Πριν από εσένα ήσουν εσύ;
Έξω στο δρόμο δεν περνάει κανένας.
Το φως του δωματίου πέφτει κάθετα τονίζοντας τα ζυγωματικά,
σβήνοντας το σαγόνι μέσα στην ίδιαν απορία: «υπήρξαμε;».
Έτσι πέταξα το ποτήρι απ΄το παράθυρο.
Έτσι άκουσα τουλάχιστον κάτω στο πεζοδρόμιο τον κρότο: «υπάρχουμε».
Επιτέλους, Γιάννης Ρίτσος
"Σωτήρη ελα ασε την κάμερα" Δεν μπορούσε να σταματήσει να γελάει. Ήταν τόσο χαρούμενη μαζί του.
"Σαγαπω μικρή μου " Ο Σωτήρης την τραβηξε κοντα του και την φίλησε. Το χέρι του ξεκίνησε να ταξιδέυει στο σώμα του. Γελόντας του είπε "Κανόνισε να με γκαστρωσεις καμία μέρα και μετά να με αφήσεις." Ο Σωτήρης σοβάρεψε "Δάφνη! Μην τολμησεις και το ξαναπείς αυτό σε λατρεύω." Η νεαρή κοπέλα ως ερωτευμένη χαμογέλασε και την φίλησε.
Η Δάφνη τον κοιτούσε σκεπτόμενη οτι αυτός ο άντρας είναι τα πάντα της.
"Δάφνη φτάσαμε στην εταιρεία" Σαν να ξύπνησε από τον λήθαργο της με την φωνή του ανοιγόκλεισε τα μάτια της.
"Εμ ναι ναι ευχαριστώ." Κατέβηκε και πηρε την Λίλη στην αγκαλιά της.
Η Λίλη είναι πανέμορφη. Είναι ξανθιά, τα μαλλάκια της έχουν το χρώμα του ήλιου.Τα μάτια μεγάλα και γαλανά. Γαλανά σαν τον ουρανό. Είναι ίδια ο πατέρας της.
Αλλά πραγματικά είναι μια θεότητα μεταμορφωμενη σε ένα 5 χρόνο κορίτσι. Τόσο γλυκό παιδί.Μπήκανε στην εταιρεία.
Τα βλέμματα ήταν στραμμένα πανω τους.
"Δουλειά σας μην περάσετε μία βόλτα από το λογιστήριο." Ειπε απειλητικα ο Ανδρέας.
Πετάχτηκε η μικρη Λίλη με την απορία σαφή στο προσωπάκι της "Μαμα τι εννοεί ο κ. Ανδρέας;"
Εκείνος πήρε τον λόγο κατευθείαν "Εννοώ μωρο μου πως αν δεν σέβονται την μαμα σου θα πάνε όλοι σπίτι τους."
Η κοπέλα είχε σοκαριστεί με αυτή την συμπεριφορά. Δεν γνώριζε γιατί ηταν τόσο καλός με εκείνη η με το παιδί της."Και αν είναι να πάνε σπίτι τους και να μην κουράζονται γιατί να την σέβονται;" Απάντησε γρήγορα και έξυπνα η Λίλη.
Όμως ο Ανδρέας συνέχισε λέγοντας "Γιατι θα μείνουν νηστικοί."
Με τόσες ερωτήσεις και απαντήσεις οι τρείς τους είχαν φτάσει ήδη στο ασανσέρ, είχαν πατήσει και τον όροφο.
KAMU SEDANG MEMBACA
𝕴 𝖍𝖆𝖙𝖊 𝖙𝖍𝖊 𝖜𝖆𝖞 𝖞𝖔𝖚 𝖑𝖔𝖔𝖐 𝖆𝖙 𝖒𝖊 -ΥΠΟ ΔΙΩΡΘΩΣΗ
PertualanganΜια κοπέλα κάνει τα πάντα για να επιβιώσει. Η ζωη της δεν ηταν εύκολη αλλα εκεινη τα καταφέρνει παντα. Ειναι ευγενική, φιλότιμη και εχει μεγαλη πίστη στους ανθρώπους. Ένας επιχειρηματίας που έχει ορκιστεί να μην ξανα ερωτευτεί, θα την γνωρίσει. Σιχα...