~s~i~x~

483 17 0
                                    

°~Egymásra~találtunk~°

C l o é  N a t h a n

Reggel Pierre karjaiban ébredtem. Megtudnám ezt szokni, hogy őszinte legyek. A tegnapi nap valami feledhetetlen volt.

-Jó reggelt vőlegényem!- mondtam miközben megöleltem mire ő a lehető legközelebb húzott magához.

-Jó reggelt menyasszonyom!- mondta reggeli hangján amitől sikítani tudtam volna. Persze jó értelemben.

-Ma mit csinálunk?- kérdeztem

-Hmmmm... Mondjuuk... Menjünk el gokartozni. Már úgy is elég régen voltam.

-Jó de úgy is te nyersz.- mondtam puffogva.

-Abban nem lennék annyira biztos. -mondta- esetleg ha elhívom Estebant a barátnőjével? -vetette fel az ötletet.

-Nekem jó. Akkor így már azért ismerni fogok több embert is. -mondtam mosolyogva miközben kikeltem az ágyból. 

-Kérsz kávét?- kérdeztem a konyhába lépve miután megmostam az arcomat és megfésülködtem.

-Capuccinot légyszi. Két cukorral.- mondta kívánságát majd elkészítettem forró italjainkat és visszaültem mellé az ágyba.

-Nagyon élvezek veled lenni ugye tudod?- kérdezi

-Én is veled. Nem bántam meg, hogy elmentem az nap is a könyvtárba. -mondtam nevetve mire közelebb ültem hozzá.

- 2-re foglaltam pályát. -mondja

-Te mikor intézed el ezeket?- kérdeztem tőle

-Az már csak az én titkom marad.- mondta

-Azt hittem hogy akik nemsokára házasok lesznek azok nem titkolóznak egymás előtt.- mondtam nevetve

-Hát a mi jegyességünk az már csak ilyen drágám. -mondta nevetve

-Éhes vagyok. -mondtam mire kipattantam az ágyból és gyorsan csináltam magunknak egy kis lekváros pirítóst.

-Te egy Isten vagy. -mondta Pierre miközben beleharapott a kenyérbe és jóízűen folytatta reggelizését.

Pierre mikor elfogyasztotta ételét és ez arcra puszival köszönte meg és vissza is feküdt az ágyba. Nagyon komoly a fiú.
Gyorsan elmosogattam és utána laptopommal együtt odaültem szó szerint lakótársam mellé és folytattam új könyvem írását.

-Új könyved?- kérdezte miközben a laptopom fölé hajolt.

-Igen. Most kaptam pár ötletet a tegnap által így a köszönetnyilvánításba te is belekerülsz. -mondtam miközben ránéztem.

-Na és mit fogsz bele írni?- kérdezte

-Pierre Gaslynak a legkedvesebb embernek a földön. -kezdtem bele miközben egy új dokumentumba leírtam, hogy el ne vesszen. - köszönöm, hogy együtt töltött időnket és cselekedeteinket bele írhattam eme könyvbe. Remélem még több millió ilyen percet tölthetünk együtt és hogy rengeteg élményt és örömöt fogunk még ebben a remélhetőleg hosszú életben szerezni. -mondtam hangosan ki leírt szövegemet és Pierre néztem akinek szemei könnyben áztak.

-Naaaa- mondtam miközben magamhoz húztam és szorosan megöleltem. Éreztem ahogy könnyei lassan pólómhoz érnek, de nem szerettem volna elengedni.

Félretettem a laptopom, letöröltem Pierre arcáról a könnyeket és mélyen a szemébe néztem.

-Ugye tudod, hogy nekem bármikor elmondhatod?- mondtam mire ő lassan bólintott és újabb könnyek hagyták el íriszeit.

-Szeretlek Cloé. Senki iránt nem éreztem még így és egyszerűen nagyon de nagyon jól estek ezek a szavak. -mondta miközben elfeküdt az ágyon és én mellé feküdtem. Fejét ráhajtotta mellkasomra és úgy nézte a plafont.

-Pierre Gasly... -mondtam miközben én is kicsit bekönnyeztem. -Én is szeretlek. -mondtam mire a fiú felült és sokkot véltem észrevenni arcán.

-Komolyan?- kérdezte mire csak bólintottam. -Figyelj Cloé. Lehet hogy ez így korai meg minden, deee...- kezdett bele, de én nem engedtem hogy végigmondja csak megcsókoltam.

Te jó ég. Csókolóztan Pierre Gaslyval.

Levegő hiány által szakadtunk el egymástól, majd mindketten hatalmas mosolyra húztuk ajkainkat.

-A két híresség egymásra talál. -mondtam nevetve.

-Hát ez már csak ilyen. Figyelj át kéne hozzánk menni a kocsiért. -mondta

-Elkészülök és mehetünk.- mondom miközben kinyitom a szekrényemet. -Ez jó lesz? -kérdeztem miközben az ő pólóját és egy farmert mutattam felé.

-Tökéletes- mondta miközben ő már felvette a ruháit.

Egy 15 perc múlva elindultunk Pierre felé ami gyalog csak egy 10 perc volt.
Út közben megálltak páran képet kérni és megkérdezték, hogy együtt vagyunk-e amire nagyon jó érzés volt azt válaszolni, hogy "igeeeen".

Csendes Könyv /Pierre Gasly  F.F./Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin