren ona sarılınca karşılık verdi.
Beren "abi yengem iyi olucak" dediğinde adar berenin saçlarını öpüp tekrarladı "iyi olucak."Berzan adar'ın ailesi gelince gözüne ağlayan beren takıldı.
Önce gözleri dolu bir şekilde baranla konuşup daha sonra koşarak adara sarılıp ağlamaya başlayan kıza takıldı.
Güzel kızdı kahverengi saçları kahverengi gözleri vardı.
Orta boylarda zayıf güzeldi.
Berzan bereni seyretmeye dalmışken yanına gelen kardeşi banu'yla kendine geldi. Banu dolu gözleri ile ona bakınca hemen gösüne yasladı.Adar berene sarılmış acil kapısını izliyordu.
İçinde çok büyük bir acı vardı. Sanki içerde ahu değil o varmış gibi onun yerine de olmak için her şeyi yapardı. Yeter ki ahu acı çekmesin aklına arabada 'kokunu çok özledim sevgilim' demesi gelince yüzünü buruk bir gülümseme aldı.Acilin kapısı açıldı. Adar hemen beren den ayrılıp doktorun yanına yürüdü.
Doktor "ahu avamir'in yakınları."Adar "ben kocasıyım doktor hanım ahu nasıl." Dedi.
Doktor "ahu hanım iyi ama düşük tehlikesi geçirmiş."
Adar kaşlarını çatıp "ne nasıl yani"
Doktor "galiba bilmiyordunuz normal daha çok yeni..." gülerek "karınız 2 haftalık hamile" dediğinde adar şaşkınlıkla donup kaldı.Beren sevinçle "hala oluyorum" derken berkene sarıldı.
Herkez sevinçle sarılırken.Adar "ahu iyi mi bir sorun yok değil mi karım iyi" dedi.
Doktor "ahu hanım iyi merak etmeyin ama çok dikkatli olmak zorunda karnına aldığı darbe yüzünden kanaması olmuş biz kanamasını durdurduk bebeğiniz çok güçlü annesine tutunmuş.
Ama daha çok yeni ve bu durumda daha dikkatli olması lazım"Adar "göre bilir miyim."
Doktor "tabi hastayı odaya aldık ama hastayı yormadan geçmiş olsun ben yine uğrarım" dedikten sonra gülümseyerek gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHU Mardin~Berdel
RomanceHiç evlilikle ilgisi olmayan bir adamla Ailesini kaybetmiş zor günler geçirmiş bir kızın hikayesi iyi okumalar dilerim. ADAR AVAMİR ~ AHU BAYKAN Bu benim ilk kitabım eğer bir hatam olursa affola yanlışları mı maruz görün beğenmeniz dileğiyle.