~t~r~e~i~z~e~

341 15 0
                                    

C l o é  N a t h a n

Pierrel a mai napon összeköltöztünk. A Spaban megrendezett futam után kérdezett meg. Barátomat még vigasztalnom kellett, mert szomorú volt az elért eredménye miatt.

-Lehetett volna jobb is.- mondta miközben beültünk az autóba.

-Pierre kérlek nézz rám. -mondtam és megfogtam a kezét. -Akármilyen eredményt érsz el én mindig is büszke leszek rád. -mondtam és elmosolyogtam magam, mert eszembe jutott kívánságom. 

-Köszönöm Cloé. -mondta mosolyogva

Megérkeztünk kis kertesházunkhoz és mosolyom a fülemig ért. El sem hittem. A mai naptól kezdve Pierre Gaslyval laktam. 

-El sem hiszem. -mondta Pierre miközben hátulról megölelt. 

-Én sem. -mondtam és egy kicsit be is könnyeztem. Gyorsan megtöröltem szemem és elindultam, hogy megnézzem, hogy minden rendben van-e lakásunkban. 

Pierre már fel is avatta a konyhát és készített nekem egy kis rántottát. Milyen kis udvarias. 

-Pierre van egy kis baj. -mondtam miközben elém tette ételem. 

-Mi? -kérdezte aggódva

-Nem sóztad meg. -mondtam nevetve

-De hülye vagy, a frászt hoztad rám. -mondta megkönnyebbülve és már indult is a sóért. 

-Köszönöm szépen. -bólintottam mikor megízesítette ételem. -Várod már a következő futamot? -folytattam kérdezősködésemet. 

-Nem nagyon. -mondta és maga elé meredt. 

-Naaa Pierre. -mondtam és megsimogattam a hátát.- Jövőre sokkal jobb lesz. 

-Remélem. -mondta miközben rám nézett. -Amúgy ömm nekem indulnom kéne Hollandiába. -mondta

-Engem itt hagysz?- kérdeztem szomorúan mire előhúzott a zsebéből még egy repülőjegyet. -Én is megyek? -kérdeztem

-Hát persze, hogy jössz. -mondta. -Na de gyorsan pakoljunk. -indult el a bőröndök felé és már szedte elő ruháit. 

Kicsit több mint egy óra múlva végeztünk is és már Pierre autójába beülve el is indultunk a reptér felé. Gépünk felszállt és már meg is kezdődött utunk Hollandiába. 

-Pierre ébresztő. -szóltam barátomnak aki még mélyen aludt. Lassan megdörzsölte íriszeit és rám nézett.

-Már itt is vagyunk? -kérdezte miközben ránézett telefonjára. 

-Igen ahogy látod. -mondtam nevetve

Utunk további részében végig arról beszéltünk, hogy milyen lehet majd a futam. 

~time skip~

Az Alpha Tauri garázsában ülve néztem az időmérőt. Pierre a Q1-ben elég jól ment így Q2-ben is versenyezhetett. Itt sajnos nem volt szerencséje és Lance Strolltól 0.104 másodperccel lemaradva véget ért számára a mai nap. Holnap 11. helyről indulhat a rajtrácsról. 

-Ügyes voltál. -mondtam barátomnak miközben szorosan megöleltem. 

-Ígérem holnap jobb leszek. -mondta és szobája felé vettük az irányt. 

A paddockban sétálva váltottunk pár szót Charlessékkal és szállodánk felé vettük az irányt. 

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Mai nap kezdetét vette a futam. Szokásos helyemen ülve néztem, ahogy barátom csapata már a rajtrácson készülődik. Rettenetesen izgultam. "Tud pontot szerezni. " "Képes rá." ezeket a mondatokat mondogattam folyamatosan magamnak. 

A lámpák kialudtak, elindult a futam. Max és Charles ugyanolyan jól kapta el a rajtot de Max maradt az élen. Ferrari megint hozta formáját futam közben. Yuki kiesett ami szívfájdalmat okozott. 

Végül Pierre 11. helyen végzett így egyetlen pontot sem szerezve. 

-Ügyes voltál. -mondtam barátomnak akinek könnyek gyűltek szemébe. 

-1 hely kellett.. -mondta mire megöleltem .

Pár interjú után el is indultunk. Következő nap pedig már utaztunk is Monzába. 

Csendes Könyv /Pierre Gasly  F.F./Donde viven las historias. Descúbrelo ahora