C l o é N a t h a n
-Pierre. -néztem felé mire felvonta szemöldökét. -Ugye összeöltözünk? -kérdeztem.
-Hát persze. -mondta mosolyogva és már a szekrény felé vette az irányt.
Pár másodpercet tétovázott és végül előhúzott egy szürke öltönyt és egy hozzá illő nadrágot.
-Szerinted milyen inget vegyek fel hozzá? -kérdezett és én elkezdtem kutatni a szekrényben.
-Fehér jó lesz. -mondtam és odanyomtam a kezébe.
A konyha felé vettem az irányt és engedtem magamnak egy pohár vizet.
-Hányra kell-. -kezdtem volna bele a kérdésembe mikor láttam hogy barátomnak felsőteste félig kilátszik.
Szürke nadrágja rajta volt és éppen ingjét gombolta. Kidolgozott hasának nem tudtam ellenállni. Nem tudom, hogy a mai napon hányszor pirultam már el, de a mostani a legdurvább.
-Cloé jól vagy? -kérdezte barátom mikor végzett a gombok begombolásával.
-P-Persze. -bólogattam hevesen miközben felidéztem a másodpercekkel ezelőtt történteket.
-10 perc múlva ha elindulunk az jó? -kérdezett miközben megnézte magát a tükörben.
-Ha kész vagy felőlem indulhatunk. -mondtam és odaálltam barátom mellé.
-Még 5 perc mondjuk? -kérdezte
-Mit szeretnél még magadon kicsípni ennyire? -kérdeztem nevetve
-Már semmit. -mondta és az utolsó simítást is elvégezte a haján.
-Akkor mehetünk? -kérdeztem mire bólintott.
Felhúztam szandálom és már léptem volna ki az ajtón mikor láttam, hogy Pierre nincs a közelemben.
-Pierre!- kiáltottam
-Mindjárt jövök csak megnéztem, hogy bezártunk- e mindent. -mondta. -Ülj be addig az autóba.
P i e r r e G a s l y
Gyorsan zsebre tettem a gyűrűs dobozt és már rohantam is ki a házból.
-Kész vagyok. -vetődtem be az autóba, amivel kicsit megijesztettem Cloét. -Jaj bocsánat.- mondtam mire nevetni kezdett.
-Semmi baj. Csak el kéne indulnunk mert hogyha ilyen tempóban haladunk akkor talán a végére odaérünk. -mondta nevetve
-Jó oké naa. -mondtam és az autót beindítva neki is vágtunk 15 perces utunknak.
Mikor odaértünk a kijelölt helyhez egyből be is siettünk, hogy egyetlen percről se maradjunk le.
-Gyere, gyere!- mondta Cloé miközben a kezemnél fogva szorosan maga mellett vezetett.
Mikor egy üresebb helyre értünk pont egy lassú szám következett.
-Most mutassuk meg mit tudunk. -mondta barátnőm nevetve.
Imádom mikor ilyen jó kedve van és az alkalmat kihasználva egyből megfogtam a kezét és lassúzni kezdtünk. Kezem derekán nyugtattam ő pedig fejét mellkasomhoz hajtva hallgatta a dalt. Egyszer csak megláttam főnököm a tömegben.
-Még egy szám és utána gyere. -olvastam le a szájáról a mondatot.
Mikor elkezdődött a következő zene Cloé füléhez hajoltam, hogy hallja mit mondok.
-Nem akarsz eljönni valamelyik asztalhoz enni vagy inni valamit? -kérdeztem mire az evés szóra felcsillant a szeme.
-Mehetünk. -mondta mosolyogva és már meg is indult a legközelebb eső üres asztalhoz.
Felmarkolt pár péksüteményt egy szalvétába és kezembe adta a vizét.
-Nagyon otthonosan érzed magad. -mondtam nevetve
-Jaj bocsánat akkor inkább feszült leszek. -mondta mosolyogva miután beleharapott a croissanjába.
-Imádom mikor ilyen jó kedved van. -jegyeztem meg mire megint vörös lett az arca. Ez a lány. Belekortyoltam a vízbe és láttam, hogy mérgesen néz rám. Bajban vagyok.
-Ugye nekem is hagysz? -kérdezte miközben egy huncut mosolyt eresztett el. Mégsem vagyok bajban.
-Nem terveztem. -mondtam és elfordultam.
-Ennek örülök. -mondta nevetve. Lassan ránéztem és láttam, hogy szeme csillog a boldogságtól.
-Figyi elmegyek wc-re. Légyszi maradj itt, hogy könnyebben megtaláljalak. -mondtam mosolyogva mire ő csak bólintott.
A színpad felé vettem az irányt ahol már főnököm várt.
-Jó estét! -köszöntem neki mire biccentett.
-Készen állsz? -kérdezte mire lassan, de bólintott
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Csendes Könyv /Pierre Gasly F.F./
Hayran KurguAz utam a hozzám legközelebbi roueni könyvtárba vezetett. Elég nagy a választék könyvek terén. A mai nap esősebb idő van így bent szeretnék maradni az épületben és élvezni a csendet.